https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/spolek-pro-ochranu-zvirat-zahajil-kampan-proti-mnozirnam-psu
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Spolek pro ochranu zvířat zahájil kampaň proti množírnám psů Video

6.9.2018 00:28 | PRAHA (ČTK)
Spolek pro ochranu opuštěných zvířat včera zahájil novou kampaň proti množírnám psů. / Ilustrační foto
Spolek pro ochranu opuštěných zvířat včera zahájil novou kampaň proti množírnám psů. / Ilustrační foto
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Zdroj | OBRAZ
Spolek pro ochranu opuštěných zvířat včera zahájil novou kampaň proti množírnám psů. Je zaměřena na zájemce o čistokrevné psy bez průkazu původu, kteří je chtějí pořídit levně a hledají je přes inzertní servery. Spolek současně upozorňuje na praktiky, které tito lidé takto nevědomky finančně podporují.
 

Základem kampaně s názvem "Může se to stát i vám" je video natočené na základě skutečného příběhu, které bude kromě sociálních sítí promítáno na velkoplošných obrazovkách v Praze, Brně a Olomouci. Spot bude promítán také v nemocnicích a zdravotnických zařízeních. Doprovázet jej bude plakátová kampaň na nádražích v Praze, středních Čechách a v Brně.

Kampaň upozorňuje na to, že štěňata z množíren jsou většinou vystresovaná, mají zdravotní problémy a jsou často geneticky poškozená. Hrozí proto nebezpečí, že budou často nemocná, nebo brzy zemřou. Lidé by si proto měli rozmyslet, zda není vhodnější pořídit si zvíře z útulku nebo s průkazem původu od seriózního chovatele, který bude ochoten ukázat, kde štěně vyrůstalo.

"Množírny nejsou ničím jiným než psími koncentráky. A lidé, kteří něco takového provozují, si nezaslouží jiné označení, než šmejdi," uvedla Václava Brabcová ze Spolku na ochranu opuštěných zvířat. Ráda by, aby se toto označení pro pořadatele podvodných předváděcích akcí pro seniory ujalo také pro provozovatele množíren psů.

Nelegální obchod se zvířaty je podle spolku po prodeji zbraní a drog třetím nejvýnosnějším černý byznysem na světě. Česká republika patří v tomto směru k předním "velmocem".

Kampaň, na které se podílela herečka Patricie Solaříková, se uskuteční ve dvou vlnách, v září a v prosinci. Důvodem je to, že lidé často pořizují domácí mazlíčky svým dětem k zahájení školního roku a k Vánocům.



reklama

 
Další informace |
Líbil se vám článek? Přispějte si na napsání dalšího.
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist