Aleš Ondrůj "> RegioJet přepravil svými vlaky do Brna zatím více než 220 tisíc cestujících - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/regiojet-prepravil-svymi-vlaky-do-brna-zatim-vice-nez-220-tisic-cestujicich
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

RegioJet: RegioJet přepravil svými vlaky do Brna zatím více než 220 tisíc cestujících

11. května 2017 | RegioJet
Autor: Aleš Ondrůj, tel: 603 523 053
Dopravce chystá další novinky, aktuálně spouští možnost testování systému sdílení jízdních kol „Rekola“ zdarma.

Železniční dopravce RegioJet přepravil za dobu provozu od 11. 12. 2016 do konce dubna na svých nových vlakových trasách z Prahy do Brna a Bratislavy / Starého Města již více než 220 tisíc cestujících. Za první 4 měsíce letošního roku je to pak 190 tisíc cestujících, kteří využili tří páru nových spojů jezdících denně mezi Prahou, Brnem, Břeclaví a Bratislavou (resp. Starým Městem). Aktuálně průměrné využití sedačkové kapacity souprav činí 70 – 80 %; RegioJet posiluje délky souprav ve špičkových dnech na 8 vozové soupravy.

RegioJet nabízí na trase z Prahy do Brna a Bratislavy – stejně jako na dalších spojích celkem 4 cestovní třídy s tím, že cena jízdenek pro trasu Brno – Praha začíná v nejlevnější třídě Low-cost (pouze s internetem zdarma, balenou vodou a nabídkou denního tisku) na 135 Kč při platbě Kreditovou jízdenkou a na 140 Kč při platbě v hotovosti nebo platební kartou.

Na všech dálkových vlakových linkách dohromady pak přepravily vlaky RegioJet za období leden – duben celkem 1,358 milionu cestujících, což znamená meziroční nárůst o 27 % cestujících a celkem 290 tisíc nových cestujících, kteří začali využívat vlaky RegioJet nově v letošním roce. Kromě nových spojů Praha – Brno – Bratislava si tak cestující oblíbili také třetí pár přímých spojů RegioJet Praha – Ostravsko – Košice a zpět, který začal jezdit na této trase od konce měsíce února. RegioJet je tak největším vlakovým dopravcem na trase Praha – Ostravsko – Košice a zpět, kde denně celkem šesti spoji přepraví až 3 tisíce cestujících. RegioJet provozuje veškeré spoje bez dotací na své vlastní komerční riziko a výrazně investuje do rozvoje železniční dopravy. Aktuálně podepsal smlouvu na pořízení dalších 8 + 20 (opce) nových lokomotiv Traxx od výrobce Bombardier a 16 nových vozů Astra s individuálními obrazovkami v sedačkách. Oba typy vozidel by měly být zařazeny do provozu ještě v letošním roce.

RegioJet chystá další rozšíření spojů na trase Praha – Brno – Bratislava / Vídeň od jízdního řádu platného pro rok 2018, kdy chystá zahájení provozu na trase Praha – Brno – Vídeň a mezi Prahou a Brnem chce jezdit až v hodinových intervalech.

RegioJet chce na trase Brno – Praha přepravovat v budoucnosti výhledově více než 2 miliony cestujících ročně. Na trase Praha – Ostravsko – Košice, kde je RegioJet největší dopravce, plánuje v letošním roce přepravit více než 4 miliony cestujících.
Novinky ve službách: přeprava jízdních kol a vyzkoušení systému sdílení jízdních kol Rekola pro cestující RegioJet zdarma

Jako novinku zavádí RegioJet ve vozech třídy low-cost přepravu jízdních kol zdarma. Cestující si mohou místo pro své kolo zarezervovat přes rezervační systém na všech spojích, kde jsou tyto vozy řazeny. Nově mohou cestující vlaků a autobusů RegioJet ZDARMA vyzkoušet také systém sdílených kol Rekola:

Ta jsou umístěná volně ve městě a jednoduše je cestující najdou a zapůjčí si pomocí mobilní aplikace. Po objednávce libovolné jízdenky u RegioJet, která začíná či končí ve městech s Rekoly (Praha / Brno / Olomouc / Budějovice), najde cestující na konci mailu s elektronickou jízdenkou propagační kód pro první jízdu na Rekole zdarma (promokód). Ten může uplatnit a vyzkoušet si hodinu jízdy na Rekole zdarma. Více informací je k dispozici na této internetové stránce.
Aleš Ondrůj, tel: 603 523 053
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist