https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/co-pisi-jini/aktualne-cesky-spotrebitel-neni-hloupejsi-nez-zbytek-evropy
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Aktuálně: Český spotřebitel není hloupější než zbytek Evropy

11.4.2012 | Aktuálně | Viktor Vondra |
Čeští zákazníci dospívají. I když pořád velké procento z nich musí brát v úvahu cenu, přestává to být jediným kritériem. „Dneska se hodně srovnává český a německý zákazník, říká se, že co si je Čech ochoten ještě koupit, v Německu by se dávno neprodalo. Ale já nemám pocit, že by ten český za německým nějak významně zaostával," říká Tomáš Hrivnák, který se marketingu, značkám a spotřebitelům věnuje už léta - nyní jako poradce v oblasti řízení značek ve společnosti Idealisti. Na serveru Aktuálně.cz. ...zobrazit původní článekvíce
 

reklama

 
Viktor Vondra

| Aktuálně

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist