Do infrastruktury průmyslových zón nutno započítat i městskou dopravu
"Přitom jen například kvůli jedné průmyslové jihlavské lokalitě - areálu firmy Bosch v Pávově - musel DPMJ od prvního ledna tohoto roku posílit autobusovou linku číslo 3 tak, že její vozy najedou o 200 kilometrů denně více," sdělil ředitel. Jak upozornil, navíc od počátku roku 2001 v souvislosti s dalšími 1500 pracovními místy ve zmíněné firmě bude nucen Dopravní podnik opět rozšířit četnost spojů na linkách do Pávova, a to o dalších minimálně 100 ujetých kilometrů denně. Z těchto důvodů proto není vyloučeno jednání zastupitelstva města o případném zvýšení jízdného na všech linkách ve městě.
Výstavba komunikací a infrastruktury v novém průmyslovém parku v Jihlavě - Hruškových Dvorech -, bez investic do dopravní obslužnosti, vyjde město Jihlavu na 50,5 milionu korun. Zmíněná nová průmyslová zóna v severní části města za Hlavním nádražím - kde je již nyní situována řada výrobních hal jihlavských firem - bude mít po dokončení v příštím roce rozlohu šedesáti hektarů a měla by být celá k disposici novým investorům.
Na vybudování infrastruktury má město na příští rok přislíben příspěvek státu ve výši pětadvaceti milionů korun.
reklama