https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/fiala-mezi-staty-eu-ma-stale-vetsi-podporu-oddeleni-cen-plynu-od-cen-elektriny?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Fiala: Mezi státy EU má stále větší podporu oddělení cen plynu od cen elektřiny

8.10.2022 01:21 | PRAHA (ČTK)
Stále větší podporu mezi státy Evropské unie má oddělení cen plynu od cen elektřiny. Na tiskové konferenci po pátečním neformálním summitu EU v Praze to řekl premiér Petr Fiala (ODS). Navrhoval též uvolnění emisních povolenek z tržní rezervy. Předsedkyně Evropské komise (EK) Ursula von der Leyenová po summitu uvedla, že unijní exekutiva bude mít připravené detailnější návrhy opatření proti rostoucím cenám energií v následujících týdnech.
reklama

 

"Stále větší podporu má oddělení ceny plynu od ceny elektřiny, to by znamenalo ve výsledku snížení cen pro občany i firmy v Evropské unie," uvedl předseda vlády. Je podle něj nutné také hledat celoevropské možnosti pomoci s cenami energií velkým firmám, které není možno podporovat ze státních rozpočtů.

Členské země EU podle Fialy volají po společném evropském řešení a nechtějí se pouštět do národních cest, které by mohly být dražší a nemusely by vést ke kýženému výsledku.

Šéfka EK von der Leyenová poznamenala, že státy EU podporují společné nákupy plynu v příštím roce tak, aby se vzájemně nepřeplácely. Pokud jde o plyn z Ruska, podle šéfky EK aktuálně tvoří 7,5 procenta plynu importovaného do EU, zatímco dříve to bylo 40 procent. EU se podle von der Leyenové také podařilo snížit celkovou spotřebu o desetinu a naplnit zásobníky na téměř 90 procent, což znamená o 15 procent vyšší zásoby než stejnou dobou loni.

Za zásadní považuje von der Leyenová kromě společných nákupů plynu také ustálit jeho cenu a zabránit spekulacím s ní. Dalším krokem je částečné oddělení dopadu cen plynu na cenotvorbu elektrické energie. Dodala, že unijní exekutiva bude mít detailnější návrhy opatření proti rostoucím cenám energií hotové v nadcházejících týdnech.

Komise by je měla představit členským státům před řádným unijním summitem v Bruselu, který se koná 20. a 21. října. "Bude obsahovat tři prvky: snížení cen, zahrnutí solidarity do daného mechanismu a také počátek reformy trhu s elektřinou," řekl při odjezdu ze summitu italský premiér Mario Draghi.

Šéfka EK ale také apelovala na investice do obnovitelných zdrojů energie. Komise podle ní bude hledat další možnosti financování dotačních programů.

Podle předsedy Evropské rady Charlese Michela je na jednání lídrů zemí EU za dva týdny potřeba přijmout nezbytná opatření pro snížení cen energetických zdrojů. Dále apeloval na snížení spotřeby a hovořil o otázce bezpečných dodávek plynu, přičemž také zmínil společné nákupy a čím dál širší podporu pro ně. V tomto ohledu má za důležité jednat s třetími zeměmi, které by se mohly v budoucnosti stát spolehlivými partnery.


reklama

BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

reklama

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (30)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

Jaroslav Řezáč

8.10.2022 06:59
Premiér všude vidí jednotu a já vidím jednotu průseru, jen v každém státě jinak. Rakousko žaluje jádro jako čistý zdroj energie. Němci plynem ještě šetřit nezačali a dostali varování že dojde dříve, než skončí zima. Poláci topí ve svých uhelných kotlích domácím odpadem a vším co hoří, protože uhlí není v tom objemu na který byli zvyklí na trhu. Slováci, kteří jsou bez elektřiny, protože má polovinu výroby prodanou. Jestli v tomhle vidí někdo jednotu, co nám eurohujeři podsouvají, tak se asi musel trochu zbláznit
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

8.10.2022 07:57 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Asi máte podivnou představu o tom, co je to jednota.
To není sytém, kde všichi stoji v jedné lajně a hajlují, jak velí načalnik.
Putin měl ten útok dokonale promyšlený a připarevený a způsobil problémy úplně všem. A každý se s tím pasuje po svém, ale dohromady vystupují jednotně.
Nasazují sankce, domlouvají se na řešení, nikdo nikoho nepřeplácí a nepodráží. Třeba nám EU s plynem pomohla zcela fatálně.
Proto bych různé pitomečky, kteří piští, jak máme zarazit vývoz elektřiny a podobné cypoviny, nakopal do hader.
Právě Putinův útok počítal s tím, že se dohádáme mezi sebou a jeho páté kolony celou EU rozeštvou.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

8.10.2022 09:08 Reaguje na Pavel Hanzl
Vzhledem k tomu, že nejsem v Putinstanu, tak mě Putin nezajímá. Ukrajina se musí podpořit a nejde situaci tam přehlížet. Jen pan Hanzl nepochopil, že každý stát je ve své situaci jedinečný a popravdě se spíš dosahuje stavu rozpadu Československa, než čehokoliv jiného. Každý stát je totiž jinak nemocný a každý stát to nakonec řeší po své linii. Jinak to je konstatování a popravdě mi to nevadí, byť to asi nemusí být komfortní, nejsem eurohujer a o Bruselu si myslím svoje a nic pěkného to není, stejně jako o Kremlu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

8.10.2022 09:43 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Nerozumím řeči vašeho kmene. Co jste chtěl sdělit?
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

8.10.2022 09:55 Reaguje na Pavel Hanzl
To v případě analfabeta Hanzla není nic překvapivého.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

8.10.2022 11:03 Reaguje na Jaroslav Studnička
1*
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

8.10.2022 11:17 Reaguje na Jaroslav Studnička
A vy to chápete cha cha? určitě? fakt nekecáte? Tak napište, co.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

8.10.2022 12:37 Reaguje na Pavel Hanzl
Oba příspěvky p. Řezáče jsou zcela a jednoznačně pochopitelné a srozumitelné.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

8.10.2022 12:59 Reaguje na Jaroslav Studnička
Tak napište, o čem jsou.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

8.10.2022 13:01 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle, pokud máte problém s pochopením psaného textu, vyhledejte svého lékaře.

To já v žádném případě nejsem.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

8.10.2022 13:09 Reaguje na Jaroslav Studnička
Tak nekdákejte a napište.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

8.10.2022 13:12 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle, pokud máte problém s pochopením psaného textu, vyhledejte svého lékaře.

To já v žádném případě nejsem.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

8.10.2022 13:56 Reaguje na Jaroslav Studnička
Tak nekdákejte a napište.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

10.10.2022 14:00 Reaguje na Pavel Hanzl
" ... nikdo nikoho nepřeplácí a nepodráží."

Jj, proto když vaše milovaní Říše přišla s tím, že spotřebitelům nasype cca 200 giga euro kompenzací, tak tomu všichni ostatní tleskají a svorně se radují, bo to není vůbec veřejná podpora jak sfiňa.

Depa, Hanzl, ten do toho vidí!
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

8.10.2022 19:30
Franta bere 20 tisíc a Pepa 100. Společně nakoupí plyn za cenu přiměřenou
platu koho? Pokud přiměřenou Frantovi, tak Pepa bude plýtvat a pokud bude
přiměřená platu Pepy, tak si ho Franta sám sobě zakáže. To jsou mi zase
kydy paní Lejnová! Při nižší ceně bude bez přídělového systému vyšší spotřeba a tudíž lze očekávat nedostatek plynu na trhu a při ceně vysoké
ho bude dost, protože ti chudí budou šetřit. Přitom stačí stanovit pásma cen podle limitu na osobu . Základ může být dotován z nadspotřeby a stát
se nemusí zadlužovat. Toto může být pro spotřebu motivační a nikoliv to,
co vymyslela naše vláda se stropem na jakékoliv množství spotřebované
energie. Ale oni asi mají bazény a zimní zahrady a chtějí ušetřit na úkor
zadlužování státu taky.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

8.10.2022 20:10 Reaguje na Břetislav Machaček
Macháček, odborník na všechno, poradí politkům, expertům, ekonomům a protě všem, kteří to dělají blbě. Pořád ale lepší, než Vinkler, který bluje špínu úplně na všechny, kteří jsou chytřejší než on. Což jsou všichni.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

8.10.2022 21:08 Reaguje na Pavel Hanzl
Vítr a sluneční záření jsou bezplatné, čisté, zelené, obnovitelné a udržitelné. Ale využívat tuto rozptýlenou, nespolehlivou energii závislou na počasí k napájení civilizace rozhodně spolehlivé není. A každý kousek „obnovitelné“ energie musí být zálohován jinou energií – zdvojnásobte tedy hotovostní a materiální investice a získáte skutečný přehled o nákladech OZE.

To však Hanzlovi nevadí, ten v létě levnou elektřinu a teplo dává do pytlů a nosí do sklepa, aby měl na zimu. Prostě komu není rady , tomu není pomoci.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

8.10.2022 23:15 Reaguje na Miroslav Vinkler
On to Hanzl ví, ale nechce to přiznat, protože by
padl mýtus o levné energii z OZE a oprávněnost
její podpory. Energetici i ekonomové v tom mají
jasno, ale jich se nikdo na názor neptá. Politici
se točí v kole volebních slibů a povolebních lží,
kterými zdůvodňují neplnění slibů. Z toho už není
úniku a dokud tu budou politici s nejistou pozicí
díky volební obměně, tak nebudou mít odvahu říci
lidem pravdu. Diktátoři a osvícení monarchové díky
dlouhodobé vládě mnohdy vykonali více, než rychle
se měnící demokraticky zvolení vůdci. Netoužím po
diktatuře, ale o energetice by neměli rozhodovat
politici zvolení na jedno volební období. Jednou
tak, podruhé jinak, ale tu jde přece o investice přesahující i několik volebních období. Na koncepci
musí být celonárodní shoda a nesmí ji měnit každý,
kdo se dostane ke vládě. U nás ve městě máme 25 let
stejného starostu a stejnou stranu na radnici a
lidé netouží po změně, protože se tu plní plány
které přesahují jednotlivá volební období a nikdo
je neruší a neplánuje jiná. Víme tak, co se bude
stavět za rok, pět, či deset , pokud si nevyměníme
naše zastupitele. Jinde se mění stále i v průběhu
mezi volbami a jeden po druhém si pouze stavějí
své "pomníky" a nikoliv to, co město skutečně
potřebuje.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

9.10.2022 08:07 Reaguje na Břetislav Machaček
Dobrý politik je člověk, který má systémové myšlení a myslí na delší časový horizont, než pár volebních období. Pokud si ale lidé zvolí nepolitika, který se tím ještě chlubí, tak se nesmí dovit, že hrabe jen pod sebe a státu zařídí téměř rozvrat financí a kolosální inflaci.

Příklad: Pánové Havel a Klaus po plyšákovi vymasleli a zrealizovali zcela systémové otočení celé politiky, ekonomiky, práva a td. atd. se dosahem na neurčito a z toho už 30 let těžíme. V té době soudruh estébák kradl a hrabal pod sebe s výhledem, že bude bohatý, bohatší a ještě bohatší až nejbohatší.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

9.10.2022 09:22 Reaguje na Pavel Hanzl
Za oběma pány jde zaříznutí dostavby
Temelínských dvou bloků hned po plyšáku a rozdání základní infrastruktury často za pouhou symbolickou jednu korunu. Sami byli příkladem podivných restitucí a privatizací
se zhasnutím a nerozlišováním původu peněz.
Ani v soukromém životě nebyli kladnými vzory
a minulost dodnes podléhá utajení. Ono to
uzavření svazků STB na dlouhá léta pro tkzv.
"zkoumání" bez přístupu veřejnosti bylo velmi podezřelé a výsledkem jsou dnes často zcela začerněné spisy. Nechci spekulovat proč, ale v jiných zemích(Polsko, Německo) se tak nedělo a tak jsme se dozvěděli třeba o Walensovi a jeho
škraloupech. Kdokoliv, kdo se upíná k ikonám
bývá nekritický a má snahu omlouvat jejich
chyby. Jde o nedostatek sebereflexe uznat i to, že ikona není až tak "svatá" a ikonou by
být neměla. Pokud je pro vás vadou být bohatý, tak nevím, jak snášíte tento režim, který je
na hromadění majetku založen. Kapitalismus je
od slova kapitál a jeho význam asi znáte. To
není o solidaritě, rovnosti a veřejném blahu.
To je o individualismu, sobectví a soukromém
prospěchu na úkor ostatních. Ty cíle srovnat
se s vyspělejšími byly pouze vějičkou pro
hlupáky a už tehdy před 30 roky bylo jasné,
že nestaří stejným tempem někoho dohánět, pokud nemáme kondici ho dohnat. Kondice pár
lídrů nezachrání kulhající peloton, který
lídři brzdí sami nízkými mzdami a vysokými
životními náklady. Pokud nemám zbytné
prostředky na investování, tak se pokrok nikdy
konat nebude, protože nouze je brzdou rozvoje.
Z chudé společnosti vzejde pár VIP, ale zbytek
se propadá hloub a hloub.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

9.10.2022 10:57 Reaguje na Břetislav Machaček
Asi žijete na Paroubkově Marsu a ne v Česku. Temelín se spouštěl koncem století, tj. 10 let po plyšákovi a nějak zařezaný nebyl.
Základní inftastrukturu (plyn a ropu) prodal až soudruh Zeman po roce 2000.
Podivných privatizací bylo něurékom, jenže takovou akci v tomhle rozsahu NIKDO NIKDY V HISTORII nedělal, kupónovku atd. kopírovali od nás taky sousedi.
Kecy mě nezajímají, já se dívám na výsledek. A ten byl jednoznačně kladný, do EU jsme vstupovali z první pozice.
Žádné ikony mě neberou (třeba dnešní Klausovo jednání mi připadá zcela děsivé).
Velmi dobře provedená privatizace (spravedlnost nebo morálku tam nehledejte, jde o praktičnost) se projevila tím, že do konce stol. nám šlo HDP na asi dvojnásobek, do krize 2009 na troj. a dnes možná čtyřnásobek.
A to se v tomhle století prakticky pořád jen brzdilo.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

9.10.2022 10:58 Reaguje na Břetislav Machaček
A platy? Němčouři budovali od války kapitalismus a zbohatli, my komunismus a zbankrotovali jsme.
Tak čemu se čemu?
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

10.10.2022 16:21 Reaguje na Pavel Hanzl
Kdybysme tu neměli 6 let nácky tak jsme tu místo nich neměli rudé bolševiky a žádné budování socialismu by se nekonalo.
Ostatně, o soudruzích z NDR, což jsou taky ti vaši Němčouři, platí nemlich to samé.
Odpovědět
dv

10.10.2022 00:09 Reaguje na Břetislav Machaček
Zkuste tuhle LEŽ doložit, Macháčku. V Havel o ničem takovém nerozhodoval, byl president, a V. Klaus byl ministr financí až do roku 1996. K rozhodnutí o výstavbě pouze dvou bloků došlo už dříve, protože peníze, které na toto byly vyčleněny, šly do útlumových programů na Ostravsku, kde se to stejně využilo neefektivně, část vykopnutých hornických špindírů si nastavěla kořalny ve stodolní, a ta větší část tam ty peníze z útlumových programů prochlastala.

A další, vy hlupáku, dva bloky, to je 2 GW wýkonu, to je při 4 000 000 domácností 500 W na domácnost, a 500 Watová spirála chacharskou haciendu z nakradeného stejně nevytopí. Vy jste chyběl, když se ve škole brala trojčlenka, že????
Odpovědět
dv

10.10.2022 00:22 Reaguje na Břetislav Machaček
Zatímco ten Vás socialismus byl o rovnosti a solidaritě, že????

Jak byly solidární chacharské zlodějské hornické svině kteří za to válení ve štolách pobírali 7000 a víc, se začínajícími lékaři nebo učiteli, kteří měli na vrcholu toho socialistického blahobytu 1850 Kčs HRUBÉHO v roce 1989????

V kapitalismu je rovnost v tom, že každéu je podle ekonomických zásluh, ne jako v soocialismu, podle tříddního původu. A kapitál, vy hlupáku, je zdroj, který dokáže generovat zisk, a nemusí být finančního charakteru. Hezká prdel a krádné vlasy je také kapitál, stejně jako třeba perfektně zvládnutá schopnost provádět zubní implantáty. Stejně tak je kapitál dobré jméno.

Tím, že vy rudá hovada jste ze slova kapitál udělali sprosté slovo, a z člověka pouze pracovní sílu, jste celou společnost odsoudili do chudoby, s výjimkou vás, kteří jste sio přihrávali v rámci netržní nedostakové ekonomiky kšeftíčky pro sebe, nebo na tomto coby bolševická nomenklatura parazitovali. Pravda, fízlovská, lampasácká a hornická verbež, která vás rudou lůzu držela u moci také něco málo nadstandard dostala.

Co melete o zhasnutí a nerozlišování původu peněz??? Co to tady zkoušíte, a koho se snažíte obvinit??? Napiště přesně kdo, co, a já zařídím, aby na Vás bylo podáno trestní oznámení pro pomluvu podle §184, protože nikdo nikdy neřekl, že není roszdíl mezi čistými a špinavými penězi, ale to, že dotačný jako MF financí toto nedokáže rozlišit.

Apropos Macháčku.....když před Vás položím dvě tisícovky, z nichž jedna bude vydělána jakožto výnos z trestné činnosti a druhá niokoli, - dokážete to rozlišit??? A znáte někoho, kdo to dokáže????

Ano, to s těmi svazky JE podezřelé, to máte pravdu, a je kuriozní, že tohle píšete zrovna vy.
Odpovědět
dv

10.10.2022 00:33 Reaguje na Břetislav Machaček
Aha, takže socialismus není o individualismu, sobectví a soukromém
prospěchu na úkor ostatních?????

Tak jak je možné, že byli kvalifikovaní lidé Vámi bolševiky okrádáni, a tato ukradené peníze použity jako úplatky pro hornické a hutnické lemply, jejichž odvedená práce neodpovídala jejich příjmům???

A co to bylo to povýšené kvičení "Já jsem horník, kdo je víc????" To byla ta solidarita, rovnost a veřejné blaho, jo???

Jak je možné, že lékař s2 atestacemi měl s příslužbami necelých 5000 hrubého, v průměru, a to včetně primářů, a horník přes 7000 průměr??? Jak je možné, že dnes má lékař 120 000 průměr, a utíkají Vám do zahraničí, a horník má necelou třetinu, a a ještě to musí dotovat stát???

Odpovím Macháčku.....Protože Horník, byla individualistická zlodějská asociální násilnická svině, která byla placená nikoli za práci, ale za to, že držela rudou lůzu u moci!!!!!!!!!! Jak je možné, že český lékař v přepočtu 300 DM hrubého, a jeho NSR kolega v té době 5500 DM hrubého??? Co jste uděli s tím zbytkem peněz, o které jste jej okradli??? 5500/300 je vy hloupý Macháčku více, než 18, a po roce 1989 se tento poměr sakra vylepšil ve prospěch ČR.
Odpovědět
dv

10.10.2022 00:42 Reaguje na Břetislav Machaček
A PROČ nemáte kondici někoho dohánět Macháčku??? No, protože NECHCETE!!!!!!!!!! Vy chcete hulit jednu za druhou, lemtat pivo ve řtyřce, a místo kultivace vlastní osobnosti vyřvávat Ba-ník, Ba-ník, Hejaheja pi-čo BA-ník!!!! PROTO!!!!!!! Protože vy chachaři jste se nikam neposunuli, pokoušíte se konkurovat Rusku, Ukrajině a rozvojovým zemím, kde jsou ty veplaty násobně nižší!!!!

Proč jste vy úžasní pracanti, kteří jste před 1989 měli tak úžasné příjmy nezaložili korporace jako LG, KIA, HYUDAI nebo SAMSUNG????? Na opačné straně zeměkoule to udělali, a ty firmy rozvinuli do globálních korporací. Vy jste čekali s otevřenou hubou, a mysleli jste si, že tím, že jste řinčeli klíčema na náměstích se odněkud dovězou trouby, kde se bodou péci holubbi, kteří Vám budou létat pečení do huby. NE, Macháčku......po 1989 vznikla pouze PŘILEŽITOST pro ot, abyste dokázalii, co ve Vás opravdu je!!!!!!!!!! A mohu Vám říci, že se ukázalo, že je ve většině Čechů naprosté kulové.
Odpovědět
dv

10.10.2022 00:48 Reaguje na Břetislav Machaček
KDO Vás brzdí nízkými mzdami, vy hloupý lháři????

Žádný lídr nestanovuje horní hranici toho, kolik máte svým zaměstnacům platit!!!!!!!!!!!!! Nelžete tady???? Kolik jste platili svým lidem vy rudé krysy před 1989???? To když se odpoutám od toho, že jste zde nade vším vykonávali vlastnické právo, včetně těch lidí.

V roce 1989 byla průměrná mzda v ČSSR 3170 Kčs HRUBÉHO!!!!!!!!! v Německu cca 15 krát víc.....tak kdo koho brzdil nízkými mzdami?????

Ano, Walesa má škraloup.....tedy podle Vás bolševiků. Je nositelem Nobelovy ceny za mír. To dokázal jeden jediný bolševik v historii, shodou okolností ten nejvyšší, a který to dostal za to, že ten bolševický hnus rozmontoval a poslal na smetiště dějin. A vy rudá lůza jste mu ani nevystrojili státní pohřeb.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

9.10.2022 07:58 Reaguje na Miroslav Vinkler
"A každý kousek „obnovitelné“ energie musí být zálohován jinou energií".
Když to vezmete do detailu, tak máte pravdu.
Úplně stejně, jako jakoukoliv jiný zdroj elektřiny, protože všechno jsou to technická zařízení a mají svoje odstávky, poruchy, servisy atd.
Takže můžu napsat:
"A každý kousek "každé" energie musí být zálohován jinou energií".
Kde teda soudruzi uděli chybu?
Důležité je, JAK se ta energie zálohuje, čím a v jakém rozsahu. Právě na to se vymýšlí velmi složité ekumulační systémy, propojování sítí, záložní zdroje atd. atd. OZE fungují jinak, mají jinou strukturu výroby, mají své výhody a nevýhody a ropák to nikdy nepochopí.
Odpovědět
dv

10.10.2022 00:02 Reaguje na Břetislav Machaček
Franta pracuje v železárnách, a Pepa jako ICT konzultant. Franta vydělává 20 (vydělává víc, ale to je jedno), a Pepa vydělává 100. Jenomže Pepův zaměstnavatel, který Pepu více vykořistuje (Pepa pro něj monetárně vytvoří větší nadhodnotu), spotřebuje na to, aby Pepovi zaplatil 100 vejplatu 100x méně, než Frantův, aby Frantovi zaplatil 20. Přidělíme tedy podle Vás oběma stejné množství levné energie na zaměstnace jako příděl???? Jak si vy hloupý paciente myslíte, že tohle dopadne????? No, správně, Pepův zaměstnavatel těch 99 procent levné energie přeprodá frantovému zaměstnavateli za dvojnásobek, Pepovi, který na to bude psát program dá měsíčně ne 100 ale 130, přičemž sám na tom ještě vydělá, frantovému zaměstnavateli stoupnou náklady při stejné ceně konečného výrobku, takže Frantovi dá ne 20 tisíc, ale 16 200, tedy alespoň pro začátek, protože to stejně dlouhodobě neutáhne. A tak se půjde pást jak franta, tak jeho zaměstnavatel. Tím pádem zanikne ohromný energožkout, Frantu vykopnou z bytu do azyláče, který na osobu je energeticky méně náročný, a vydělá na tom pepův zaměstnavatel, který bude mít levné energie, a zákazníky v zahraničí.

A žádná paní Lejnová není, jediný Lejnoid jste tu VY Macháčku, a lejno máte v kotrbě.
Odpovědět
 
reklama
reklama

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.

Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

TOPlist TOPlist