https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/za-zemanem-dorazila-kandidatka-na-ministryni-zivotniho-prostredi-hubackova?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Hubáčková představila Zemanovi priority, senátorkou zůstane i po vstupu do vlády Aktualizováno

2.12.2021 17:11 | PRAHA (ČTK)
Pro Hubáčkovou jsou podle dřívějšího vyjádření prioritami česko-polská dohoda o hnědouhelném dole Turów, dořešení loňské ekologické havárie na řece Bečvě a větší podpora alternativních zdrojů energie.
Pro Hubáčkovou jsou podle dřívějšího vyjádření prioritami česko-polská dohoda o hnědouhelném dole Turów, dořešení loňské ekologické havárie na řece Bečvě a větší podpora alternativních zdrojů energie.
Foto | Martin Vlček, Kancelář Senátu / Wikimedia Commons
Kandidátka na ministryni životního prostředí Anna Hubáčková (za KDU-ČSL) představila na dnešní schůzce v Lánech prezidentovi Miloši Zemanovi své priority. Řadí mezi ně například ochranu vody, téma ekologické havárie na Bečvě nebo výzvy vycházející ze Zelené dohody pro Evropu (Green Deal). Hubáčková to dnes řekla po jednání novinářům.
reklama

 
Hubáčková také potvrdila, že po případném vstupu do vlády skončí jako zastupitelka Ratíškovic i Jihomoravského kraje, ale senátorkou zůstane. "Volby do mého senátního obvodu budou příští rok, takže souběh bude deset měsíců. Troufám si říct, že s plnou vervou to zkusím zvládnout," poznamenala. Je senátorkou za Hodonínsko.

Zelená dohoda znamená pro ministerstvo životního prostředí i velkou výzvu ke spolupráci s ostatními resorty, jako je ministerstvo průmyslu, zemědělství či dopravy, řekla Hubáčková. Za důležitou má též osvětu směrem k občanům.

"Skoro u každého tématu se mnou pan prezident vedl debaty. Věděl hodně o vodě, bavili jsme se o vodních nádržích, povodních. Green Deal ho zajímal asi z těch témat úplně nejvíc. Ptal se, jak chceme některé limity dosáhnout a jak se na to dívám z pozice hlavně energetického balíčku, zda si myslím, že nám to vše nahradí obnovitelné zdroje," poznamenala senátorka.

K debatě o zabezpečení elektrické energie Hubáčková řekla, že z pohledu budoucí vládní koalice Spolu (ODS, KDU-ČSL, TOP 09) a Pirátů se STAN je jádro v tuto chvíli nezaměnitelné a ničím nenahraditelné, takže jej bude podporovat jako důležitý a udržitelný zdroj. Dalšími součástmi energetického mixu mají být obnovitelné zdroje a plyn.

Hubáčková se bude také snažit o dosažení dohody mezi ČR a Polskem o hnědouhelném dolu Turów. Dosavadní jednání finální smlouvu nepřinesla. Vyzdvihla nutnost spolupráce s územními samosprávami.

S prezidentem se neshoduje v pohledu na kanál Dunaj-Odra-Labe. Hlava státu je příznivcem projektu, koalice naopak plánuje ukončit přípravy vodního koridoru a zrušit i jeho územní rezervy. "Samotná Morava, přes kterou má propojení vést, nemá dostatek vody na to, aby mohla vyhovovat takovýmto projektům. Očekávat, že v době, kdy je sucho, nám něco z Dunaje někdo nějak pustí, je asi v tuto chvíli nereálné," poznamenala Hubáčková.

Za významné téma považuje udržení vody v krajině. "Musíme se podívat do dotačních programů ministerstev životního prostředí a zemědělství, zda jsou příznivě nastaveny ve vztahu k samosprávám, aby nám ony pomohly vrátit vodu do krajiny cestou revitalizace stávajících i drobných vodních toků, odstraňování některých uměle vybudovaných koryt nebo zaklenutí potoků, obnov tůní a historických rybníků," uvedla. Spolupracovat chce výrazně s resortem zemědělství, který by mohl vést další lidovec Zdeněk Nekula.


reklama

BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

reklama

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (113)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

PE

Petr Eliáš

2.12.2021 18:02
Jaj, Tuzemák se ze své kadibudky přimlouval za DOL. :D To je ale jelito. :D
Odpovědět
ss

smějící se bestie

2.12.2021 18:17 Reaguje na Petr Eliáš
A proč by ne ?
Odpovědět
SS

Stanislav Svoboda

2.12.2021 19:30 Reaguje na smějící se bestie
A proč by ano? Zabetonovanou nížinnou lužní krajinu už máme vcelku dost.
Viděl jste někdy řeku Moravu například mezi Hanušovicemi a Olomoucí ve vrcholném létě? Pokud ne, tak vězte že v suchých létech, kterých je čím dál víc, se hlavní tok řeky Moravy podobá průtokem spíše středně velkému potoku. Viděl jsem na vlastní oči v mimořádně suchých létech, že řeka Morava netekla vůbec. Byla z ní v podstatě soustava tůní.
Nehledě na to, že by tato stupidní betonová stavba, ideologicky poplatná totalitním dobám stalinského obracení řek zásadním způsobem poškodila nejen poslední zbytky přirozených vodních ekosystémů nížinných řek reprezentovaných např. CHKO Litovelské Pomoraví a CHKO Poodří.
Přeji Vám pěkný den a hodně zážitků z poznávací návštěvy v plánované trase kanálu DOL na území CHKO Litovelské Pomoraví a CHKO Poodří i jinde.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

2.12.2021 19:41 Reaguje na Stanislav Svoboda
Dunaj - Odra, měl být v provozu před vstupem ČR do EU.
Stačilo po r.1989 pokračovat v tom, co bylo připraveno.
Odpovědět
Jan  Knap

Jan Knap

2.12.2021 20:40 Reaguje na Stanislav Svoboda
To historické sucho jsme viděli v letošním roce a i ted´. Sice jsem odpůrce DOL ale pokud´ by jsme se skutečně začali chovat ekologicky včetně EU a zaměřili se na skutečné znečišt´ovatele místo zbytečného šikanování obyčejných občanů, tak by to znamenalo nahrazení kamionové dopravy, dopravou železniční a vodní-DOL a k tomu nikdy nedojde, protože by se šáhlo na zisky nadnárodních společností. Petrův Zdar
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2021 21:57 Reaguje na Jan Knap
To je kdák zcela elitní. Po DOL by NIKDO NIKDY NIC NEDOPRAVOVAL, protože je to celý nahouno už z principu. S volským potahem už taky nikdo nic vozit nebude.
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2021 11:19 Reaguje na Pavel Hanzl
Vy nevíte, že by nikdo nikdy nic nedopravoval.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

3.12.2021 12:57 Reaguje na Jarka O.
Ten pořád mimo mísu.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

2.12.2021 19:07
Prý byla loajální úřednicí všech minulých politických reprezentací okresu
Hodonín i Jihomoravského kraje a tak bude určitě i nekonfliktní ministryní životního prostředí plnící zadání koaličních stran a jejich sponzorů. Asi
z hlediska koalice velmi dobrá volba.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

2.12.2021 19:39 Reaguje na Břetislav Machaček
Jo, lidovci - vždy být u lizu/u toho.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 10:46 Reaguje na smějící se bestie
Oni a církev ze které vzešli se vždy takticky uměla
přizpůsobit každému zřízení a tak nemají problém být
loajálními a bezkonfliktními úředníky. Prostě ideální
ministryně životního prostředí pro uhlobaróny, ropáky,
developery a jiné šíbry. Jinak nestačí často ani dobrá
vůle, když rozhoduje vláda jako celek a přehlasuje
byť zásadového ministra. Očekávám prostě politiku podle
díla J. Haška: Strana mírného pokroku v mezích zákona.
Odpovědět
rl

rýpal lesní

10.12.2021 10:50 Reaguje na Břetislav Machaček
Velmi jste to trefil, sám bych to líp nenapsal. Doplnil bych jen jednu opičí vlastnost, tu o těch palmách. <rl>
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2021 22:08
Náš čučkař je skutečný génius zpackaných postupů, na co sáhl, to podělal. Ovšem NAŠTĚSTÍ!!
Vymyslel zcela nesmyslný DOL a je to v dupě.
Vymyslel úžasné čínské investice a jsou chválabohu taky v zádeli.
Snažil se vnutit k Trumpovi a taky na to naštěstí nedošlo.
Vnucoval nám zcela debilní Sputnik, taky ho s tím kopli někam.

Bohužel, udělal z nás poslední podřadný bazmekistán, kam nepřijede na zahraničí návštěvu ani poslední štumébl z Taralingapatam...
když sem dosmykal bába šíleného Orbána, mluvil na něho rusky a říkal mu Andreji......tohle je nejvyšší představitel státu, na celém světě z nás mají čurinu a určitě se bude o něm učit v dějepise, jako příklad naprosté tragédie tohoto národa....
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 07:40 Reaguje na Pavel Hanzl
Takže jen namátkou- včera jsem četl vyjádření americké viroložky k Sputniku - světe div se, mluvila o něm jako o momentálně nejúčinnější vakcíně. Americkou viroložku jistě nelze podezírat z toho, že by strkala Rusku hlavu do pozadí- takže by to příště chtělo trochu ověřit informace. Sputnik svým složením by byla jasná volba, alespoň pro toho, kdo má nějaké základní znalosti biologie. Jinou věcí je zachování čistoty výroby, ale to se týká všech vakcín a mohu Vás ujistit, že mRNA vakcíny na rozdíl od toho Sputniku nejsou vhodnou volbou už jen z toho důvodu, že technologie mRNA nebyla vyvíjena pro vakcíny a nese s sebou významná rizika.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 07:52 Reaguje na pavel peregrin
Aby to s tou ,,américkou viroložkou,, nebylo jako se sputnikem v Maďarsku, kde vláda mlžila o jeho účinnosti. :-D

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/jak-madarsko-sachovalo-s-daty-aby-byl-sputnik-v-nejucinnejsi-40358683

A nebo aby v tom sputniku opět nenašli adenovir. Jako v Brazílii. :D

https://www.zdravotnickydenik.cz/2021/05/sputnik-je-nejlepsi-vakcina-sveta-tvrdi-rusko-vazne-pochybnosti-vsak-pribyvaji/

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/proc-brazilie-odmitla-sputnik-v-obsahuje-zivy-virus-schopny-replikace-40358621


Že vy jste také obdržel řetězový email a věříte mu, co? :D

Odpovědět
va

vaber

3.12.2021 09:58 Reaguje na Petr Eliáš
v dobách kdy se zčínalo s očkováním se vyráběly vakcíny vždy z oslabených bakterií a nyní i z virů ,je to stará spolehlivá ověřená metoda,
ovšem americké vakcíny mají i genové úpravy a na prověření nebyl žádný čas,
jak lživé byly údaje o účinnosti u nás použitých vakcín 95%, říká nynější stav epidemie,
vy jste pro geneticky upravené plodiny?
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2021 11:17 Reaguje na vaber
Sinuvac, Sinupharm jsou umrtvené viry, obě nebo 1 z nich, to jsem chtěla, ale nesměly sem, prý málo účinné. Vektorové vakcíny, i J&J, chcou stahovat z evropského trhu, tak zbyde mRNA. Účinnost vidíme. Než bude schválena proteinová vakcína americká a evropská. Tak to je společný boj proti nemoci.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 12:09 Reaguje na vaber
Jojo, to už jsem slyšel tolikrát...

Genová terapie ... Je to neověřené ... Grafen ... Neplodnost ... atd. atd.

Je to v každé antivax skupině na ksichtoknížce.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 13:20 Reaguje na Petr Eliáš
Informace, na rozdíl od vás, si dohledávám ze seriózních zdrojů, a řetězové maily mezi ně rozhodně nepatří,a mezi ty seriózní zdroje také rozhodně nepatří Novinky ani Zdravotnický deník.
To je překvápko, co?
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 13:25 Reaguje na pavel peregrin
Tak odkud máte tu emerickou viroložku? :D
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 14:19 Reaguje na Petr Eliáš
Americká viroložka na bulvárním plátku Novinky-což už samo je s podivem- pouze potvrdila to, o čem seriózní imunologové hovořili asi tak před rokem. To musí se zadostiučiněním kvitovat všichni normálně uvažující lidé, které tto problematika zajímá. Měl jsem to uvést hned, tímto se omlouvám.
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 10:31 Reaguje na pavel peregrin
Pokud to někdo má nastavené jako PH, nevysvětlíte. Už jen ten slovní projev stojí za to. A jistě - východ hrůza, západ paráda, u nás nejhůře ....je to vlastně nejjednodušší výklad bez zájmu si zjišťovat, ověřovat, diskutovat a pak mít svúj názor. Každý máme svoji cestu .....
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

3.12.2021 10:55 Reaguje na Daniela V.
U toho pána už to musíme vzhledem k toho jeho
nastavení tolerovat a občas ho umravnit. On jako
věřící si vystačí s vírou a ideologií, na rozdíl
od materialistů používajících mozek k myšlení
a používají přírodní vědy místo těch humanitních.
Pak se není čemu divit, když humanitně vzdělaní
lidé popírají fyziku, chemii, matematiku, Darwina
a lpí stále na církevních dogmatech ze středověku
o stvoření světa a nadpřirozených zázracích, ve
které doufají i při plnění cílů "gryndýlu".
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2021 11:04 Reaguje na Daniela V.
Souhlasím. To víte, za všechno můžou Babiš, Zeman a Rusáci. Hubáčková už několikrát mluvila o Bečvě a tuším čertovinu.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 13:30 Reaguje na Daniela V.
Samozřejmě. Když ony se veřejnosti podsouvají ty nejprimitivnější hoaxy typu čipů atd., tak si pánové asi myslí, že reaguji na tyto nesmysly. Jenže v případě mRNA vakcín jsou opravdu závažné indicie toho, že nic není dané tak, jak se veřejnosti předkládá a bohužel nejde o nějaké primitivní projevy reakce na vakcínu-bolest , horečka, únava, což je v pořádku, ale jde o věci,které se mohou projevit po několika letech a to je nezpochybnitelné a žádný seriózní imunolog to zatím nevyvrátil, i když se vehementně tvrdí pravý opak. Chápu jedno, že je to politicky neprůchodné, ale stojí to za tu možnou cenu?
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 13:50 Reaguje na pavel peregrin
Víte, je to obtížné. Já, z přemíry protichůdných informací, se již řídím radami prof. Berana z FN KV. Tudíž jsem ta, která koronavirem prošla přirozeně a asi po novém roce půjdu na očkování. Můj tip je Moderna nebo Pfizer, mám to i od zdroje, který nebudu uvádět, ale je pro mne důležitý a věřím mu. Koronavirem jsme prošli celá rodina přesně před rokem. Včetně rodičů, 90 a 94 let, jsou tu s námi a zvládli to jako chřipku. Ale to je generace kalená válkou, hladem, každodenním pohybem za každého počasí, dětskými nemocemi, které jsou nyní už vymýcené ....tvrdý přírodní výběr, my už jsme jiní. To je dáno dobou a pokrokem ....
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 14:14 Reaguje na Daniela V.
S tím Beranem možná neděláte až tak úplně dobře. Několikrát se potvrdilo, že neměl až tak úplně pravdu.

Třeba jak tvrdil, že se člověk nemůže opětovně nakazit i když v té době již existovala data o reinfekci.
Nebo jak nechal udělat ,,studii,, o Isoprinosinu, která dopadla katastrofálně. Ale i tak ho to neodradilo od neustálé propagace tohoto léku.

Za svá tvrzení taktéž obdržel ,,prestižní,, cenu Bludný balvan.

https://www.sisyfos.cz/clanek/1520-zlaty-bludny-kovidak-v-mimoradne-covid-kategorii-jednotlivcu-za-rok-2020-jiri-beran
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 14:25 Reaguje na Petr Eliáš
K Isoprinosinu - mamince bylo opravdu zle, odjela ZS zemřít do nemocnice, abych se mohla starat jen o tátu. Tam jí byl udělán RTG - zápal plic se neprokázal.Líkař z FN KV mi volal domů a prosil, že ona na tom není tak zle, že mají přeplněno, zdali bych zvládla péči i o ni doma. A předepsal Isoprinosine ... Zamozřejmě jsem souhlasila, vrátila se mi domů. Jediné, co jsem si totiž přála, aby se ještě vrátila, že ji ještě musím říct, že ji mám ráda a že ji vděčím za mnohé ....stalo se ! I díky Isoprinosinu pro celou rodinu jsme covid zvládli. To je má zkušenost. To víte, co to je pravda ? A cena Bludný balvan ? Mám svůj názor ....
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 15:04 Reaguje na Daniela V.
Takže - bylo jí špatně a odjela zemřít, nakonec ji ale beze všeho pustili domů a vy bez problémů zvládáte doma péči o umírajícího? A isoprinosin pro celou rodinu jste získali bez předpisu?

No, kromě toho že je to trochu přitažené za vlasy, tak se tato historka opakuje na internetu asi tisíckrát.

Navíc nevíte, zda by se (i kdyby to byla pravda) maninka vyléčila i bez isoprinosinu a zda vůbec měl na ni nějaký účinek (pokud ano, tak zda byl pozitivní nebo negativní).

Právě proto, aby se v medicíně zamezilo léčení na základě ,,víry,, , je zaveden určitý postup jak něco prokázat. To ale Beran ve své studii (která měla celou řadu etických i metodických problémů) nedokázal. ;-)
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 15:28 Reaguje na Petr Eliáš
Ani nevím, zdali Vám něco upřesňovat. Dle pocitů jí bylo "na umření" . Situace v nemocnici byla taková, že lékař mne požádal, zdali by se mohla vrátit domů, že dle jeho názoru to doma zvládneme. Péče o umírajícího to tedy nebyla, ale věřte, já s covidem a péče o ně dva mi dostala na dno sil fyzických i psychických. Isoprinosine byl na předpis od toho lékaře z nemocnice a měli jsme štěstí, že jsme ho ještě sehnali tenkrát ... Důkaz na to, zdali lék pomohl je možná to, že až na otce jsme neměli komplikace. A rčení " I víra Tvá tě vyléčí " je platná i v dnešní době. Fakt nevím, co Vy vidíte na mém příspěvku za " přitažené za vlasy " ....stalo se, je to prožitek naší rodiny z doby covidové. A že se mi splnilo mé přání ? Pro mne nepopsatelné, posunulo mi to ...ale hodně lidí neporozumí a nebudou chápat ....to tak prostě je a bude.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 15:33 Reaguje na Daniela V.
No právě, to není žádný důkaz. To je opravdu jen víra. :D
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 15:41 Reaguje na Petr Eliáš
Tak snad víte, jak je důležité mít víru ....záleží na situaci, kdy a v co. To Vám potvrdí i lékaři přece. Víra v lékaře a jeho léčení, atd. Jaké důkazy stále žádáte ?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 15:45 Reaguje na Daniela V.
Paní Danielo, se divím, že na toho člověka ještě reagujete. Vidět, že sem nechodíte pravidelně. Ten ví všechno nejlíp, i to, jak to bylo u Vás doma s léčením covidu:-DDD
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 15:48 Reaguje na Karel Zvářal
Dííky, ano, nechodím často. Je to nápor na nervovou soustavu :-D !!!!
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 15:50 Reaguje na Daniela V.
Třeba klinickou studii, která by účinnost potvrdila? :-)

Stále mě udivuje, kolik lidí je ochotno užívat vlastní medikací ,,preventivně,, něco, co se má užívat pod dohledem lékaře a u čeho nevíte co vám to může způsobit. ;-)
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 15:59 Reaguje na Petr Eliáš
Klinické studie chvíli trvají .....tak si počkejte. Někdy se prostě musí konat hned. Dle aktuální situace.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 16:14 Reaguje na Daniela V.
Právě že Beran už jednu provedl - měla mnoho vad a účinnost léku neprokázala (netvrdím to já, ale prof Smolej u UK - viz. sisyfos).
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2021 15:09 Reaguje na Daniela V.
P. Danielo, Isoprinosin jsem si taky nechala předepsat, mám doma pro všechny případy. VZP ho přestala proplácet,to je zajímavé, stojí ted 4x víc než na začátku 2020.
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 15:45 Reaguje na Jarka O.
Ten lék působí na imunitní systém. Nevím, jak dostupný je nyní, ale vloni, při 1. vlně, bylo doporučováno personálu v nemocnicích aby ho užíval při potížích i preventivně. Protože prostě by tam později nikdo nebyl, kdo by se postaral o pacienty. Proto byl posléze nedostupný ....
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:41 Reaguje na Daniela V.
A víte i to že může vyvolat neočekávanou reakci imunitního systému která vás může i zabít? Proto je jaksi mírně řečeno nerozumné si ho nechat předepsat a pak ho lupat jak lentilky. A ještě horší je ho podávat ostatním např dětem. Na to je myslím i paragraf.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 15:30 Reaguje na pavel peregrin
Hmm, zajímavé... brojíte proti mRNA vakcínám, ale CRISPR genové inženýrství kulturních plodin vítáte jako naprosto neškodné, poněkud pokrytecké nemyslíte?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 15:54 Reaguje na Jakub Graňák
Zkusím Vám to říci krátce a polopaticky. Dělá se z toho mediální kampaň, přitom GMO škodí asi tak, jako kdyby jste vypil převařenou krev nepřítele. A převařená není přímá infuze do krve.

Jsem si jist, že jste již mnohokráte pozřel upravenou sóju či jiné plodiny a ani si toho nevšiml. Svět je velký, co je někde tabu, jinde se normálně odzkouší a produkuje.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 15:59 Reaguje na Karel Zvářal
Zkusím krátce a polopaticky reagovat, navíc v kontextu výše nastaveného tématu:
Když je neškodné vnášení genů z tučňáka do kukuřice, co je závadného na vnášení rychle degradujícího návodu na výrobu konkrétní protilátky?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 16:04 Reaguje na Jakub Graňák
Vývoj léčiv je několikanásobně sichrován, aby se vyloučila téměř na nulu zdravotní rizika. Proto trvá spoustu let, než se všechno odzkouší. Už nevím kdo na to přišel, že uvedený preparát proti covidu dobře působí. V tomto lékařům věřím, lepší špatná léčba (resp. s menší mírou rizika), než žádná.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 16:19 Reaguje na Karel Zvářal
Nikdo neví, jak dlouho působí, respektive jak dlouho si udrží lymfocyty v "paměti" tu konkrétní mRNA vytvořenou virovou bílkovinu jako škodlivou.
Nicméně mluvit o dlouhodobých následcích u sloučeniny, která je po několika dnech rozebrána na prvočástice, je docela nonsens, no ne?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 16:26 Reaguje na Jakub Graňák
Na světě je možné všecho, četl jsem o překvapení imunologů, kteří sledovali skupinu jistých pracovnic, jaktože jen kypí zdravím, když už měly dávno podlehnout viru HIV. Prostě imunita je velmi specifická a individální věc, a i prasata v Africe na AMP nevyhynou všechna, podobně jako to bylo u nás v červené zóně. Přežila, a nikdo je s té džungle tak snadno nedostane.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 16:27 Reaguje na Karel Zvářal
z
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 16:56 Reaguje na Karel Zvářal
Tak teď jste mi dal zabrat, dobře tři minuty jsem přemýšlel, co to "z" znamená:-)
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 17:08 Reaguje na Jakub Graňák
Čekám, že se u toho brzo objeví TV Nova.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 17:30 Reaguje na Karel Zvářal
Největší prda jsou ty názvy těch léků. Zní to jak frázující jazzmanka - bambambidibidibap. By mě zajímalo kdo to vymejšlí
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 16:57 Reaguje na Karel Zvářal
To nicméně nemění nic na tom, že drtivá většina umře - vztáhnu-li to k tématu vakcíny, drtivá většina nebude mít žádné následky
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 17:15 Reaguje na Jakub Graňák
Používané vakcíny se v mnohém (či v detailech?) lišily, ale nebál bych se ani těch "nečistých", neboť i u nich byly ty příměsi oslabeny, podobně jako virus. Prostě klasická vakcinace, jakých člověk absolvuje od dětství spoustu.

A dnes vykřikovat, že to není odzkoušené, když s tím normálně žije většina populace, je na Darwinovu cenu. Zopakuji to: nechal bych tyto popírače u jejich víry, ať si poradí sami. Tím víc obdivuji personál nemocnic, že s těmito cementy mají trpělivost.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 17:20 Reaguje na Karel Zvářal
Souhlas. Jen dodám, že mi přijde ta teze s neodzkoušeností úplně absurdní, copak vakcíny proti obrně, nebo tetanu někdo dvacet let testoval?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 17:33 Reaguje na Jakub Graňák
Tehdy ještě nebylo www, lidé byli mnohem pokornější, dnes každý kecá do všeho a přitom nerozumí skoro ničemu, hlavně se může k někomu přidat a jít se vyřvat do ulic.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 17:36 Reaguje na Karel Zvářal
A jen zopakuji, že nevěřím v přírodní původ pandemie. Tam labiny sehrály svou úlohu, aniž možná tušily, v co se to zvrtne.

Takže každý preparát dobrý, pokud sníží nejhorší příznaky.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 16:28 Reaguje na Jakub Graňák
Nemyslím. Je to něco úplně jiného.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 16:53 Reaguje na pavel peregrin
Opravdu a v čem?
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 19:52 Reaguje na Jakub Graňák
Prosím vás, tak si něco načtěte.
Odpovědět
va

vaber

3.12.2021 09:44
Hubáčková je pracant ,proto taky potřebuje hodně jíst a tak si ponechá dvě koryta, to třetí je maličké a tak zastupitelkou Ratíškovic nebude
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 16:43
Ještě k isoprinosinu, prof. Beranovi a obecně k mRNA vakcínám- vyjádření Sisyfa mě nepřekvapuje, tito pánové se ve většině případů mýlí a nic na tom nemění fakt, že jde o studované hlavy. Když si dá kdokoliv práci, dohledá,že s těmi studiemi to je trochu jinak, než mainstream hlásá, ale to je každého věc, čemu věří. Isoprinosine je všeobecné antivirotikum, je mu jedno, proti jakému viru působí, zvedá podstatně imunitu, na vir přímo nepůsobí. Tudíž nechápu tu blahovolnost, či lépe řečeno drzost, s jakou si samozvané"kapacity" dovolily ho šmahem zatracovat. Kdyby s ním nebyly výsledky na více pracovištích, nejen u prof. Berana, asi by se dalo pochybovat, jenže tomu bylo právě naopak.Osobně bych naopak hnal svinským krokem k tvrdé zodpovědnosti všechny ty , kteří jeho masovému nasazení bránili, protože i kdyby zabral u 5 lidí z deseti, tak je to pořád lepší, než nechat někoho doma s čajem a paralenem, a doporučit mu, aby se v případě obtíží obrátil na rychlou. A tohle nikomu nevadí, tohle je léčba na úrovni 21. století, když toho mají plná ústa??
U mRNA vakcín imunologové, kteří se tím opravdu zabývají, vzášejí dvě vážné námitky- neřízená exprese S-proteinu v těle, se všemi důsledky, které to může v budoucnu přinést a špatné působení kationické lipidové částice jako obalu RNA. A to bohatě stačí k tomu, aby mRNA vakcíny z delšího horizontu působení nebylo možné prohlásit za zdravotně neškodné.
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 17:01 Reaguje na pavel peregrin
Za mne 1+ ! Ano, proč neordinovat i lék na podporu imunity ... dle mne v tom je, bohužel, politika. Co se týče vakcín, jak jsem psala, sleduji prof. Berana a jeho doporučování. Něčemu a někomu je dobré věřit, je to však můj názor. S lékaři mám dobré zkušenosti, nejsem zaujatá. prostě je někdy potřebuji a tak k jejich léčení i přistupuji. Navíc je tu doba, kdy si můžeme lékaře i nemocnice vybrat .....
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

3.12.2021 17:05 Reaguje na pavel peregrin
A jak se ten spike protein replikuje, když mediátorová RNA potřebná pro jeho expresi po několika dnech neexistuje?
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 18:29 Reaguje na Jakub Graňák
Pokud to chcete vědět, doporučuji se obrátit na prof. Turánka a jistě poskytne odborný výklad, myslím to bez ironie.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 20:10 Reaguje na Jakub Graňák
Taktéž se můžete podívat na vyjádření jeho kolegů a akademie věd, kteří se od jeho výroku distancují. :-)
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 20:14 Reaguje na Petr Eliáš
Díval jsem se na ty, kteří se distancují a mohu vás ujistit, že co se týká problematiy, tak prof. Turánek je před nimi asi tak o parník- ostatně o tom i mluví, že k problematice se vyjadřují lidé, kteří o tom nemají ani páru, třebas se považují za "kapacity".
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:35 Reaguje na pavel peregrin
Tak určitě. A vy jste schopny to posoudit... No každopádně Turanek nedodal sebemenší důkaz že by to tak opravdu bylo. A ani člověk od kterého Turanek tento názor převzal. Ale vy zřejmě žádný důkaz nepotřebujete, protože máte víru. U fanatiků je běžné že bezmezně věří.
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2021 17:16 Reaguje na pavel peregrin
Isoprinosin a acylpyrin měly být v každé poštovní schránce už v 3/2020. Dnešní stav by byl jiný. Vládě neléčení nezapomenu, jsou ve vleku cizích nařízení. Víte, jestli vektorové očkování je podobný humus jako mRNA nebo neškodnější?
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 17:23 Reaguje na Jarka O.
Nezapomínejte na ivermektin! Je důležité se odčervit!
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2021 17:37 Reaguje na Petr Eliáš
Ivermektin mě nikdy nezaujal, isopr. mi stačí. Odčervěte si kočku. Vy jste úžasný znalec všech konspiraci, jak se ukazuje. To je asi v popisu práce, že.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 18:34 Reaguje na Petr Eliáš
Ivermektin funguje i jinak než antiparazitikum, pokud jste schopen to vnímat.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 19:09 Reaguje na pavel peregrin
To je podobné, jako u modré pilulky pro potentáty, která byla původně vyvinuta pro kardiaky. Ten "vedlejší (netestovaný) účinek" zachránil spostu manželství:-)
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 20:02 Reaguje na pavel peregrin
Jo, je to taky dobrý lapač na hejly. Bohužel pro vás se jako lék na covid neprojevil. :)
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 20:16 Reaguje na Petr Eliáš
Pro primitiva vše primitivní, že?
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 18:36 Reaguje na Jarka O.
Je neškodnější. Dle prof.Turánka neřízená exprese s-proteinu u tohoto typu vakcíny je minimální, na rozdíl od mRNA. Janssen je jednovektorový, Sputnik dvouvektorový, což podle mě vysvětluje jeho účinnost, je tam křížová účinnost.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 20:08 Reaguje na pavel peregrin
A už tu neřízenou exprezi zdokumentovat studií, asi ne co? A už sem dáte odkaz na ten nejúčinnější Sputnik? :-D
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 20:17 Reaguje na Petr Eliáš
Jasné, bez odkazů ani ránu:-DDD
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:30 Reaguje na Karel Zvářal
Neee. Budu věřit všem blábolům co sem někdo hodí....
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 20:16 Reaguje na Petr Eliáš
Vy nejste schopen ani si dohledat nejzákladnější věci? Za vás to dělat asi nebudu.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:29 Reaguje na pavel peregrin
To si mám jako dohladet něco co tvrdíte vy? Nepřipadáte si trochu směšně? :-D
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 17:20 Reaguje na pavel peregrin
Ach jo:
1) V čem se Sisyfos ve většině případů mýlí?
2) Dovolily si ho, říkejte si tomu třeba zatracovat, na základě jeho studie, ve které měl plno metodických i etických chyb.
3) A šmahem poženete koho, kdyby měl pacient negativní reakci na isoprinosin, hm?
4) Ti vaši imunologové jaksi nejsou schopni podat důkaz o tom, co tvrdíte. Už jsem vám to tu psal minule.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

3.12.2021 18:32 Reaguje na Petr Eliáš
Sisyfos se mýlí namátkou: u isoprinosinu, u proutkaření, u léčitelství, mám pokračovat? To, že ZATÍM věda něco nezná, neznamená, že neexistuje, samozřejmě v materiální oblasti a kupř. léčitelství není nic jiného než materiální, fyzikální věc, pokud jste schopen to pochopit.
Isoprinosin je tady vážený asi 30 let, tak si budete muset zase něco nastudovat.
Na imunology nemáte dostatečný intelekt, bohužel.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 20:00 Reaguje na pavel peregrin
Jo pokračujte. Je zábavné sledovat čemu všemu může dospělý člověk věřit. Proutkařství a léčitelství. :-D

To že tu je lék 30 let, neznamená že se hodí na vše. Vás argument má nulovou váhu. ;-)

Dojdete si za nějakým léčitelem, ať vás vyléčí z té vaší konfirmační bubliny.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 20:24 Reaguje na Petr Eliáš
Opět smích nad sebou samým. Kamarádovi to fungovalo už na základce. Vrbový proutek funguje skvěle, jen na to musí být buňky. U klávesnice najdete vodu těžko.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

3.12.2021 20:39 Reaguje na Karel Zvářal
To víš že jo. Tak ať se přihlásí do paranormální výzvy u Sisyfa. Pokud najde vodu, získá tuším milion. Zatím nikdo neuspěl... :-D
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 20:50 Reaguje na Petr Eliáš
Tak to je slovo do pranice ....to tedy Sisyfovci prodělají kalhoty. Proutkaře mám doma. Komu našel vodu, nikdo nereklamoval, neboť neměl důvod. Třešničkou na dortu je najít křížení 3 pramenů. Zadařilo se u známých, v suchých letech a při maximálním šetření voda nedošla. Profesionální firmy stály o spolupráci. Já na to buňky nemám, ale když jeden proutek, já za jeden konec a on za druhý, za druhé ruce se držet a točilo mně to tak zápěstím, že to nešlo udržet ....je to fuška.Ale krásná ....Také bylinkáře znám a jsem ráda, že mi radí. K nezaplacení. Lékaři ho respektují .....
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

4.12.2021 04:58 Reaguje na Daniela V.
Ať se tam přihlásí a uvidí. Zatím se ale ukázalo že proutkař našel to co hledal jen když věděl že to tam je. Jinak nacházel zcela náhodně.
Jinak mimochodem najít v Čechách vodu není nic neobvyklého. Díky podloží je skoro tutovka najít do 30 metrů vodu. Hodně proutkařu také hledá vodu tak, že si oblast napřed prověří (mokrá místa, voda ve studních u sousedů, atd.) A pak už se jistě trefí. A hodně jich je také domluveno s vrtari, že vodu prostě najdou. :) .... A bylinkář není léčitel, bylinkáře uznávají i sisyfovci ;-)
Odpovědět
DV

Daniela V.

4.12.2021 09:17 Reaguje na Petr Eliáš
Ale Vy jste znalec ....nevím, proč Spolku něbo některým z nás něco dokazovat. O to fakt nejde ...
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:25 Reaguje na Daniela V.
Ne znalec. Na netu i jeden proutkař sám tvrdí, že většina proutkařu jsou podvodníci...
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 20:53 Reaguje na Karel Zvářal
Je to smutek, že. Stále jen chtít důkazy, výpočty, nevěřit ....
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 21:10 Reaguje na Daniela V.
S tím nic nenaděláte, jeho ego je nesmírné, drzost nevídaná. On svou ubohostí a snahou vše odkazovat na citace jen dokazuje svou argumentační nouzi. Proutkařství nejen věřím, viděl jsem ho na vlastní oči. Kamarádovi jsem ve čtrnácti letech zavázal oči, aby neklamal, zatočil, povodil, ale vždy šel proutek dolů na tom samém místě. To těmto klávesnicovým a gůglovým mistrům můžete opakovat stokrát, pořád si povede svou. Prostě lidé jsou různí, ale většinou ...
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 21:24 Reaguje na Karel Zvářal
Souhlas ...o to víc jsem ráda, že najdu diskutující, s kterými je možno slušně diskutovat a něco se dozvědět. Je to ale i o určité schopnosti důvěřovat a věřit i bez důkazů, odkazů, a tak ....
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 21:45 Reaguje na Daniela V.
Ano, pro mě je důkaz to, co vidím, nepotřebuji k tomu žádné (mnohdy pochybné) citace.

Odkaz na virguli je samozřejmě psán jazykem skeptiků. Jak asi lidé dřív hledali vodní zdroj, tj. místo pro kopání studně? Museli si poradit sami, stejně jako s běžnými nemocemi, tedy volbou správných bylin. Tím víc ty babky kořenářky obdivuji, že dokázaly odhadnout, na co která rostlina/kořen jsou dobré. Vedle nich je nějaký Eliáš bezvýznmný niktoš.
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 22:08 Reaguje na Karel Zvářal
A, jelikož jsme dost mimo téma článku, na závěr. Pro Vás a potichu :-D . Někteří proutkaři umí najít nejen pramen vody, ale i elektrický kabel. jde jen o to, si to v mozku na ten čas přenastavit ...nemám ani fotku, ani video. Proč taky ?
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

3.12.2021 22:34 Reaguje na Daniela V.
Věřte, nevěřte, mně takové místo dokázal najít veteráránský žigul, když při průjezdu první obcí od garáží vždy ve stejném místě na pár mikrosekund vypověděl motor, ale hned běžel dál. To silné pole kabeláže má asi nějaký vliv, což po dotazu u servismanů mi nebylo vyvráceno. Připouštěli, že něco takového je možné. Na to si vždy vzpomenu, když slyším hlášky o moderním způsobu... (hádejte čeho).
Odpovědět
DV

Daniela V.

3.12.2021 22:45 Reaguje na Karel Zvářal
:-D
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

4.12.2021 05:19 Reaguje na Daniela V.
A nebo i geopatogenní zónu... :-)
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

4.12.2021 04:50 Reaguje na Karel Zvářal
Třeba jen nevěřím každé blbosti jako ty ...
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

4.12.2021 10:15 Reaguje na Petr Eliáš
Vidím, že máte strašně málo
praktických zkušeností. Ne každý proutkař a léčitel je skutečně tím, kým se prezentuje, ale i já znám
takové, kteří jimi jsou a
věřte mi, že má hlava to taky
nechápe. Je to jako se psem,
který si vybere ke spaní
pro člověka nepochopitelné místo, které odhalí až velmi
složité přístroje. Ne vše,
čemu nerozumím nemusím jen
tak šmahem odmítat a je dobré
si to vyzkoušet. Zažil jsem
při kopání tří studní borce,
ale i podvodníky a tak mohu
prohlásit, že před těmi borci
hluboce smekám. No a u léčitelů a "léčitelů" je to stejné.
Znal jsem bylinkářku, která vyléčila mnoho nemocí, ale
byla soudná a neléčila vše.
Na co nestačila, tak odkázala pacienta na lékaře a lékaři
pacienty na ni. Totéž bylo u
amatérského "léčitele páteří",
který toto prováděl nejméně
v páté generaci a ke kterému
lidi posílal lékař. Asi žijete
v nějaké bublině a nemáte zájem
z ní vyjít ven a tak si tam
seďte a nevěřte. Taky nevěřím
různým věcem, ale snažím se jim přijít na klub a ubezpečit se,
že nejsou pouhý podvod.
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

4.12.2021 11:28 Reaguje na Břetislav Machaček
S těmi psy je to opravdu zajímavé, je popsána spousta případů, jak u svého páníčka diagnostikovali vážnou nemoc v ranném stádiu, jednoduše ho na ni upozorňovali nosem přiloženým k problémovému místu.
Pamatuji na boxera jedněch známých, ten při každé návštěvě (cca jednou týdně) couval ke mně zadkem, což nikdy dříve nedělal. Během pár měsíců pošel na rakovinu tlustého střeva. Tímto chováním snad hledal pomoc (veterináře), jinak si to nedovedu vysvětlit.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

4.12.2021 19:46 Reaguje na Břetislav Machaček
Nebojte. Opravdu vám věřím, že to vaše hlava nechápe...
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 19:13 Reaguje na Petr Eliáš
Jste velice omezený, pane, ale to nic, takových je vás víc. Jste ideální materiál pro naše politiky.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

4.12.2021 19:40 Reaguje na pavel peregrin
Píše fanoušek koblihare, obdivovatel kolektivizace a fanda esoteriky. Z vás ta omezenost přímo kape. :-D
Odpovědět
DV

Daniela V.

4.12.2021 20:05 Reaguje na Petr Eliáš
Jeden dotaz na Vás .... PROČ ?
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 20:34 Reaguje na Daniela V.
Paní Danielo, diskuze s p. Eliášem je mlácení prázdné slámy. Těžko můžete diskutovat s někým, jehož intelekt je lehce pod průměrem, bohužel, je to ztráta času. Namátkou jen to, že se vysmívá víře v uzdravení a ve své hlouposti ani neví, že nejde o nic jiného než fyzikální posílení vlastní imunity, mluví za vše. Tudíž vám plně schvaluji, že jste rozumná a řídíte se radami prof. Berana, kdyby tak více lidí činilo, nemusely by být JIP zaplněné, ale to je koneckonců věcí každého.
Odpovědět
DV

Daniela V.

4.12.2021 20:51 Reaguje na pavel peregrin
Díky. Přesně tak ....víte, je to asi má víra, že se můžeme měnit, no ... a šanci má každý. Víte, kdybych přečetla manželovi reakci p. Eliáše na proutkaře, řekl by, že se mi diví, že s takovým člověkem vůbec diskutuji. A je pravda, že je to jen má volba, zdali s ním diskutovat. Spíš si vybírám lidi, kteří něco sdělují a mají seriózní vystupování. Už si to mohu dovolit .....
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:22 Reaguje na pavel peregrin
Zase ze sebe děláte inteligentna? Vy jste jen těžký ignorant a fanatik s nulovým kritickým myšlením neschopný si dohledat informace. A proto tu píšete tyhle blbosti.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:18 Reaguje na Daniela V.
Proč co?
Odpovědět
pp

pavel peregrin

4.12.2021 20:19 Reaguje na Petr Eliáš
Jste primitivní omezenec,ale to se nedá nic dělat. Dokončil jste alespoň základní školu?
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

5.12.2021 05:19 Reaguje na pavel peregrin
A vy jste starej vul, když věříte na tyhle bláboly. :-D
Odpovědět
DV

Daniela V.

5.12.2021 09:26
Děkuji všem slušným lidem za diskuzi. Těší mne, že jste mezi námi :-D !
Odpovědět
Jan  Knap

Jan Knap

5.12.2021 12:00
Nevím, do jaké hloubky jsou proutkaři schopni najít vodu ale po vyučení jsem v roce 1980 pracoval na vodáckém středisku, které mělo na starosti venkovní rozvody vody v menším městě a okolních vesnicích a osadách. Protože většinou k síti nebyli žádné plány, tak jsme proutkaření používali poměrně běžně. Akorát jsme na to měly dráty ve tvaru L ze speciální slitiny. Petrův Zdar
Odpovědět
DV

Daniela V.

5.12.2021 12:19 Reaguje na Jan Knap
Manžel používá materiál přírodní i kovový. Schopnost najít vodu má hodně lidí. Ta činnost ale vyžaduje úsilí a soustředění a odebírá energii, mnoho proutkařů prý odchází na rakovinu. Po hledání někomu dělá dobře požít přírodní iontový nápoj - pivo ....:-D
Odpovědět
rl

rýpal lesní

10.12.2021 11:11
Příprava DOL probíhá zastřeně z pozic státu, aniž by se prezident angažoval. Konglomerát ODS-KDUČSL a souputníků, který uvedenou monstrosní akci prosazuje, je provázán se zájmovou lobby stavbařů, kteří vidí možnost silných zakázek (600 mld Kč minimálně). Současně by se umožnilo drancování zásob stavebních surovin pro zahraničí za hubičku. Přineslo by to velké potíže chráněným přírodním územím i vodním zdrojům pitných vod. Samozřejmě řešitelné, ale za další velké peníze. A opět by z toho bohatli stejní. Vše toto paní senátorka moc dobře ví, a situaci na Moravě má také přečtenou, protože se prosazování tras a řešení účastnila jako vedoucí referátů okresního i krajského. Ovšem v zájmu svého karierního postupu a lidoveckých čachrů nedbá. A lidovci mají jedno heslo : Trochu pomoct, trochu škodit, to se může vždycky hodit. Výsledkem je jejich nadměrný vyděračský koaliční potenciál.
O tom, jak se zástupcům vládnoucích stran, napříč olitickým spektrem daří u problémů z otazníků dělat tečky víme, zde mohou být důsledkem vykřičníky.

Všem diskutujícím a přemýšlejícím přeji pěkné Vánoce, včetně ledna.
<rýpal lesní>
Odpovědět
reklama

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.

Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

TOPlist TOPlist