Praha 3 vyzvala obyvatele: hlaste nepořádek na linku Čistá trojka
"Smyslem projektu je snaha zlepšit prostředí, ve kterém žijeme. Byla bych ráda, kdyby občané v této věci hráli aktivní roli, a vyzývám je tímto ke spolupráci," uvedla starostka Vladislava Hujová.
Webová stránka začala fungovat 1. dubna. Každý den přibývá podle Vojtkové prostřednictvím aplikace na mapě Prahy 3 zhruba deset podnětů. "Vyřešeno v ten samý den nebo den následující je 90 procent nahlášených problémů," uvedla Vojtková.
Na mapě si lidé mohou prohlížet všechny podněty podle data, nebo typu hlášení. U každého podnětu se také dozví, jak byl řešen. U vyřešených oznámení je přiložena fotografie místa po zásahu.
Problémy lze hlásit dispečinku prostřednictvím stránek www.cistatrojka.cz nebo telefonní linky 777 269 959. Dispečer je k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 17:00. Většinu problémů řeší přímo pracovníci Čisté Trojky, kteří mají dodávku pro svoz odpadu, vysavač psích exkrementů, tlakový čistič nebo desinfekční prostředky. Pokud lidé nahlásí např. nefunkční veřejné osvětlení, dispečer zařídí nápravu u městského správce osvětlení.
Podobnou službu nabízí svým občanům také další městská část, Praha 2. Ta si k tomu účelu před několika lety vytvořila web www.cistadvojka.cz.
reklama