Aktuálně: Český spotřebitel není hloupější než zbytek Evropy
11.4.2012 | Aktuálně | Viktor Vondra |
Čeští zákazníci dospívají. I když pořád velké procento z nich musí brát v úvahu cenu, přestává to být jediným kritériem. „Dneska se hodně srovnává český a německý zákazník, říká se, že co si je Čech ochoten ještě koupit, v Německu by se dávno neprodalo. Ale já nemám pocit, že by ten český za německým nějak významně zaostával," říká Tomáš Hrivnák, který se marketingu, značkám a spotřebitelům věnuje už léta - nyní jako poradce v oblasti řízení značek ve společnosti Idealisti. Na serveru Aktuálně.cz.
...zobrazit původní článek
reklama
reklama
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




