Valná hromada neodsouhlasila vstup kraje do projektu rychlodráhy
Valná hromada schválila účetní uzávěrku, kterou nebyla 28. června schopna komentovat dozorčí rada a akcionáři proto přerušili své jednání do dneška. "Jednání o tomto bodu bylo nakonec bezproblémové," konstatoval Volf.
Na jednání valné hromady navázala schůze představenstva PRaKu. Jeho členové se především shodli na nutné schůzce všech statutárních zástupců subjektů angažovaných na výstavbě rychlodráhy z Prahy do Kladna. Datum mimořádného jednání, které se bude zabývat například dofinancováním studie stavby z letiště do Kladna a zaplacením za projekt z pražského Masarykova nádraží na ruzyňské letiště, bude určeno v pondělí 16. července.
Společnost PRaK vznikla v roce 1994. Jejími akcionáři se staly kromě Kladna a Prahy také městská část Praha 6, Sdružení měst a obcí PRaK, Česká správa letišť , České dráhy a Investiční a poštovní banka. Společnost PRaK zadala ve spolupráci s ministerstvem dopravy zpracování studie proveditelnosti, která byla financována z programu PHARE a dokončena v březnu 1996. Letos dostala společnost PRaK od ministerstva dopravy pětimilionovou dotaci na přepracování a dopracování studie rychlodráhy.
reklama