Autoři kampaně za práva zvířat očekávali větší toleranci společnosti
9.8.2001 13:09 | PRAHA
(ČIA)
Tolerantnější přístup české společnosti ke způsobu propagace očekávali autoři reklamní kampaně s ústředním sloganem "Máme volbu nejíst maso, máme volbu nechat žít", která je zaměřená na podporu práva zvířat na život. Jak dnes ČIA informoval autor kampaně Petr Vachler, některé z reklamních billboardů byly strženy či přestříkány sprejery. V červenci viselo po celé České republice 350 billboardů, v srpnu je to již o sto billboardů více.
reklama
"Konzumní společnost někdy zapomíná, že prostředky, kterými disponuje, se dají investovat do "budoucnosti", do nás samotných. Jako nejsilnější z nejchytřejších se rozhodně nechováme. Myslím, že bychom se měli skutečně změnit a nebýt rasističtí vůči komukoliv a čemukoliv. Tato investice je pro nás maximálně smysluplná a věřím, že zachrání alespoň jeden zvířecí život a mnoho lidských," slibuje si od kampaně Vachler.
Petr Vachler je šéfem společnosti Vachler Art Company. Reklamní plochy poskytly outdoorové společnosti Český okruh, Rail reklam a Billboard Outdoor. Kampaň by měla potrvat do konce prázdnin.
reklama
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk