Kraj chce ulevit dopravě u budějovického nádraží
Odborníci nyní posuzují vliv staveb na životní prostředí. Stavba, s jejímž zahájením se počítá v lednu 2004, má být dokončena do srpna 2007 a bude mít zásadní význam pro komunikační skelet města. "Propojení Mánesovy ulice s prostorem za nádražím a podjezd pod kolejištěm ČD jsou součástmi souboru silničních staveb, které zajistí komunikační propojení silnice I/34 od Jindřichova Hradce a výhledově i dálnice D3 od Prahy na silnice druhých tříd na Ledenice a Trhové Sviny a městský okruh v Českých Budějovicích," řekla Ptáčková.
Propojení prostorů před a za nádražím obsahuje minulý rok schválený územní plán města České Budějovice. Stavba má převést dopravu z prostoru před nádražím do prostoru za železniční trať. Sníží se tak provoz i na světelně řízených křižovatkách ulic Rudolfovská - Nádražní a Rudolfovská - Dobrovodská, které jsou ve špičkách značně přetíženy a už několik let silně zhoršují životní prostředí obyvatel jihočeské metropole.
reklama