Nálepky by měly pomoci zvýšit spotřebu hovězího
1.3.2001 21:55 | PRAHA
(ČIA)
O rozptýlení obav spotřebitelů z nákupu hovězího masa se od dnešního pokusí také druhý největší zpracovatel tohoto sortimentu v České republice Masokombinát Martinov. Na dveřích i v interiérech jeho prodejen se proto objevily nálepky s nápisem "Hovězí maso testováno na BSE". "Prakticky to znamená, že vedle podmínek daných stálým veterinárním dohledem, musí náš podnik zaručit snadno kontrolovatelný pohyb testovaného masa a jeho vyčlenění od ostatní produkce," uvedla pro ČIA mediální zástupce masokombinátu Eva Kijonková.
reklama
Podle ní je masokombinát připraven v dalších dnech poskytnout stejné označení smluvním obchodníkům, kteří se zaváží, že nebudou kombinovat maso z Martinova s masem od jiných výrobců.
Masokombinát chce pokračovat v boji proti panice kolem BSE také formou již nastartované kampaně "Dny masa", které se poprvé uskutečnily na severní Moravě minulý týden a snaží se ovlivnit spotřebitele zvýhodněnými cenami masa a uzenin. "Akce nám potvrdila, že lidé jsou ochotni zvýšit spotřebu hovězího. Odbyt se ve sledovaných prodejnách zvýšil o 27 procent," zdůraznila Kijonková.
Ostravský výrobce masa je již od prosince minulého roku v konkurzu, přesto bez přerušení stále vyrábí.
reklama
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk