Tiskové zprávy
Arnika: Arnika přitvrdila požadavky na Lidl
Sdružení Arnika přitvrdilo požadavky, které na společnost Lidl vznesla ekologická organizace Děti Země. Ta se již s firmou dohodla, že za každý strom pokácený v blízkosti prodejen Lidl, vysadí společnost 10 stromů na vlastní náklady. Arnika navíc chce, aby vždy alespoň dva stromy z každých deseti, byly stromy vzrostlé. Rovněž pokácená chomutovská lípa by měla být nahrazena vzrostlým stromem. Arnika to uvedla ve svém prohlášení ke kauze „Lidl“, které vydala u příležitosti zítřejšího happeningu v Chomutově. „Prohlášení Arniky však vedení firmy obdrží ještě dnes,“ řekl mluvčí Arniky Marek Jehlička.
Ten dále uvedl, že Arnika bude i nadále pokračovat v šíření samolepek „My nenakupujeme v supermarketech Lidl“. „Samolepek bylo vydáno zhruba 5000 a v současné době jich zbývá asi jen tisícovka. Je o ně velký zájem,“ uvedla Iveta Houfová z Arniky Chomutov.
Samolepky si mohou lidé objednat buď přímo na telefonu u Ivety Houfové, ale najdou je také například v pokladnách Podkrušnohorského zooparku. Zástupci Arniky a reklamní agentury, která je vydala, budou rovněž samolepky rozdávat na zítřejším happeningu. Ten se uskuteční 28. října v 17:00 hodin před chomutovským marketem Lidl, v místech, kde stála pokácená lípa.
Pro další informace se můžete obrátit na Ivetu Houfovou: 603 563 675
Příloha:
Prohlášení Arniky ke kauze „Lidl“:
1.
Přístup společnosti vůči veřejnosti v kauze kácení stromů v blízkosti prodejen Lidl, prezentovaný prostřednictvím tiskové mluvčí, byl dle našeho názoru po většinu doby trvání této kauzy značně nesolidní. Byli bychom rádi, kdyby se vedení firmy Lidl nadále chovalo k veřejnosti otevřeně a vstřícně a neodmítalo komunikaci.
2.
Sdružení Arnika se ztotožňuje s požadavkem Dětí Země, aby společnost Lidl vysadila 10 stromů za každý vzrostlý strom. Dále však požadujeme, aby vždy alespoň dva stromy z každých deseti, byly stromy vzrostlé.
3.
Za obzvláště krutý čin považujeme pokácení chomutovské lípy. Na její místo by měla společnost Lidl přesadit skutečně vzrostlý strom, např. třicetiletou lípu, kterou by tak společnost Lidl na své náklady a ve spolupráci s odborem životního prostředí města Chomutov zachránila před hrozícím pokácením.
Ten dále uvedl, že Arnika bude i nadále pokračovat v šíření samolepek „My nenakupujeme v supermarketech Lidl“. „Samolepek bylo vydáno zhruba 5000 a v současné době jich zbývá asi jen tisícovka. Je o ně velký zájem,“ uvedla Iveta Houfová z Arniky Chomutov.
Samolepky si mohou lidé objednat buď přímo na telefonu u Ivety Houfové, ale najdou je také například v pokladnách Podkrušnohorského zooparku. Zástupci Arniky a reklamní agentury, která je vydala, budou rovněž samolepky rozdávat na zítřejším happeningu. Ten se uskuteční 28. října v 17:00 hodin před chomutovským marketem Lidl, v místech, kde stála pokácená lípa.
Pro další informace se můžete obrátit na Ivetu Houfovou: 603 563 675
Příloha:
Prohlášení Arniky ke kauze „Lidl“:
1.
Přístup společnosti vůči veřejnosti v kauze kácení stromů v blízkosti prodejen Lidl, prezentovaný prostřednictvím tiskové mluvčí, byl dle našeho názoru po většinu doby trvání této kauzy značně nesolidní. Byli bychom rádi, kdyby se vedení firmy Lidl nadále chovalo k veřejnosti otevřeně a vstřícně a neodmítalo komunikaci.
2.
Sdružení Arnika se ztotožňuje s požadavkem Dětí Země, aby společnost Lidl vysadila 10 stromů za každý vzrostlý strom. Dále však požadujeme, aby vždy alespoň dva stromy z každých deseti, byly stromy vzrostlé.
3.
Za obzvláště krutý čin považujeme pokácení chomutovské lípy. Na její místo by měla společnost Lidl přesadit skutečně vzrostlý strom, např. třicetiletou lípu, kterou by tak společnost Lidl na své náklady a ve spolupráci s odborem životního prostředí města Chomutov zachránila před hrozícím pokácením.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk