Tiskové zprávy
ZAZA Planet LTD: Český startup dělá z vodovody stylové pití. Dnes spouští kampaň na Kickstarteru
V Česku je diskuze na téma vody z kohoutku versus balené vody už letitou záležitostí. Slyšeli jsme argumenty obou stran a mohli si sami vybrat, co budeme pít doma a co si poručíme v restauraci. Jednou z dlouhodobě aktivních postav v této debatě je Zuzana Cabejšková, předsedkyně spolku Česko pije z vodovodu a zakladatelka ZAZA PLANET. “Vodovoda je nejen levnější a ekologičtější, ale v ČR je i kontrolovanější a chutnější než voda balená,” shrnuje Cabejšková svůj postoj.
Po důkladném studiu tématu se Cabejšková rozhodla jít na propagaci vody z kohoutku přes styl. Konkrétně přes stylovou lahev na vodu, která designem i funkcí upoutá na první pohled. “Dnešní móda je hodně o individualitě, každý má jiný vkus,” vysvětluje Nicole Ehrenbergerová z blogu A Cup of Style, “produkty a služby musí být šité na míru a osobní, aby získaly pozornost zákazníků. Přijde mi skvělé mít lahev na vodu, která se mi hodí k různým outfitům.“ Ehrenbergerová se stala tváří kampaně ZAZA Planet.
Důraz na vzhled se u lahví snoubí i s ohledem na životní prostředí, což ocenila i porota Nastartujte se, jejíž první ročník ZAZA lahve vyhrály. Jako první na světě jsou totiž vyrobené z trvanlivého bioplastu.
Startup potřebuje na rozjezd výroby v České republice vybrat přes 2.5 milionu Kč. “Tak velkou částku bychom u nás nevybraly, proto jsme zamířily na globální portál Kickstarter. Tam jsou takového a vyšší cíle běžné.,” objasňuje Cabejšková, proč český produkt nefinancují jen čeští zájemci.
“Hlavním lákadlem naší kampaně jsou limitované edice od světových umělců,” komentuje Lucia Mackovičová, která má v ZAZA na starosti marketing. Umělecké dílo na lahve vytvořili John Malloy aka FluX z USA, Maria Grønlund z Dánska, Rik Lee z Austrálie a Tara McPherson z USA.
“Naší snahou je snížit zátěž životního prostředí z plastových odpadů. Proto chceme udělat z vodovody tak trendy nápoj, že už se po PET lahvích ani neohlédnete,” směje se Zuzana Cabejšková.
Samotná Kickstarter kampaň poběží do 18. června. Pokud se kampaň podaří a vyberou se potřebné prostředky, začne výroba lahví na podzim tohoto roku.
Odkaz na kampaň: kck.st/1DAeqqN
Po důkladném studiu tématu se Cabejšková rozhodla jít na propagaci vody z kohoutku přes styl. Konkrétně přes stylovou lahev na vodu, která designem i funkcí upoutá na první pohled. “Dnešní móda je hodně o individualitě, každý má jiný vkus,” vysvětluje Nicole Ehrenbergerová z blogu A Cup of Style, “produkty a služby musí být šité na míru a osobní, aby získaly pozornost zákazníků. Přijde mi skvělé mít lahev na vodu, která se mi hodí k různým outfitům.“ Ehrenbergerová se stala tváří kampaně ZAZA Planet.
Důraz na vzhled se u lahví snoubí i s ohledem na životní prostředí, což ocenila i porota Nastartujte se, jejíž první ročník ZAZA lahve vyhrály. Jako první na světě jsou totiž vyrobené z trvanlivého bioplastu.
Startup potřebuje na rozjezd výroby v České republice vybrat přes 2.5 milionu Kč. “Tak velkou částku bychom u nás nevybraly, proto jsme zamířily na globální portál Kickstarter. Tam jsou takového a vyšší cíle běžné.,” objasňuje Cabejšková, proč český produkt nefinancují jen čeští zájemci.
“Hlavním lákadlem naší kampaně jsou limitované edice od světových umělců,” komentuje Lucia Mackovičová, která má v ZAZA na starosti marketing. Umělecké dílo na lahve vytvořili John Malloy aka FluX z USA, Maria Grønlund z Dánska, Rik Lee z Austrálie a Tara McPherson z USA.
“Naší snahou je snížit zátěž životního prostředí z plastových odpadů. Proto chceme udělat z vodovody tak trendy nápoj, že už se po PET lahvích ani neohlédnete,” směje se Zuzana Cabejšková.
Samotná Kickstarter kampaň poběží do 18. června. Pokud se kampaň podaří a vyberou se potřebné prostředky, začne výroba lahví na podzim tohoto roku.
Odkaz na kampaň: kck.st/1DAeqqN
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk