http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/podpora-letecke-dopravy-je-pro-mesto-brno-i-jihomoravsky-kraj-prioritou
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii

Tiskové zprávy

Jihomoravský kraj: Podpora letecké dopravy je pro město Brno i Jihomoravský kraj prioritou

23. března 2017 | Jihomoravský kraj
Rada města Brna na dnešním zasedání a Rada Jihomoravského kraje na včerejším (22. března 2017) zasedání schválily smlouvu mezi statutárním městem Brnem, Jihomoravským krajem a společností BRITISH MIDLAND REGIONAL LIMITED na propagaci města a Jihomoravského kraje prostřednictvím letecké dopravy na trase Mnichov–Brno. Zakázku v hodnotě 700 tisíc EURO si rovnoměrně rozdělí obě instituce, město i kraj.

„Podpora leteckého spojení je jednou z priorit Brna a naší snahou je zajistit městu a celému regionu co nejvyšší dostupnost a letecké napojení na další evropská města. Zároveň jsme se dohodli na společném postupu v této věci s Jihomoravským krajem, který smlouvu se společností BMI také schválil. Dlouhodobě chceme nastavit systém tak, aby se z Brna rozlétaly linky cca do tří až pěti destinací,“ uvádí k chystané propagaci primátor Petr Vokřál.

Akce bude probíhat na letecké lince Mnichov–Brno–Mnichov, která bude létat dvakrát denně od pondělí do pátku, jednou denně v sobotu a v neděli. Samotná podoba propagace bude vedena na mnoha úrovních. PR aktivity budou směřovány jak na média v České republice, tak i v zahraničí. Společnost BMI bude mít vlastní stánek na veletrhu ITB, který se každoročně koná v Berlíně.

„Kraj při posouzení efektivity této kampaně dospěl k závěru, že finanční prostředky budou vynaloženy účelně a budou mít významný ekonomický přínos. Jsem rád, že kraj s městem jedná společně o možnostech dalšího rozvoje letecké dopravy. Od dubna bude posílena linka Brno–Mnichov o další rotaci, a to je pozitivní signál zejména pro podnikatele. Vnímám jako zásadní pro další rozvoj kraje, aby se počet pravidelných linek zvyšoval,“ řekl hejtman Jihomoravského kraje Bohumil Šimek.

Další formou propagace bude internetová a tištěná komunikace pomocí stránek společnosti BMI, sociálních sítí a palubního časopisu. Plánuje se také práce na optimalizaci internetových vyhledávačů pro lepší povědomí o letecké dopravě do Brna a o turistických a dalších možnostech tohoto města i celého Jihomoravského kraje. V rámci dalších aktivit lze zmínit reklamu na letišti, letáky a brožury na podporu kampaně, spolupráci s obchodními komorami a v neposlední řadě cílenou marketingovou kampaň v Německu. Ta bude cílit na sociální média, na mediálně vděčné události v Německu, novináře, bloggery nebo mezinárodní veletrhy.
tisknout poslat
 twitter
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení


Zapomněli jste heslo? Změňte si jej.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Blíž přírodě

Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Econnectu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist