V Hradci Králové vznikne supermarket a nové komunikace
Ačkoliv svým rozsahem nebude LIDL konkurovat zaběhlým velkým obchodním střediskům, jedná se podle Vachaty o strategickou stavbu. Součástí smlouvy s městem je totiž závazek investora, že z velké části na své náklady připraví i komunikace v této oblasti, což městu otevírá prostor pro novou bytovou výstavbu. "Z toho důvodu se mi tato investice zdá poměrně strategická. Prostor pro bytovou výstavbu byl v této lokalitě dosud zablokován," řekl Vachata. Ten očekává, že nové komunikace celkově přispějí k rozvoji dosud opomíjené části města. "Toto je první vlaštovka, která by se tam měla objevit," dodal Vachata.
Celková investice je odhadována na zhruba 30 milionů korun, z toho pět milionů půjde na přípravu komunikací. Nový obchod LIDL zaměřený především na prodej potravin by měl být otevřen již v roce 2003.
reklama