https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/nova-medialni-kampan-ma-podporit-turismus-i-ekologii-zahradnictvi
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Nová mediální kampaň má podpořit turismus i ekologii zahradnictví

22.6.2018 00:11 | BRNO (ČTK)
Nová mediální kampaň pomůže turistům při objevování zajímavých zahrad na jižní Moravě a Rakousku. Zároveň chtějí organizátoři šířit povědomí o ekologickém zahradnictví. / Ilustrační foto
Nová mediální kampaň pomůže turistům při objevování zajímavých zahrad na jižní Moravě a Rakousku. Zároveň chtějí organizátoři šířit povědomí o ekologickém zahradnictví. / Ilustrační foto
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Nová mediální kampaň pomůže turistům při objevování zajímavých zahrad na jižní Moravě a Rakousku. Zároveň chtějí organizátoři šířit povědomí o ekologickém zahradnictví. Kampaň si vyžádala 350.000 eur, tedy v přepočtu asi devět milionů korun. Organizátoři v úterý projekt představili na tiskové konferenci.
 

"Projekt je sponzorován Evropskou unií v rámci česko-rakouského programu mezinárodní spolupráce Interreg," uvedla manažerka Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava Monika Hlávková. Cílem kampaně je nejen rozšířit povědomí o zajímavých zahradách, ale také v nich organizovat kulturní a kulinářské akce.

"Roky jsme se učili s rostlinami pracovat bez chemie a rašeliny a teď se snažíme tyto znalosti předat," komentoval projekt předseda spolku Zahrady Dolního Rakouska Reinhard Kittenberger.

Cílem spolupráce Zahrad Dolního Rakouska s jihomoravskou centrálou a školou v Kremži je vzájemná výměna zkušeností i turistů. "Chceme přitáhnout české turisty do rakouských zahrad, ale samozřejmě i ukázat rakouským turistům zajímavá místa v České republice," uvedl Kittenberger.

Kampaň se snaží vytvořit v zahradách atraktivní a zábavní prostředí skrze poučná stanoviště pro děti i dospělé a k pořádání workshopů. "K propagaci zahrad byla vydaná tiskovina, která je k dispozici v turistických centrech i v propagovaných zahradách," řekla Hlávková. Většina mediální kampaně je ale na internetu, a to zejména na stránkách www.dozahrad.cz.

Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava vznikla v roce 2005, aby koordinovala rozvoj cestovního ruchu v regionu. Jejími členy jsou Jihomoravský kraj, město Brno a Svaz obchodu a cestovního ruchu České republiky.



reklama

Další informace |
Líbil se vám článek? Přispějte si na napsání dalšího.
tisknout poslat
 twitter
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení


Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama




Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Econnectu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist