Hyundai a Audi budou společně vyvíjet vodíkové automobily
21.6.2018 00:15
(ČTK)
Rozvoj vodíkových pohonů dosud vázl především kvůli nedostatku vodíkových čerpacích stanic. Výhodou vodíkových vozidel je kratší doba potřebná na doplnění paliva než u baterií, na něž jezdí elektromobily. Lze je natankovat stejně rychle jako vůz na benzin. / ilustrační foto
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Foto | Shutterstock
Rozvoj vodíkových pohonů dosud vázl především kvůli nedostatku vodíkových čerpacích stanic. Výhodou vodíkových vozidel je kratší doba potřebná na doplnění paliva než u baterií, na něž jezdí elektromobily. Lze je natankovat stejně rychle jako vůz na benzin.
Minus pak kromě malého počtu čerpacích stanic představuje hlavně jejich cena. Kvůli stále rostoucímu počtu dobíjecích stanic pro elektromobily se mnohé automobilky soustřeďují pouze na jejich vývoj, i když nabití baterie trvá od půl hodiny až po půlden.
reklama
Další informace |
Líbil se vám článek? Přispějte si na napsání dalšího.
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.
Dále čtěte |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk

Gartner: Počet elektromobilů ve světě by se měl příští rok zvýšit o 30 procent
Zavedení vodíkových autobusů u Mníšku se zpozdí kvůli dodávce technologie
Prodej hybridů do října vzrostl téměř o třetinu na 55 116 aut