Modernizace koridoru mezi Kralupy a Děčínem skončila
Během prací, které začaly 12. dubna minulého roku, musely stavební firmy zrekonstruovat nebo přestavět 34 železničních mostů, tři podchody a 47 propustků. Ke dvěma opraveným podchodům v zastávkách Dobkovice a Vilsnice přibyl také podchod v železniční stanici Povrly, který zajišťuje mimoúrovňový přístup na nové ostrovní nástupiště.
Kvůli bezpečnosti železniční i silniční dopravy mezi Děčínem a Ústím nad Labem se musely sanovat skalní svahy Kozí Vrch a skály nad traťovou kolejí mezi Povrly a Povrly-Roztoky. Na nádraží v Povrlech je nové moderní elektronické stavědlo, v jeho kolejišti je vloženo celkem 13 nových výhybek. Práce se dotkly rovněž měníren v Děčíně a Těchlovicích. Součástí modernizace bylo i vybudování protihlukových stěn v délce 4,1 kilometru.
Na trase I. železničního koridoru mezi Prahou a Děčínem probíhá v současnosti rozsáhlá rekonstrukce železniční stanice Děčín hlavní nádraží a modernizace úseku mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou. Tyto práce by měly skončit v průběhu příštího roku.
reklama