Zuzana Cabejšková "> Český startup dělá z vodovody stylové pití. Dnes spouští kampaň na Kickstarteru - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/cesky-startup-dela-z-vodovody-stylove-piti-dnes-spousti-kampan-na-kickstarteru
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

ZAZA Planet LTD: Český startup dělá z vodovody stylové pití. Dnes spouští kampaň na Kickstarteru

20. května 2015 | ZAZA Planet LTD
Autor: Zuzana Cabejšková, tel: 736538466
V Česku je diskuze na téma vody z kohoutku versus balené vody už letitou záležitostí. Slyšeli jsme argumenty obou stran a mohli si sami vybrat, co budeme pít doma a co si poručíme v restauraci. Jednou z dlouhodobě aktivních postav v této debatě je Zuzana Cabejšková, předsedkyně spolku Česko pije z vodovodu a zakladatelka ZAZA PLANET. “Vodovoda je nejen levnější a ekologičtější, ale v ČR je i kontrolovanější a chutnější než voda balená,” shrnuje Cabejšková svůj postoj.

Po důkladném studiu tématu se Cabejšková rozhodla jít na propagaci vody z kohoutku přes styl. Konkrétně přes stylovou lahev na vodu, která designem i funkcí upoutá na první pohled. “Dnešní móda je hodně o individualitě, každý má jiný vkus,” vysvětluje Nicole Ehrenbergerová z blogu A Cup of Style, “produkty a služby musí být šité na míru a osobní, aby získaly pozornost zákazníků. Přijde mi skvělé mít lahev na vodu, která se mi hodí k různým outfitům.“ Ehrenbergerová se stala tváří kampaně ZAZA Planet.

Důraz na vzhled se u lahví snoubí i s ohledem na životní prostředí, což ocenila i porota Nastartujte se, jejíž první ročník ZAZA lahve vyhrály. Jako první na světě jsou totiž vyrobené z trvanlivého bioplastu.

Startup potřebuje na rozjezd výroby v České republice vybrat přes 2.5 milionu Kč. “Tak velkou částku bychom u nás nevybraly, proto jsme zamířily na globální portál Kickstarter. Tam jsou takového a vyšší cíle běžné.,” objasňuje Cabejšková, proč český produkt nefinancují jen čeští zájemci.
“Hlavním lákadlem naší kampaně jsou limitované edice od světových umělců,” komentuje Lucia Mackovičová, která má v ZAZA na starosti marketing. Umělecké dílo na lahve vytvořili John Malloy aka FluX z USA, Maria Grønlund z Dánska, Rik Lee z Austrálie a Tara McPherson z USA.

“Naší snahou je snížit zátěž životního prostředí z plastových odpadů. Proto chceme udělat z vodovody tak trendy nápoj, že už se po PET lahvích ani neohlédnete,” směje se Zuzana Cabejšková.
Samotná Kickstarter kampaň poběží do 18. června. Pokud se kampaň podaří a vyberou se potřebné prostředky, začne výroba lahví na podzim tohoto roku.

Odkaz na kampaň: kck.st/1DAeqqN
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist