https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/aplikace-ceskych-drah-muj-vlak-ma-po-dvou-letech-statisice-uzivatelu
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

České dráhy: Aplikace Českých drah „Můj vlak“ má po dvou letech statisíce uživatelů

2. listopadu 2016 | České dráhy
Aplikace Českých drah pro mobilní telefony „Můj vlak“ má další tisíce uživatelů. Za dva roky existence si ji stáhlo 426 tisíc zákazníků. Získala si a udržuje oblibu, což se projevuje ve vysokém hodnocení v anketách i získaných oceněních v soutěžích.

„Přestože je aplikace »Můj vlak« jedním z nejúspěšnějších projektů národního dopravce v poskytování servisu a informací za několik uplynulých let, nezůstali jsme stát a reagujeme na podněty a připomínky uživatelů, tedy našich zákazníků. Chceme, aby aplikaci pravidelně využívalo co nejvíce našich stávajících i potenciálních zákazníků, proto pokračujeme ve vylepšení služeb. K výročí druhých narozenin spouštíme velmi žádanou funkcionalitu výběru místa z plánku při zakoupení jízdenky. A to u vlaků z našich rezervačních systémů. Příští rok budeme pracovat i na vlacích z rezervačních systémů partnerů,“ říká člen představenstva Českých drah odpovědný za osobní dopravu Michal Štěpán a avizuje další nové funkcionality: „Do konce roku bude následovat spuštění nové platební metody ČD Kredit, která umožní platbu z kreditového účtu, a nové platební brány s možností ukládat platební karty.“

Roman Menc z Českých drah, spoluautor aplikace, doplňuje statistické údaje: „Aplikaci si stáhlo už více než 426 tisíc uživatelů chytrých telefonů. Zákazníci vyhledali přes 13 milionů informací o spojení, 12,5 milionů vlaků, zaznamenali jsme 4 miliony zobrazených stanic a 600 tisíc zaslaných notifikací.“

Získaná ocenění aplikace „Můj vlak“:
* místo v soutěži Web Top 100 – Mobilní řešení / za rok 2015
* místo v soutěži IEA – Cestovní ruch a doprava / za rok 2015
* místo v soutěži Aplikace roku – Klientský servis / za rok 2015

S ohledem na celosvětový razantní pokles platformy Windows (Phone) z ekonomických důvodů nepokračuje vývoj aplikace „Můj vlak“ pro tuto platformu.

„Můj vlak“ umožňuje snadno a rychle získat přímo na chytrém telefonu podrobné informace, jaké jsou k dispozici na webovém portálu Českých drah. Například lze vyhledat požadované spojení, získat informace o přesnosti spoje nebo o službách v jednotlivých stanicích a zastávkách. Přes telefon si díky této aplikaci lze snadno koupit jízdenku.

V oblasti odbavení cestujících národní dopravce pokračuje v zavádění moderních a uživatelsky pohodlných standardů. Například vnitrostátní jízdenky pořízené přes eShop již nemusí cestující tisknout a stačí je předložit ke kontrole na displeji počítače nebo telefonu. Od září letošního roku při nákupu jízdenky v eShopu ČD zákazník nemusí zadávat číslo osobního průkazu, ale uvede jen jméno. Změna byla provedena ve standardním webovém eShopu ČD (www.cd.cz/eshop) a mobilním webu ČD (m.cd.cz), i v aplikaci Můj vlak.
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist