České dráhy ukončily modernizaci další části II. koridoru
V rámci modernizace se provedla sanace železničního spodku, položily nové traťové i staniční koleje, vybudovaly nová ostrovní a úrovňová nástupiště včetně bezbariérových přístupů a podchodů. Zcela zrekonstruovaná je železniční stanice Moravský Písek, výrazné modernizace se dočkaly stanice Nedakonice, Staré Město u Uherského Hradiště a Huštěnovice. Bezpečnost provozu zajišťují zcela nová elektronická staniční a traťová zabezpečovací zařízení.
Modernizace koridoru mezi Moravským Pískem a Huštěnovicemi začala v dubnu 1999 a oprava traťového úseku v délce 18,466 kilometrů si vyžádala investiční náklady ve výši 2,394 miliardy korun. Na základě veřejné obchodní soutěže byla generálním projektantem stavby společnost Moravia Consult Olomouc, vyšším dodavatelem stavby pak byla společnost IPS Praha.
reklama