https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/asociace-drobnych-farmaru-do-druheho-kola-voleb-prezidenta-podporila-petra-pavla
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Asociace drobných farmářů do druhého kola voleb prezidenta podpořila Petra Pavla

20.1.2023 01:00 | PRAHA (ČTK)
Asociace soukromého zemědělství ČR, která sdružuje hlavně drobné farmáře, do druhého kola prezidentské volby podpořila generála ve výslužbě Petra Pavla. Jeho protikandidát Andrej Babiš (ANO) je pro asociaci naopak nepřijatelný. V tiskové zprávě to uvedl její předseda Jaroslav Šebek. Agrární komora ČR zůstává v prezidentské volbě apolitická.
 

Vedení asociace je podle Šebka přesvědčené, že Pavel je kandidát, který bude rozvíjet svobodnou společnost a prozápadní orientaci ČR. "Jsme přesvědčeni také o tom, že pro většinu ostatních svobodných sedláků v naší zemi je Andrej Babiš pro funkci prezidenta republiky se svou minulostí, ale i současným jednáním naprosto nepřijatelná osoba," doplnil.

Řada drobných farmářů má podle Šebka mnoho špatných zkušenosti s působením bývalého premiéra Babiše na zemědělství, které negativně ovlivňoval jako politik i jako podnikatel. "Nechceme, aby podobné zlo páchal i jako nejvyšší ústavní představitel. Chceme svobodný a životaschopný venkov, proto jako sedláci volíme Petra Pavla," dodal.

Babiš do roku 2017 vlastnil holding Agrofert, který je mimo jiné jedničkou na trhu tuzemského zemědělsko-potravinářského sektoru. Skupinu kvůli zákonu o střetu zájmů vložil do svěřenských fondů.

Asociace soukromého zemědělství ČR sdružuje spíše menší farmáře a má 7500 členů. Uvádí, že tyto podniky hospodaří na zhruba 40 procentech zemědělské půdy a vytváří zhruba čtvrtinu zemědělského HDP. Před prvním kolem prezidentské volby podpořila kromě Pavla také Danuši Nerudovou a Pavla Fischera. Stejnou trojici kandidátů podpořila také vládní koalice Spolu.

Prezident Agrární komory Jan Doležal ČTK již před prvním kolem řekl, že komora je apolitické profesní sdružení různě zaměřených i různě velkých podniků a její vedení nekomentuje politické preference ani se nezapojuje do volební kampaně. Komora je nevládní organizací zřízenou zákonem, která sdružuje právnické a fyzické osoby z odvětví zemědělství, lesnictví a potravinářství. Její součástí jsou další profesní sdružení jako je Zemědělský svaz, Českomoravská drůbežářská unie nebo Svaz chovatelů prasat. Agrární komora má přibližně 100 000 členů.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (77)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

RV

Richard Vacek

20.1.2023 09:46
Prostě pracovní kolektivy, kulturní organizace, dělníci, rolníci a pracující inteligence podporují jednotného kandidáta národní fronty.
Odpovědět
sv

sv

20.1.2023 12:40 Reaguje na Richard Vacek
Tak, tak ... a teď jim do toho kandidát druhé strany Petr Pavel hází vidle.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:52 Reaguje na sv
Přesně tak!!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 10:18
"Řada drobných farmářů má podle Šebka mnoho špatných zkušenosti s působením bývalého premiéra Babiše na zemědělství, které negativně ovlivňoval jako politik i jako podnikatel."
Konečně by se mohla zrušit praxe, kdy se zemědělské dotace zneužívají pro průmyslové výrobce, kteří silně devastují krajinu, čistě pro vlastní zisk. V čele stojí Agrofert a jeho nevlastník Babiš a Tomanovy firmy, ty odčerpají rozhodující část dotací. A taky proto máme dražší potraviny, než Německo.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

20.1.2023 10:31 Reaguje na Pavel Hanzl
To jste opravdu tak blbý nebo navedený?
Odpovědět
JS

Jiří S

20.1.2023 12:28 Reaguje na Pavel Hanzl
Mohu poprosit pane Hanzle o podložená fakta, jak ty dotace vysávali a jak poškozují krajinu? Děkuji
Odpovědět
JO

Jarka O.

20.1.2023 13:11 Reaguje na Jiří S
Dotace jsou prý za pronájem zemědělské pudy na soláry. Nelíbí se mi, že zemědělci to povolují. Jak to bude s větrníky- budou také na orné půdě za kompenzace?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:46 Reaguje na Jarka O.
Větrník zabere půdy minimum, jen pár metrů.
"Podíl energie využitelné spálením bionafty a energie slunečního záření dopadajícího na pole s řepkou o velikosti potřebné k získání příslušného množství bionafty činí 0,08 %,[5] zatímco u fotovoltaických panelů lze v podmínkách České republiky získat z plochy 8–10 m2 ročně kolem 1 MWh elektrické energie,[6] což představuje účinnost nejméně 10 %."
Odpovědět
radim buffalo tobias

radim buffalo tobias

21.1.2023 11:22 Reaguje na Jarka O.
já bych řekl že ty soláry ani větrníky na zemědělské půdě klidně můžou stát neb nebrání jejímu využití třeba jako pastvina nebo pro pěstování něčeho v pásech. větrníky toho taky nic nezaberou akorát se to trochu rozdrbe při stavbě.já jsem pro obnovitelné zdroje.
Odpovědět
JO

Jarka O.

21.1.2023 12:07 Reaguje na radim buffalo tobias
Mně na tom vadí, že pastviny bývají na chudých půdách, pod horami, ale když vidíte, na kterých polích stojí OZE, tak to typické pastviny nejsou. OZE ano, jestli soukromník chce ušetřit trochu za elektriku, ale jako základ výroby energie pro průmysl, závislý na počasí, pro ně nejsem. Hlavně když se na druhé straně mluví o úbytcích orné půdy. Je tu o nich jiný článek.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

21.1.2023 17:11 Reaguje na Jarka O.
A víte co je na tom ten největší paradox?

Že ty soláry na orné staví ti samí třeskutě uvědomnělí zemědělci, kteří břéskají o potravinové soběstačnosti.
Odpovědět
JO

Jarka O.

21.1.2023 21:58 Reaguje na Jakub Graňák
Ano, ať už to jsou soláry na kšeft, komunitní energetika nebo samozásobitelství vlastních družstev, souhlasím, napadlo me to samé. Říkala jsem si, co je vlastně smysl družstev, produkce potravin nebo energie.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

22.1.2023 18:03 Reaguje na Jarka O.
Pokud náte fve, vyrábí se el.bez lidské obsluhy a můžete se věnovat třeba zemědělství. A ty vlastní energie vám dost pomůžou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:06 Reaguje na Jiří S
Průběžně se o tom píšeasi 10 let normálně všude.
Odpovědět
JS

Jiří S

21.1.2023 22:43 Reaguje na Pavel Hanzl
No já jen, že pořád lžete a ještě jste neřekl nic správně. Tak by mne to zajímalo.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

20.1.2023 10:34
Blahoslavení chudí duchem, pokud si myslí, že prezident-jakýkoli- může změnit zemědělství, jako cokoliv jiného. Nyní je to v podstatě jedno- komunista jako komunista, slovenský čobol či lampasácká zelená guma.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 10:47 Reaguje na pavel peregrin
Velmi hluboký omyl, jak dycky.
Bába je nevlastník Agrofertu (na rozdíl od Pavla) a zrovna tahle firma je největší příjemcem zemědělských dotací, i kyž hospodaří na méně, než 7% ploch.
Tohle je prostě mafie, která prorostla celou státní správou a která by musela postupně vycouvat, pokud by byla vláda i president normální. Pokud bude mít krytí z Hradu, nedostane ji nikdo. Jako usazení ruští dezoláti za Zemana.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

20.1.2023 11:55 Reaguje na Pavel Hanzl
Omyl to je, ale bohužel váš, jako vždy. Dotace mají nastaveny všichni stejné a pokud někdo neumí nabízenou šíři dotací využít, vzhledem k tomu, že na to intelektuálně nemá, je to jenom jeho problém. Už jste to konečně pochopil?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 12:10 Reaguje na pavel peregrin
"Všichni jsou si rovni, ovšem někteří jsou si rovnější". George Orwell, farma zvířat.
Dotace jsou administrativně náročné (naschvál) takže to dost sedláků odradí a hlavně, někdo má možnost čerpat i z titulů, na které nemá nárok (Čapák).
Kde vůbec zmizely ty dva audity EP, ve kterých údajně byly tunely na EU dotace za 800 miliónů???
Odpovědět
JS

Jiří S

20.1.2023 12:30 Reaguje na Pavel Hanzl
Dotace jsou sice administrativně náročné, ale tak jako Babišovi podniky, tak ostatní podniky využívají k tomu soukromé firmy, které se jejich vyřízením zabývají a je to pro všechny stejně drahé. Dotace dříve byly rovné. Dnes od redistributivních plateb po dotaci zvanou zemědělkyně se dotace naopak absolutně rozhodili do nefér systému.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:08 Reaguje na Jiří S
Normálné evropské státy mají zemědělské dotace zastropované většinou na 100 ha, když se na to zeptali bábu, málem vyletěl z kože.
Neviděl jste dokument Selský rozum?
Odpovědět
JS

Jiří S

21.1.2023 22:44 Reaguje na Pavel Hanzl
Ano, protože evropské zemědělství nebylo poznamenáno zcelováním komunismem. U nás je naprosto jiná forma podniků, tudíž musí být i trochu jiné dotace. Ovšem to nemění nic na tom, že byly dělány férově, narozdíl od paskvilu, který je vytvořen pro léta budoucí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

22.1.2023 18:06 Reaguje na Jiří S
Pokud někdo přiděluje dotace sám sobě (nebo Agrofertu, který jako nevlastní) a je při tom bytostný podvodník, nic férového na tom skutečně nevidím.
Odpovědět
radim buffalo tobias

radim buffalo tobias

21.1.2023 11:27 Reaguje na pavel peregrin
no a tys to pochopil že malý sedlák nemá mnohdy šanci oproti poskomunistickým gigantům ? takový Zeman to má tedy řádně ošéfované ! už jeho tata to měl !
Odpovědět
pp

pavel peregrin

21.1.2023 16:26 Reaguje na radim buffalo tobias
Ty máš šanci třeba proti ČEZu neboE.onu, kdybys s nima chtěl jít do sporu? Tak se tak hloupě neptej!
Navíc ten malý sedlák se v případě dotací opravdu může obrátit na specializovanou firmu, holt ho to bude něco stát!
Odpovědět
JS

Jiří S

21.1.2023 22:46 Reaguje na radim buffalo tobias
Já naopak znám spousty sedláků, kteří od revoluce své podniky zvětšili a dokonce jsou ted velkosedláci. Současná státní politika a přerozdělování dotací tak, že nejsou fér je jen připravit o majetek úspěšné a dát to těm slabším. Komunismus hadra.
Odpovědět
sv

sv

20.1.2023 12:41 Reaguje na pavel peregrin
Blahoslavení chudí duchem, kteří skákají na burešovy lži na téma "generála, který nás zatáhne do války", jsi chtěl říct.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 08:53 Reaguje na sv
Jistě, ale hrozba války tu stále je a byla by pro nás vžrazná výhoda, kdybychom měli vrchního veletele zkušeného generála a ne kolaboranta s nepřítelem.
Odpovědět
radim buffalo tobias

radim buffalo tobias

21.1.2023 11:28 Reaguje na sv
na UK se bojuje i za ČR !!!
Odpovědět
pp

pavel peregrin

21.1.2023 16:32 Reaguje na radim buffalo tobias
Jo? A v čem proboha?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 16:53 Reaguje na pavel peregrin
Tady máte vysvětlení přímo od zdroje:

https://www.youtube.com/watch?v=wmOIyU97WiI

https://www.facebook.com/1765841958/videos/293588402841446
Odpovědět
pp

pavel peregrin

21.1.2023 16:29 Reaguje na sv

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
JH

JH

21.1.2023 18:46 Reaguje na pavel peregrin
Jestli nás někdo zatáhne do války, tak to celkem určitě nebude Pavel. A jako voják určitě dobře ví, že nejlíp se válčí někde za bukem v kasárnách, když je nepřítel daleko a hospoda blízko.
Odpovědět
sv

sv

21.1.2023 20:50 Reaguje na pavel peregrin
Já mám jistotu, že "stbácké gumě a zmetkovi" burešovi nelze věřit ani nos mezi očima, sprostá podržtaško. Chápu emanueli fierlingere, že bys raději poddajnou loutku a hrozbu bureše, který by na rozdíl od Vlády nejraději vlez mezi půlka masovému vrahovi a agresorovi.
Odpovědět
JO

Jarka O.

20.1.2023 13:08 Reaguje na pavel peregrin
Já jsem chudá duchem z Vidlácka, a tak na rozíl od Vás myslím, že prezident má velkou roli.Podepisuje přeci zákony. Jmenuje ministry a ÚS, čímz určuje směr. Sic to Hanzl zakecává a překvapují i politici, i Klaus aj., který tvrdí, že je jedno, koho zvolíme.Hm.. Ale i on říká, že EU (ne EHS) má národní státy za relikty a chce jeden celek. Víte, až jednou válka v Evropě skončí jedno jak a SRN bude dávno obchodovat s Ruskem, tak Česko pak po desítky let může na základě zákonů (jsou to předpisy, ne spravedlnost) mít temno nebo hospodařit po svém, nebýt nebo být jako Džibuti třeba. V historii jsou příklady ruzných poválečných možností. Klaus mluví o chybné nepolitické politice a kandidátovi z mlhy, no tak AB by byl příklad volby politika. Dovedla bych si ho představit jako kandidáta, i kdyby volba byla na parlamentu. (vedle Kaldy třeba) :)
Odpovědět
RV

Richard Vacek

20.1.2023 13:30 Reaguje na Jarka O.
Generál je lepší. Za ním stojí spolek "Spolu silnější", který zakládal před lety s tehdejším velitelem Evropských hodnot (Hokovský), Ruso-číno bijcem Kolářem a milovníkem cenzury Vrabelem.
Bohužel velcí zakladatelé se za svůj počin asi stydí, protože na stránkách iniciativy zmizeli a nechali tam jen generála. Netuším proč, zajisté by mu to přidalo nějaké hlasy:
https://www.spolusilnejsi.cz/
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:31 Reaguje na Richard Vacek
Nechápu, co to má společného s nějakými Ruskem (jasně se tam vymezují) a natož hlupym dezolátem Vrábelem.
Odpovědět
sv

sv

20.1.2023 15:54 Reaguje na Richard Vacek
Milovníkem rusácké cenzury vrabelem, který podobně jako bureš dluží kde může, a který samozřejmě s na slovo vzatými odborníky a diplomaty jako Kolář nebo Pavel nemá nic společného, jsi chtěl říct bobečku.
Odpovědět
JM

Jan Marján

24.1.2023 08:13 Reaguje na sv
Máte s Hanzlem značnou mezeru v informacích, uniklo vám, že Vrabelů může být více.
Odpovědět
sv

sv

26.1.2023 09:41 Reaguje na Jan Marján
Mariánkovi uniklo, že jediný vrabel, který má co do činění s cenzurou, a to rusáckou, je ten, který dluží, kde může.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

20.1.2023 16:07 Reaguje na Richard Vacek
Tak to je závažný hřích ale! Zlatý Bureš. Za ním na druhou stranu stojí takový šíbři jako představitelé bývalé KSČ. :D :D
Odpovědět
JO

Jarka O.

21.1.2023 11:59 Reaguje na Richard Vacek
Generál je lepší a je to nepolitik, to mají Češi rádi. I když... on teď asi neví a volební štáb přemýšlí, na co hrát, politik nebo nepolitik.....Vzhledem k původu, vzdělání jeho i jeho ženy je to elita, připravovaná pro tu úlohu předvoje:) Kam se na něj hrabe typický obchodník a podnikatel, politik, který byl pouhým kariérním komunistou, aby vystudoval. A ta manželka! Jen si to vemte, původ nic moc, uvědomělost a členství 0. Shrnu to matematicky, jeden je 150%ní komunista a druhý s bídou 50%ní. 30 let utlačovaní tajní komunisté se již dnes nemusí stydět a mají jasno. Však se tu hlásí, to je legrace. Jen ta KSČM, ta se jim nějak vymkla...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 17:44 Reaguje na Jarka O.
Komunisty zničil soudruh estébák velmi elegantně a důkadně, proto ho dnes volí. Koncentrované blbství bylo v tého straně vždy dominantní.
Odpovědět
JO

Jarka O.

21.1.2023 21:44 Reaguje na Pavel Hanzl
Je to bohužel na ... vidět.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:39 Reaguje na Jarka O.
EU velmi podporuje národní identitu a svébytnost všemožných kultur a ten celek máme k tomu, co si sami zařizujeme obtížně. Například boj s korupcí, to je náš evegreen už od plyšáka.
Představte si, že by existovala nějaká evropská FBI a ta by naše velké gaunery (a netýká se to jen báby) zatkla a posadila k soudu v Haagu, kam žádná naše mafie nedosáhne.
Kolik set miliard bychom už uštřili, jak rychle a jednoduše by mohly fungovat naše ouřady?

Víte, kdy se Českému národu historicky dařilo nejlépe?
Od asi poloviny 19. stol. do 1. sv. války, tehdy jsme se dostali mezi 10 nejvyspělejších zemí světa.
Proč? Bo jsme měli císaře ve Vídni.
Odpovědět
JO

Jarka O.

21.1.2023 21:48 Reaguje na Pavel Hanzl
Nechce se mi na výmysly odpovídat, tak bych jen dodala, že si pletete Haag a Štrasburk. Jinak určitě by bylo v pořádku, aby politici předkládají daňová přiznání ke kontrole vč. příjmů z neziskovek, pro které údajně pracují.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

22.1.2023 18:12 Reaguje na Jarka O.
Težko můžeme řešit, kde by seděl federální soud, když ještě nemáme ani tu federaci.
Politici můžou předkládat cokoliv kdekoliv stokrát a je to naprosto k ničemu, když kontrolní orgán je jeich vlastnictvím.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

21.1.2023 16:39 Reaguje na Jarka O.
Bohužel prezident v našem pojetí je opravdu jen kladeč věnců a občasný prudič. Je také vrchním velitelem armády, rozdíl je jen v tom, že Pavel by požehnání k válce s Ruskem dal hned, a Babiš by asi chvíli vzdoroval, než by mu to naši drazí"přátelé" v USA řádně politicky vysvětlili.
Doufejme jen, že si ti blázni zachovali alespoň poslední špetku rozumu. Co se Klause týká, rád bych se dožil toho, že dostane dvacet let v teplácích na Mírově nebo ve Valdicích, je to ksindl, který toho tady má moc na svědomí a pitomí lidé mu ta jeho současná "moudra" žerou. Jenže já mám paměť naštěstí moc dobrou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 17:41 Reaguje na pavel peregrin
Člověče nešťastná, fakt nevíte, že jsme v alianci NATO a ŽÁDNÝ z našich potentátů o žádné válce nerozhoduje?
Pokud kremelská zrůda napadne jakoukoliv zemi NATO, půjdeme do války automaticky s estébákem nebo lampasákem vsjo róvno. Ale právě v případě války bychom měli velkou výhodu mít presidenta generála.
Odpovědět
radim buffalo tobias

radim buffalo tobias

21.1.2023 11:24 Reaguje na pavel peregrin
lampasácká guma Pavel asi nebude, když nevadil na vysokém postu v NATO.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

21.1.2023 16:41 Reaguje na radim buffalo tobias
Účel světí prostředky a na Pavla tohle úsloví platí jak vyšité.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

21.1.2023 17:13 Reaguje na pavel peregrin
Jste jak Babišův spindoctor - že jste tu patronu poslal Monike vy?
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

20.1.2023 10:52
Tak to je dobře, že nepodpoří velkouzenáře. :D
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 11:55 Reaguje na Petr Eliáš
Je to zajímavé. Odmítá ho podporovat i Okamura, což je největší síla dezolátů, které tu máme. A poslední zprávy (nejen z Ostravy) vypadají optimisticky.
Čím to je?
Obě předchozí volby rozhodly vylhané hyenizace na Knížete (Sudeťáci) i na Drahoše (imigranti ze Somálska) kdy se napadení nestačili bránit.
Dnes se všechny špinavosti (štvaní do války) okamžitě mediálně rozmazávají a vysvětlují, čímž se silně omezuje jejich účinnost.

Dá se očekávat, že dezolátní klika vytáhne nějakou extrémní špinavost, ale doufám, že to už bude mimo, bo s tím všichni počítají předem.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

20.1.2023 15:43 Reaguje na Pavel Hanzl
Jojo, Burešák už nakoupit billboardy s nápisem: Volte mě nebo bude válka! :D Ubožák. :D

Docela tragikomedie je to, jak KSČM (které vycucal bureš voliče) podporuje třídního nepřítele velkouzenáře. :D

A současný hradní škodící lihovar pokračuje v rozdávání milostí svým kamarádíčkům... :D
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:50 Reaguje na Petr Eliáš
A nejlepší jsou od báby totálně zdecimovaní socani, kteří se pořád motají koho podpořit a vychází to, že asi cha cha cha JEHO!!!
Neříká se tomu Stokholmský syndrom??
Odpovědět
MK

Majka Kletečková

20.1.2023 21:31 Reaguje na Pavel Hanzl
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-z-cssd-zni-podpora-pro-pavla-ale-bez-posveceni-strany-40420138
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 08:49 Reaguje na Majka Kletečková
To je něco novějšího, četl jsem článek, kde se samozřejmě motali jak vítr v kufru, ale vypadlo to, že to dají loupežníkovi.
Každopýdně ja ta strana totálně groggy a s ní už u nás zmizelo tradiční trozdělení politiky na pravici a levici.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.1.2023 15:51 Reaguje na Petr Eliáš
Jenže to musí podepsal premiér a ten ho kopl do dupy.
Odpovědět
radim buffalo tobias

radim buffalo tobias

21.1.2023 11:34 Reaguje na Pavel Hanzl
myslíš přímo do řiti ?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 15:05 Reaguje na radim buffalo tobias
To by se podřit nemohlo, takže pouze obrazně.
Odpovědět
radim buffalo tobias

radim buffalo tobias

21.1.2023 11:33 Reaguje na Petr Eliáš
ty abolice už asi nerozdává on samotný. sebranka kolem něho to sesmolí cestou na hradní šichtu či při dotovaném obědě v hradní kantýně a on to jen podškrábne mezi podáním tlumicích léků.
Odpovědět
HH

Honza Honza

21.1.2023 12:51
stát nemůže fungovat, když se jednotl. složky nenávidí a nespolupracují. Je třeba řešit hlavní problémy - důchodovou reformu, ref. státní správy. Je třeba konzolidovat stát dluh. Ale je i třeba stát vést k prosperitě, ne k bankrotu.
Demokratická koalice by neměla zatracovat všechno, co Babiš chce a dělá. Řada věcí je dobrých. Bude-li nová vláda úspěšná (i díky třeba podpoře opozice), bude to její úspěch, ne úspěch Babiše. Neměla by z něho mít strach, osamocený Babiš se nemůže nikdy prosadit, je jen třeba aby koalice byla stále jednotná.
Jednota je nutná i v boji proti Putinovi.
Bez všeobecné podpory a shody a bez splnění zákl. pdmínek (že společnost nezchudne) se neprosadí ani ekologické programy.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 15:19 Reaguje na Honza Honza
To je přesně ono. K demokracie patří kromě vlády taky konstruktivní opozice, která vládu hlídá, kritizuje ale MUSÍ vždy pracovat V ZÁJMU NEMĚ. Proto tu byla v rámci hybridní války vytvořena opozice dezolátní až likvidační, která má za úkol národ rozeštvat a rozhádat až na dřeň, obstrukcemi a nesmyslnými shazováním zablokovat vládě normální práci a pak ji kritizovat, že nic nedělá.
A národním zájmem rozhodně není vystoupení z EU a NATO, tohle by nás mohlo reálně zničit.
Odpovědět
HH

Honza Honza

21.1.2023 16:30 Reaguje na Pavel Hanzl
je to tak, Babiš udělal velkou chybu, že se tak vymezuje vůči vládě, nesmyslně žádá o nedůvěru, nesmyslně nepodporuje zákony (i když nejsou dokonalé, jsou v nich chyby, on je taky dělal), dělá nesmyslné obstrukce. Teď napadl Pavla, který je slušný člověk- bude to i jeho prezident, on to neví? Neví, že ho bude potřebovat? Komunist. minulost má každý starší, který to někam dotáhl. Ale i koalice by neměla Babiše podobně napadat, měla by s ním více spolupracovat. Babiš je šikovný podnikatel a má kontakty, je škoda toho nevyužít. Soud s Bbišem byla fraška- 6 let rozhodování, 25 tis stránek textu a zásah nejvyššího stát zástupce- jestli jsem chtěl dotaci (a využít stát) a koupil jsem si z toho důvodu záměrně okna nebo jsem si koupil okna a z toho důvodu jsem měl právo na dotaci? To je selhání justice.
Hlavně aby tato vláda uspěla, aby stát nezbankrotoval, to by měl být zájem všech, je třeba jednat rozumně vždy v zájmu věci a pro věc, ne kvůli polit. boji, hlavně poškodit opozici. To se pak obrátí proti všem a zamete to s každou vládou a odneseme to my.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

21.1.2023 16:43 Reaguje na Honza Honza
Bude to přesně tak, jako se Zemanem- pro polovinu lidí v ČR nebude Pavel jejich prezident a případně naopak. Tenhle trend se tady táhne už desetiletí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 17:11 Reaguje na pavel peregrin
Tohle je cílem hybridní války.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 17:13 Reaguje na pavel peregrin
"Zničíte li morálku národa, spadne vám do klína jako zralé ovoce". V.I.Lenin.
A pokud je národ ochoten opakovaně volit do vední státu zcela morálně podřadného jedince, je jejich.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 17:04 Reaguje na Honza Honza
Babiš nemá žádnou jinou možnost, než se vymezovat proti vládě. Nemá totiž co nabídnout, může jen kritizovat, strašit lidi a hyenizovat.Jeho 8 let bačování byla dost katastrofa - důsledkem jsou gigantické dluhy a vysouká inflacie, ale on fakt není politik. A jak by mohla vláda Babiše využít, když je zásadně proti a bude ji vždy podrážet nohy zezadu??
Odpovědět
os

orb slavík

21.1.2023 18:44 Reaguje na Pavel Hanzl
Myslím, vlastně vím, že babiš je cesta do pekla. On není normální opozice, nic nového nepřináší. Ve spojení se zemanem a hamáčkem to byla pro nás katastrofa. Když chvíli poslouchám dlužnu, která udělala ve státní kase obří zásek, jak káže moudra, tak musím přepnout. Nejsem spokojen, ani se současnou vládou, ale jsem přesvědčen , že kdyby byl u moci bureš se svými poskoky, tak je to ještě daleko horší.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.1.2023 19:47 Reaguje na orb slavík
No, právě. Ideální vládu neměl nikdo nikdy, ale pro nás je nejdůležitější mít dobrou pozici v EU a NATO. A o to se tahle vláda velmi úspěšně snaží.
Odpovědět
HH

Honza Honza

21.1.2023 20:19 Reaguje na Pavel Hanzl
vy to vidíte moc ideologicky a jednostranně. Já si taky myslím, že lepší prezident je Pavel- je normální, umírněný, schopen normálně spolupracovat. Je dobré, že máme tuto vládu, která podporuje Ukrajinu, konzoliduje finance, má zájem provádět reformy. Babiš o nich nikdy neuvažoval. Ale nestačí jen mít zájem, je nutno i mít k tomu i partnery, většinu a tu Babiš nemá.
Ale není správné Babiše označovat za nepřítele, odmítat s ním jakoukoli spolupráci. Babiš dělá chybu, že podkopává vládu, ale ani vláda s ním nechce jakkoli spolupracovat. A pokud jde o výsledek vládnutí: po koronakrizi jsme vyšli s nejvyšší životní úrovní v dějinách (ale na úkor dluhu), jak vyjdeme po energetické krizi?- doufejme, že ne jako žebráci!, jaký bude státní dluh?, aby nebyl vyšší než za Babiše! Já doufám, že to tak nebude!
Je třeba vládě pomáhat i tím, že správně volíme správné lidi. Ale jaký bude výsledek zaleží jen na ní a měla by se o to především starat, nikoli jak zašlape opozici. To jí dlouhodobě nepomůže.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

22.1.2023 18:26 Reaguje na Honza Honza
Bohužel, demokracie počítá nejen s vládou, ale i konstruktivní opozicí. A u nás nic takového nemáme. Babiš má celý stát absolutně na salámu . Důkazem je, že zcela nesmyslně vyvolal hlasování o důvěře vlády jen kvůli vlastní kampáni a vůbec ho nazajímá, že se zdrželo všechno důležité a ještě to muselo stát neskutečné milióny (při jejich platech).
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

22.1.2023 11:40
Už aby bylo po volbách. Možná se pak na Ekolist vrátí polemika o přírodě
a ne o politice ve které si rochní politruci, které příroda ani nezajímá.
Tito diskutéři se zde ani o ničem, než politice nebaví a pokud se zapojí
do odborné diskuse, tak tam vpašují Babiše, komunisty a jiné politrucké kecy.
Odpovědět
sv

sv

22.1.2023 15:24 Reaguje na Břetislav Machaček
Politruk machaček zapomněl, že "polemika" není politrukům vlastní, nýbrž jen a pouze otrocké opakování nesmyslů a lží, které jim vtloukli do hlavy na politickém školení, jako tady machačkovi.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

22.1.2023 18:06 Reaguje na sv
Potrefená husa kejhá!
Odpovědět
sv

sv

26.1.2023 09:35 Reaguje na Břetislav Machaček
Škoda, že tě jen potrefili huso.
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist