AAA Auto chystá prodej ojetin v západní Evropě
"Určitě chceme využít on-line prostředí, ale i fakt, že nejsme jen přeprodejce vozů, ale že jsme jejich vlastníkem," doplnila Topolová bez dalších podrobností.
AAA Auto loni v ČR, Polsku, Maďarsku a na Slovensku prodala 70 000 aut, což znamená meziroční pokles o 19 procent. Z toho 11 000 vozů společnost prodala on-line.
"Letos, pokud to pandemická situace dovolí, se chceme vrátit minimálně na čísla z roku 2019, kdy jsme zobchodovali téměř 90 000 vozů. K většímu zájmu o ojeté vozy povede zhoršující se ekonomická situace, trend dovolených v Česku i preference osobních vozů před hromadnou dopravou," doplnila Topolová. Dodala, že letos očekává pokračující růst cen ojetin. Ty se již v druhé polovině roku zvýšily v některých segmentech o deset až 15 procent.
Řádově tisíce aut chce letos AAA Auto prodat opět on-line. Prodej přes internet zajišťuje inovační laboratoř AuresLab. "Úspěšnost on-line prodeje je nyní asi 95 procent. Lidé, kteří si chtějí auto pořídit on-line jsou již většinou k nákupu rozhodnuti. Vědí, že při nákupu neriskují nic navíc oproti osobnímu jednání, navíc mají dle zákona možnost do dvou týdnů vůz vrátit," uvedl výkonný ředitel AuresLabu Stanislav Gálik.
Nejprodávanějším vozem v e-shopu AAA Auto byla Škoda Octavia s benzínovým motorem. V České republice s karoserií combi, na Slovensku je nejoblíbenější hatchback.
Skupinu AAA Auto vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. AAA provozuje více než čtyři desítky výkupních a prodejních poboček v ČR, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zaměstnává zhruba 2400 lidí.
reklama
Dále čtěte |
Online diskuse
Všechny komentáře (2)
Václav Hellebrand
12.2.2021 06:53Vilém N
12.2.2021 07:25 Reaguje na Václav HellebrandPo třech letech používání moderního auta lituji, že jsem nevzal polovinu nákladů na jeho pořízení a neudělal generálku na tom starém.
Z nových aut je špatně vidět (tlusté sloupky, malé skleněné plochy). Je v nich méně místa (všechno se nafouklo kvůli bezpečnosti). Mají zvláštní projev výkonu (spotřeba). A jsou mechanicky na horší úrovni (kompromis udržení rozumné ceny vzhledem k asistenčním prvkům a nákladům na snížení spotřeby). Mechanicky myslím to, že po necelých 60tis km cítím vůli ve spojce, brzdové kotouče jsou obroušené o 2mm, zavěšení přední nápravy už klepe. Nechci vědět, co se děje v motoru/turbu.
Za mě ne, že "nemají". Podle mě, spousta lidí "nechce" nové auto stejně, jako nechce elektromobil.