Ministerstvo životního prostředí představilo svou komunikační strategii na rok 2003
Ministr životního prostředí Libor Ambrozek zahájí kampaň v pátek 31. ledna tiskovou konferencí, další tiskové konference pak budou následovat po 14 dnech až do poloviny června 2003 a budou vždy zaměřeny na jednou oblast životního prostředí (Ekologické podnikání - Dobrovolné nástroje, Ochrana ovzduší, Ochrana přírody a krajiny, Odpady, Obaly, Environmentální rizika, Ochrana vod, Obnovitelné zdroje, Předvstupní fondy).
Vedle toho ministr navštíví během následujících měsíců každý region v ČR a zde také bude občany objektivně informovat o výhodách a nevýhodách vstupu ČR do EU. Ministrovy výjezdy začínají již 20. ledna návštěvou Zlína.
Od začátku února 2003 bude informační kampaň MŽP věnována každých 14 dní jednomu z výše uvedených témat. Zaměřena bude především na širokou veřejnost, ale také na konkrétní skupiny obyvatel (senioři, ženy v domácnosti), které mají buď ztížený přístup k informacím, nebo nechtějí či nemohou informace vyhledávat aktivně.
Do konce ledna připraví MŽP sadu letáků s objektivními informacemi pro jednotlivé cílové skupiny i pro širokou veřejnost. Začátkem února a pak průběžně v dalších měsících budou tyto šířeny především do jednotlivých regionů České republiky.
reklama