https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/e15-obchvat-bechovic-ujezdu-nad-lesy-a-uval-ziskal-posudek-eia
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Obchvat Běchovic, Újezdu nad Lesy a Úval získal posudek EIA

15.3.2018 04:00 | PRAHA (ČTK)
Plánovaný silniční obchvat Běchovic, Újezdu nad Lesy a Úval získal kladný posudek EIA o vlivu na životní prostředí od příslušného ministerstva. Vybudování právě této nové komunikace je jednou z podmínek pro možné dokončení jihovýchodní části Pražského okruhu. Stavba by podle dokumentace měla začít v roce 2021. / Ilustrační foto
Plánovaný silniční obchvat Běchovic, Újezdu nad Lesy a Úval získal kladný posudek EIA o vlivu na životní prostředí od příslušného ministerstva. Vybudování právě této nové komunikace je jednou z podmínek pro možné dokončení jihovýchodní části Pražského okruhu. Stavba by podle dokumentace měla začít v roce 2021. / Ilustrační foto
Foto | czechian / Flickr
Plánovaný silniční obchvat Běchovic, Újezdu nad Lesy a Úval získal kladný posudek EIA o vlivu na životní prostředí od příslušného ministerstva. Informoval o tom dnes server deníku E15. Vybudování právě této nové komunikace je jednou z podmínek pro možné dokončení jihovýchodní části Pražského okruhu. Stavba by podle dokumentace měla začít v roce 2021.
 

Přeložka části stávající silnice I/12 v délce 12,6 kilometru má vést od budoucí křižovatky Pražského okruhu v Dubči na východ kolem Běchovic, Újezdu nad Lesy, Koloděj až za Úvaly, kde se opět napojí na původní trasu. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) navrhuje dvě varianty, první s pěti mimoúrovňovými křižovatkami a druhou se šesti.

Silnice v současnosti vede skrz Běchovice a Újezd nad Lesy. Zejména běchovická radnice se obávala většího dopravního zatížení po dostavbě Pražského okruhu mezi D1 a D11 a prosadila přeložení silnice mimo obydlené území.

Praha nemá dokončen ani vnitřní silniční okruh kolem centra města, ani vnější obchvat celé metropole. Vnější okruh měří asi 80 kilometrů, nyní je v provozu zhruba polovina. Chybí severozápadní část mezi Ruzyní, Suchdolem a Březiněvsí a jihovýchodní mezi Běchovicemi a dálnicí D1. Blíže k zahájení stavby je jihovýchodní část, která by se mohla začít stavět v roce 2019.


reklama

 
Další informace |
Líbil se vám článek? Přispějte si na napsání dalšího.
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist