https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/v-pondeli-startuje-kampan-do-prace-na-kole-v-brne-se-prihlasilo-uz-dva-tisice-ucastniku
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

V pondělí startuje kampaň Do práce na kole. V Brně se přihlásilo už dva tisíce účastníků

28.4.2017 13:18 | PRAHA (Ekolist.cz)
Cílem kampaně je ulevit obcím přetíženým automobilovou dopravou a přivést co nejvíce lidí k šetrnějším způsobům přepravy.
Cílem kampaně je ulevit obcím přetíženým automobilovou dopravou a přivést co nejvíce lidí k šetrnějším způsobům přepravy.
Dva tisíce účastníků se přihlásilo v Brně do dalšího ročníku kampaně Do práce na kole, kterou zde tradičně organizuje Nadace Partnerství. Brno je jedním z třiatřiceti měst, kde se kampaň pořádá a každoročně patří mezi města s nejvyšší účastí. „Letošní počet účastníků bude historicky nejvyšší v celé pětileté historii kampaně v Brně,“ vysvětluje vedoucí brněnské kampaně Anna Petříková. Registrace končí 30. dubna.
 

Cílem kampaně je ulevit obcím přetíženým automobilovou dopravou a přivést co nejvíce lidí k šetrnějším způsobům přepravy. K zapojení stačí utvořit s kolegy dvou až pětičlenný tým, přihlásit se do konce dubna na www.dopracenakole.cz a jezdit během května co nejčastěji do práce na kole. Od loňska se mohou soutěže zúčastnit také běžci, chodci, vozíčkáři a jezdit se bude i na koloběžkách, bruslích a longboardech.

„Soutěžit mohou i lidé mimo Brno, pokud je tím nejbližším z účastnických měst,” vysvětluje Petříková. Všichni účastníci soutěže dostanou trika z biobavlny s originálním potiskem, budou moci využívat různé slevy a výhody u partnerů soutěže a vítězové pak získají cyklistické potřeby, vína, vstupenky nebo další zajímavé ceny. Hlavní cenou je letos městské designové kolo od firmy Cyklospeciality.cz.

Loňský rok stoupl počet soutěžících v celé republice o padesát procent oproti předcházejícímu ročníku. „Těší nás i velký zájem zaměstnavatelů, kteří své zaměstnance v šetrném cestování do práce podporují,“ říká Lenka Myšáková, koordinátorka celonárodní kampaně ze sdružení Auto-mat.

Právě na komunikaci se zaměstnavateli kladou organizátoři velký důraz. Podmínky v zaměstnání jsou totiž často klíčové při rozhodování zaměstnanců, jak se do práce dopravit. V rámci kampaně tak budou mít účastníci možnost své zaměstnavatele hodnotit. Jejich body rozhodnou o tom, komu připadne titul „Cyklozaměstnavatel roku“. Garantem této kategorie je firma Thermo Fisher Scientific, držitel titulu Cyklozaměstnavatel roku 2015. Letošní novinkou bude ale ocenění všech zaměstnavatelů. „Podle bodového hodnocení obdrží úspěšní zaměstnavatelé hodnocení zlatý, stříbrný nebo bronzový cyklozaměstnavatel, které by mělo být takovým předstupněm k oficiálnímu celorepublikovému certifikačnímu systému, o jehož zavedení uvažujeme,“ uzavírá Anna Petříková.


reklama

 
Další informace |
Líbil se vám článek? Přispějte si na napsání dalšího.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist