Ministři klepali na základní kámen dálnice D47
"Celý projekt byl neobyčejně špatně veden, nesystematické kroky a pomalý postup v řešení například územních rozhodnutí vše oddálil," uvedl ministr Lachnit. Podle jeho mínění mohla být výstavba dálnice zahájena mnohem dřív. Naopak ministr Schling tvrdí, že vina není na straně jeho úředníků, ti totiž prý nemohou za to, že nebyla dosud vydána stavební povolení.
Problémem je také způsob výstavby dálnice a její financování. Původně vláda rozhodla, že se bude stavět za soukromý kapitál a jednání vedla pouze s jediným investorem - izraelskou společností Housing and Construction. Když však izraelská firma předložila smlouvu, zjistilo se, že je pro stát zcela nevýhodná. Proti hlasovalo sedm ministrů, premiér se zdržel hlasování. Vláda bude o smlouvě se soukromým investorem znovu jednat 5. června a Schling je přesvědčen, že tentokrát bude schválena.
reklama