Dopravci v Ostravě rozšířili infoservis pro cestující
29.5.2001 17:23 | OSTRAVA
(ČIA)
Informační servis pro cestující městskou hromadnou dopravou o takzvaný "modrý telefon" rozšířil ostravský Dopravní podnik. Bezplatná telefonní linka je umístěna na jednom z nejfrekventovanějších míst v centru Ostravy. Pro ČIA to uvedl vedoucí odboru dopravních informací Miroslav Albrecht.
reklama
"Telefonní přístroj je v místnosti městského informačního centra u zastávky Elektra. Cestující jen po zvednutí telefonního sluchátka obdrží jakékoli potřebné informace k dopravě, případně může dispečerkám sdělit jakýkoli podnět či připomínku," upřesnil Albrecht.
Informační servis funguje v Ostravě déle než rok 24 hodin denně. Cestujícím jsou k dispozici čtyři telefonní linky v pondělí až pátek od 6 do 18 hodin, dále pak dvě pracovnice v největší prodejně jízdenek v centru města u výstaviště Černá louka. "Cestující tady získají informace o jízdních řádech, cenách jízdního, připravovaných výlukách dopravy i námi nabízených službách," doplnil Albrecht.
reklama
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk