https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/evropa-musi-ukazat-silu-schvalit-sesty-balik-sankci-proti-rusku-rekl-zelenskyj
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Evropa musí ukázat sílu, schválit šestý balík sankcí proti Rusku, řekl Zelenskyj

30.5.2022 21:03 | BRUSEL (ČTK)
Volodymyr Zelenskyj na jedné z tiskových konferencí.
Volodymyr Zelenskyj na jedné z tiskových konferencí.
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Evropa musí ukázat svou sílu a schválit šestý balík sankcí proti Rusku, vzkázal dnes ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj premiérům a prezidentům členských států EU, kteří v Bruselu na mimořádném summitu jednají o další pomoci bojující Ukrajině. S lídry bloku se spojil skrze videopřenos a podle agentury Unian je vyzval, aby sankční balík zahrnoval embargo dovoz na ruské ropy.
 

"Evropa musí ukázat, že je silná. Protože jenom sílu Rusko vnímá jako argument. Nadešel ten čas, kdy nebudete rozdělení, nebudete roztříštěni, ale jednotní. Větší jednota je opravdu základem moci," řekl Zelenskyj a evropské lídry vyzval, aby zapomněli na hádky a ukončili vnitřní spory a šarvátky, které podle něj jen Rusko podbízí k vyvíjení většího tlaku na Evropu. "Šestý sankční balík musíte schválit," dodal prezident.

Lídři evropské sedmadvacítky mají podle ukrajinského státníka dát zelenou embargu na dovoz ruské ropy, které je ale právě tím nejvýbušnějším tématem dnes odpoledne zahájeného dvoudenního jednání v Bruselu. Zákaz Evropská komise navrhla už téměř před měsícem, proti opatření se ale od počátku staví Maďarsko, které má výhrady i přes nabídky výjimek týkajících se středoevropských zemí.

Zelenskyj zdůraznil, že Rusko od 8. dubna, kdy EU schválila zatím poslední, pátý sankční balík, zesílilo svou agresi vůči Ukrajině. Podle Unianu lídrům připomněl počty zabitých dětí nebo vypálených ruských raket a doplnil, že z obětí a škod na Ukrajině viní jenom Moskvu. Zopakoval také předchozí pozici Kyjeva, že je potřeba zavést embargo na dovoz ruské ropy.

"Aby Rusko pocítilo cenu za to, co činí Ukrajině i celé Evropě, aby Evropa byla nezávislá alespoň na ropné části ruských energetických zbraní," dodal Zelenskyj.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (70)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

Jaroslav Řezáč

31.5.2022 05:40
Evropa si vytvoří svůj vlastní ledovec, aby se pak na něj mohla " slavnostně" nabodnout a skončit jako Titanik ale fain je, že tahle záležitost je evoluční, takže tedy neskončíme na dně moře ale bude něčím asi o něco jiným
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 07:52 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Tak co radíte jiného?
Odpovědět
RV

Richard Vacek

31.5.2022 08:11 Reaguje na Pavel Hanzl
Jen ať EU politici pokračují v nastoupeném směru. Není lepší způsob jak ukázat neschopnost Bruselu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:17 Reaguje na Richard Vacek
Tohle embargo na zcela podstatnou část Ruských příjmů je důkazem právě opačným. Že Brusel je schopný zorganizovat i pytel blech do jednotného zákona, který bude všechny dost bolet.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

31.5.2022 06:50
Tenhle šašek Zelenskyj by měl dobře poslouchat to, co řekl v Davosu Henry Kissinger. A být jím, tak bych to nebral na lehkou váhu, i když Kissinger již není dávno v aktivní politice.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

31.5.2022 06:57 Reaguje na pavel peregrin
Kissinger je osel který neměl právo to navrhovat. O tom ať si rozhodnou akteři sami. Nehledě na to, že když se začne porcovat Ukrajina, tak se neví, kde se to zastaví...další je Balkán, takže takvý kecy ať si odpusí
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 07:51 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Dědoušek má 89 let a nezaregistroval, že Rusko už dávno není SSSR. Nechápu, proč ho někdo vůbec bere vážně.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

31.5.2022 09:47 Reaguje na Pavel Hanzl
Protože Kissinger přes svůj věk má víc rozumu než ti všichni dohromady.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:19 Reaguje na pavel peregrin
A ten rozum vidíte v čem?
Odpovědět
kk

karel krasensky

31.5.2022 11:47 Reaguje na pavel peregrin
Zdravím.Jen tak pro zamyšlení.Dnes je ruský šef Putin v ČR to nejhorší z nejhoršího a Zelenskyj anděl paně.Když tady v roce 68 vlítla tehdy SSSR armada s přílepky třeba z polska a NDR tak té okupaci šefoval ukrajinec Brežněv.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 12:55 Reaguje na karel krasensky
Jojo, Hitler byl rakušák a ne němec - tak proč se všichni zlobí na němce?
Odpovědět
JO

Jarka O.

31.5.2022 12:59 Reaguje na Jakub Graňák
Tak todle je nadsázka, doufám.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 13:14 Reaguje na Jarka O.
Nadsázka, ovšem s ostnem mířícím na "logiku" pana Krásenského
Odpovědět
kk

karel krasensky

31.5.2022 13:15 Reaguje na Jakub Graňák
Beru.Dobrý protiuder.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 13:50 Reaguje na karel krasensky
Bodejť :-)
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:22 Reaguje na Jakub Graňák
Hitler byl Němec jak poleno, Jeho otec byl Němec a jaho matka taky.
Jenže otec byl celník, bydleli u hranice a do porodnice to bylo blíž na rakouskou stranu, takže se narodil tam. To z něho ale Rakušáka nedělá, nebojte se.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 13:38 Reaguje na Pavel Hanzl
Adolf Hitler (20. dubna 1889 Braunau am Inn – 30. dubna 1945 Berlín) byl německý nacistický politik rakouského původu...
Hitler pocházel z rodiny rakouského celního úředníka...

Napište Konradu Heidenovi, že to má blbě
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 14:35 Reaguje na Jakub Graňák
Hanzl ví všechno nejlíp ... je to letadlo.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:23 Reaguje na karel krasensky
Brežněv byl to samý, jeho rodiče byli Rusi, hovořili rusky a hlásili se vždy k Rusům, i když bydleli na Ukrajině.
Odpovědět
kk

karel krasensky

31.5.2022 13:48 Reaguje na Pavel Hanzl
Nevím,nevím páne Hanzl píšu z hlavy nic nehledám,ale spíš má pravdu ten Jakub.
Odpovědět
kk

karel krasensky

31.5.2022 13:51 Reaguje na karel krasensky
Dodám.V rakousku měli snad likvidovat nějaký dum kde snad žil nebo byl rodný.Z hlavy neguglím.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 12:14 Reaguje na pavel peregrin
Myslíte tohohle Kissingera? cituji:
"Rusko zahájilo více válek než kterákoli jiná významná současná mocnost. Rusko dobývalo své geopolitické vědomí ve tvrdé škole stepi, kde loupežné výboje a zotročování civilních obyvatel byly běžným úkazem a nezávislost byla synonymem území, jež dané společenství dokáže fyzicky uhájit. Rusko sice stvrdilo svou vazbu na západní kulturu, ale současně se začalo vnímat jako obléhaný výběžek civilizace, který se může zabezpečit jedině tím, že všem svým sousedům vnutí svou absolutní vůli." - evidentně se rusák od dob středověku mentálně nikam neposunul.
Pokud si myslíte, že Kisssinger je nějaký rusofil, tak se šeredně pletete. Myslím, že mu jde spíš o to, aby rusáci tu totálně rozbombardovanou část Ukrajiny, poté co ji převezmou, museli začít spravovat... a to je definitivně stáhne ke dnu.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 14:21 Reaguje na Jakub Graňák
Jemu jde primárně o to, aby tam byl klid, bo nějaká zákopová válka ... na nějaký rozhodný zvrat nemá ani jedna ze stran ... by znamenala permanentní bordel a nejistotu, což by zrovna nebylo to pravé.

Rusové jsou teď právem za idioty a představy o jejich vojenském superpotenciálu ty tam, Čína zjistila, že když se něco podobného stane, tak se valná část rozvinutých zemí nedívá na druhou stranu a nedělá jako že nic, takže zkusit se podívat na druhou stranu Tchaiwanské úžiny by asi nebyl ten nej nápad, a Evropa si fofrem uvědomila, že jako mocnost stojí za hovno a bez USA je úplně v řiti.

Takže asi tak ... https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/petr-bystron-valka-na-ukrajine-henry-kissinger-zpravodajstvi.A220530_171405_zahranicni_dou?zdroj=top
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 15:42 Reaguje na Svatá Prostoto
To je jistě pravda, nicméně rusák to území nebude schopen dlouhodobě udržet, protože se chová jak dobytek... bude partizánská válka ať už se toho území ukrajinci vzdají, nebo ne a rusák tam nakonec vykrvácí úplně stejně jak v Afgánu
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 16:28 Reaguje na Jakub Graňák
Vařím z vody a hraju si na Hanzla:-), ale osobně si myslím, že dnes vidí, že jejich reálným cílem může být max dobytí celého území těch dvou pseudorepublik na východě. Tam žádná partizánská válka nebude, kdo není Rus tak buď už zařval, nebo zdrhnul. Plus udržení pásu od Doněcku po Cherson, odkud je vykopat nebude žádná sranda a s obyvatelstvem to bude podobné.

A na víc Rusko nemá. Osobně si myslím, že už teď jim jde hlavně o to, jak to nějak ukončit bez toho, aby se mohli tvářit jak jsou dobrý a jak vyhráli.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 16:30 Reaguje na Svatá Prostoto
... ukončit to s tím, resp. tak, aby se ...

Samozřejmě.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 17:30 Reaguje na Svatá Prostoto
Nepopírám - souhlasím, nicméně z toho, co sem tam probleskuje zprávama, tak právě v pásu od Doněcka po Cherson se ta partyzánština začíná poměrně dost rozjíždět
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

1.6.2022 12:43 Reaguje na Jakub Graňák
Je to možné, kdo ví, tohle už by bylo fakt házení si korunou, já to tam vůbec neznám. Zkrátka ... поживем и увидим:-).
Odpovědět
AN

Aleš Nebáznivý

31.5.2022 07:18
"zatím poslední, pátý sankční balík, zesílilo svou agresi vůči Ukrajině" Copak asi udělá šestý, pak sedmý a osmý balík Ukrajině. Kolik to bude stát EU. A ukončí to válku? Odkud bude Ukrajina brát energie když ne z Ruska tuto zimu?
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

31.5.2022 07:37 Reaguje na Aleš Nebáznivý
máte asi zajímavé otázky, ale položte si je v Září...obecně se dá říci, že celý konflikt se dá ekonomicky vyjádřit asi tak, jako by HDP Itálie zaútočilo na stát velikosti Francie až na to, že jde o Rusko, které je největším státem světa a Ukrajina která má 55% hdp Česka ekonomcky to je takové, jako si dvě děti hrajou na pískovišti...až na to, že jde o hejhák
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

31.5.2022 07:40 Reaguje na Aleš Nebáznivý
co tomu překáží je náš brutálně rozvětvený sociální systém a bezuzdné přidávání peněz komukoliv, to se tý inflace nezbavíme nikdy...
Odpovědět
AN

Aleš Nebáznivý

31.5.2022 08:16 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Pane Řezáči, já se ptám proto, že dle mého je tato válka totálně nesmyslná, a že se jí dalo dle mého předejít. Vy poměřujete HDP a já zase geopolitkou. Myslím, že nám jde, ale o stejný závěr. Konec války se smysluplnou existencí Ukrajiny a Ruský mědvěd v brlohu na dlouhá léta. Každý z nás asi vidí ten prostředek, jak toho dosáhnout zcela jinou optikou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 07:58
Jedině jednotná Evropa má šanci se ubránit ruské agresivitě a právě ropa je klíčová komodita, která živí ruskou vojenskou mašinérii.
Maďaři se vytrucovali už dost, dal bych jim nůž na krk. Buď jste Evropský stát, tak ve válce musíte táhnout za jeden provaz, nebo nejste a podejte si žádost o vystoupení. Bude velmi rychle vyřízena.
Každopádně o šestém balíku až hlasovat nebudete.
Právě na to potácnictví Putin sází a rozhádat se mezi sebou, dostane nás všechny.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

31.5.2022 08:33 Reaguje na Pavel Hanzl
Pokud jste si všimnul, tak Maďarsko vybrečelo ropu nejen sobě, ale
taky nám, Slovensku a přes nás Družbou je ji možno přeposlat i jinam. Zákaz se týká ropy přepravované z Ruska po moři a nikoliv potrubím. Jsou to zadní kolečka i pro Polsko a Německo se severní větví e Rakousko s jižní. Zásadovost je věc jedna, ale stabilita
dodávek věc druhá a možnost zpracovávat jiný druh ropy ta třetí.
Svazácká silná prohlášení nějak opominula reálné možnosti mnoha
zpracovatelů ropy a tím možné výpadky produkce. Nebýt u nás paliv
ze slovenského Slovnaftu, tak by jste se asi divil, proč jsou
pumpy bez paliva. Za rok, dva, tři budiž, ale nikoliv se už
odstřihnout do zimy, ale i tak se může do zimy stát, že nás od
ruské ropy odstřihnou sami Ukrajinci. A to se pak ukáže ta
síla a solidarita v EU.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:26 Reaguje na Břetislav Machaček
Nikdo nic nevybrečel, náš odklad byl vyjednaný Fialou už dávno. orbán to jen silně zdržel, ale to nevadí. Hlavně že to jede.
Odpovědět
RV

Richard Vacek

31.5.2022 08:53 Reaguje na Pavel Hanzl
??? Rusko na Ukrajině ukázalo, že má problém i se zemí, ze které před tím udělali oligarchové rozvojovou zemi. Tak jaké ohrožení ze strany Ruska pro EU vidíte? Myslíte, že je na tom EU (NATO) ještě hůře než Ukrajina?
A financování války? Rusko je téměř soběstačné. Z vlastních surovin a energií je schopno vyrábět zbraní kolik potřebuje. Vidíte i teď, že má tolik volných peněz jako nikdy v historii.
Odpovědět
AZ

A Z

31.5.2022 09:34 Reaguje na Richard Vacek
Jojo, všichni vidíme jak je Rusko skoro soběstačné. Krásně je to vidět na HDP na hlavu - za posledních 10 let propad o 50%. Ne nadarmo se říká, že soběstačnost je akorát jiný výraz pro chudobu.
Odpovědět
JO

Jarka O.

31.5.2022 09:55 Reaguje na A Z
Hm, tak to se máme na co těšit. A nesoběstačnost je jiný výraz pro co?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:35 Reaguje na Richard Vacek
Putin sází na to, že Evropa je jen banda blbů a že se mu podaří ji na energiích rozeštvat a pak ji bude obsazovat salámovou metodou.
Prostě vydíráním vyžene cenu hodně vysoko (což se mu podařilo) a pak někomu, kdo se bude plazit (jako Orbán), bude dávat zalevno a někomu to stopne úplně. A ten plazivý bude prodávat ostatním s brutální přirážkou, čímž je naštve a oni ho osolí zase nějak jinak. A už to jede a Puťka si mne pařáty.
Naštěstí máme ve vedení politiky, kteří mají v hlavě rozum a ne koblihu.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 14:42 Reaguje na Pavel Hanzl
" ... pak ji bude obsazovat salámovou metodou."

A to jako jak? Že se vezmou s Medveděvem za ruce půjdou nás ve dvou obsazovat? Zaútočit dnes Rusko na takové Polsko, i když to by si Lukašenko raději podřezal žíly, než jim na tohle kývnout, tak by se mužici kua divili. Fakt je ten, že čistě hypoteticky zkusit Němci repete 1939, tak jsou pšonci do dvou týdnů na Unter den Linden:-).

Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 11:47 Reaguje na Pavel Hanzl
" ... dal bych jim nůž na krk."

V reálu si jej ale můžete dát na krk akorát tak sám sobě, bo co si myslíte nezajímá ani sousedy u vás v ulici.

Naštěstí:-))).
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:37 Reaguje na Svatá Prostoto
Loupeživý Orbán změkl i bez nože, což je ta lepší varianta.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 14:25 Reaguje na Pavel Hanzl
Jaký loupeživý Orbán ... řekl natvrdo jak si stojí a jak se věci mají a my se Slováky jsme se rádi přidali, samozřejmě s tím, že my nic, to všechno fuj Orbán. Lidově se našemu postoji říká připosranost.

Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

31.5.2022 15:03 Reaguje na Svatá Prostoto
Přesně tak. Nevyhrožovat Orbán vetem, tak jsme tiše
blekotali něco o tom, že to "nějak" překonáme a že
je ten zákaz dovozu ropy nutný bez jakýchkoliv
vyjímek. Je to takové bizardní kolečko: ropa
z Ruska přes Ukrajinu do Polska ke zpracování a
nafta a benzín z Polska na Ukrajinu. Pokud ale
do Polska nedoteče, tak nebude co zpracovat a
ukrajinské tanky zůstanou na suchu. Až to dojde
i Putinovi, tak ty peníze za ropu oželí a
Ukrajina bez pohonných hmot zkolabuje do týdne.
On ale dodržuje smlouvy a ropu dodává i s tím,
že ji Polsko zpracovává a palivo dodává na
Ukrajinu.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

31.5.2022 15:15 Reaguje na Břetislav Machaček
Prognostik v akci. :D
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 15:13 Reaguje na Svatá Prostoto
Co to mektáte za blbosti, Fiala měl odklad vyjednaný hned od začátku, co se s tím ropným embargem začalo. Vy si fakt nepamatujete nic ani 14 dní?
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 16:32 Reaguje na Pavel Hanzl
Ale figu, první do toho začal házet vidle Orbán a pan profesor se snaživě přidal, že my jako sankce jo, ale až tak dva tři roky po válce.
Odpovědět
MZ

Miloš Zahradník

31.5.2022 09:22
Nepopiram velkou politicko hospodarsko vojenskou dulezitost tematu, ale proc tenhle clanek vysel v ekolistu? S "ekologii" nema bezprostredne nic spolecneho (pokud se oprostime od nerealnych chimer nahrady ropy nejakymi biopalivy) a "zelenou" tematiku tam vidim akorat v prijmeni Zelensky a ve vete Lídři evropské sedmadvacítky mají podle ukrajinského státníka dát zelenou embargu na dovoz ruské ropy...
Odpovědět
JO

Jarka O.

31.5.2022 10:02
A tenhle chlap je kdo, že si dovoluje povídat Evropě, že má být jednotná a silná, a podobná chytráctví. On je majitelem nějakého prstenu snad?
Odpovědět
kk

karel krasensky

31.5.2022 10:32 Reaguje na Jarka O.
1+
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 11:49 Reaguje na Jarka O.
Ale no tak ... je válka, málo platné, on je prezidentem a nutno mu nechat, že se nepodělal a nevzal roha ... takže prostě jede PR o kterém se domnívá, že Ukrajině pomůže.

Na tom není nic zlého a zcela na férovku, takhle to dělá v podobné situaci úplně každý.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 12:17 Reaguje na Svatá Prostoto
Přesně tak. K druhému odstavci: ne každý na to má koule, viz Vladimír Vladimirovič
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 12:24 Reaguje na Jakub Graňák
Tak z něj je už hlavně ... jak se aspoň pro mne překvapivě ukazuje ... roztřesenej děda, plus mám pocit, že se v podstatě od začátku invaze kurevsky diví, protože takhle si to asi rozhodně nepředstavoval.
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 12:34 Reaguje na Svatá Prostoto
Jasně, on si myslel, že tam napochodujou a ukrajinci je zahážou šeříkama. Teď musí mít šerednej bolehlav z toho, kde vezme na to aby to tam dali aspoň trošku do cajku, aby se tam dalo žít. A myslím, že nepotrvá dlouho a všechny ty odtrženecké "republiky" nadšené "kvalitou a rychlostí" obnovy válkou poničených oblastí poběží s otevřenou náručí směr Kyjev
Odpovědět
kk

karel krasensky

31.5.2022 14:03 Reaguje na Jakub Graňák
Emotívní,hysterický příspěvek
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 14:14 Reaguje na karel krasensky
Ó, děkuji
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

31.5.2022 13:05 Reaguje na Svatá Prostoto
Tak Russko se od dob Stalina nezměnilo. Vševůdce je obklopen patolízaly, který se mu bojí říct pravdu a tak ho neustále utvrzují v jeho pokřiveném pohledu na svět. ...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:42 Reaguje na Petr Eliáš
Naštěstí....
Odpovědět
kk

karel krasensky

31.5.2022 14:13 Reaguje na Petr Eliáš
Stalin převzal negramotnou zemi s pluhen,předál jádernou velmoc-Winston Churchill
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 15:15 Reaguje na karel krasensky
předal jadernou velmoc s pluhem a větší bídou, než když ji přebíral.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 14:27 Reaguje na Petr Eliáš
Já bych řekl, že to je jednak věkem ... u Putina ... a jednak připosranou Evropskou politikou.
On dřív takovej od reality odtrženej mimoň nebyl. Je tam holt moc dlouho ...
Odpovědět
JO

Jarka O.

31.5.2022 14:44 Reaguje na Svatá Prostoto
Ano, kdo z něj udělal to, co je dnes?
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

31.5.2022 16:39 Reaguje na Jarka O.
Stáří a EU.

Podle mne jak stárne, tak už nestíhá a nechal si nakecat, jak to bude brnkačka a jak to mají u ukrošů ošéfované a jak do 24h obsadí vládní čtvrť v Kyjevě, dosadí nějakého Kašpara a na Kresčatiku to oslaví. A kdyby náhodou ne, tak nastoupí neporazitelná Rudá armáda a bude do týdne konec.

A vono samozřejmě prd. Rozvědčík Voloďa by myslím na tohle jen tak nenaběhl.

Plus ta (nejen) Merkelový Realpolitik v duchu totální impotence roku 2014, a taky velmi nepřesvědčivý nástup Bidena do úřadu (ostuda v Afganistánu), kdy si myslel, že mu to v klidu projde. Jako v Gruzii, jako na Krymu ...
Odpovědět
JO

Jarka O.

2.6.2022 21:02 Reaguje na Svatá Prostoto
No, tak nějak to asi bude...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:42 Reaguje na Svatá Prostoto
Putina dohnaly ty příšerné lži, které pořád háže kolem sebe. Rusko je tak prolhané že pak není samo schopno zjistit reálný stav a dělá fatální cypoviny jednu za druhou. Naštěstí. To Hitler byl sice úplně stejný magor, ale držel se rality, proto Evropě zavařil dalko hůře.
Odpovědět
JO

Jarka O.

31.5.2022 14:26 Reaguje na Jakub Graňák
Na PR musí být koule, ano? A já myslela, že na akce..
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 15:31 Reaguje na Jarka O.
O jakémpak PR přesně mluvíte? Co myslíte, je větší odvaha burcovat národ k boji proti drtivé převaze, nebo dřepět někde v bunkru deset pater pod zemí a strašit atomovkama? Mám takový dojem, že z vás mluví typicky česká předposranost
Odpovědět
JO

Jarka O.

31.5.2022 15:47 Reaguje na Jakub Graňák
To je slovíčkaření. Za nejstatečnějsí bych měla, kdyby sedli k jednacímu stolu, a aby se mohly ukončit sankce. Jasně, ze mám obavy, ale i někteří západní politici říkají podobná slova, a čecháčci nejsou ani omylem …
Odpovědět
Jakub Graňák

Jakub Graňák

31.5.2022 17:27 Reaguje na Jarka O.
Jenže na to je třeba dvou stran, pokud Ukrajina deklaruje vůli k jednání a z Ruska se ozývají jenom ultimáta - tak kde je pak chyba a kdo je pak v kontextu toho, co uvádíte posera? Odpovězte si sama
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

31.5.2022 13:38 Reaguje na Jarka O.
On má v rukách osud Evropy na pěkných pár let dopředu.
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist