Ižurnál: Pálení oblečení i zašité vzkazy. Jaký byl rok 2017 v módním průmyslu?
18.12.2017 | Svět | Ižurnál
„Když půjde úplný laik do nákupního centra, do jakéhokoliv řetězce, nemá bohužel šanci poznat nic. Jediné, co může udělat, je zeptat se prodavače na podmínky výroby. Prodavač to z pravidla nebude vědět, ale když se zákazník často ptá, předávají to dál na střední management a firma pak vidí, že zákazník žádá udržitelnější oblečení,“ říká Petr Mareš z brněnského sdružení NaZemi, které se specializuje na otázku odpovědnosti firem a pracovních podmínek v oděvním průmyslu.
...zobrazit původní článek
reklama
reklama
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk