Tiskové zprávy
Greenmarketing: Bio Summit 2008 reaguje na trend rostoucí poptávky po biopotravinách v Evropě a představí příležitosti pro obchod s biopotravinami v ČR
Přírodní produkty a biopotraviny se staly součástí středního proudu. Hodnota spotřeby biopotravin v Evropě je více než 15 miliard euro ročně a její růst je výrazně rychlejší než růst spotřeby celého trhu s potravinami. Růst prodejů biopotravin ve většině středo a východoevropských zemí dosáhl vloni desítky procent a očekává se, že poptávka po biopotravinách, bionápojích a ekologickém zboží se bude nadále prudce vyvíjet.
Dnešní spotřebitel je zejména v oblasti potravin a nápojů ekologicky a eticky vzdělanější než kdykoli dříve, zvyšuje se potřeba zákazníků vědět, odkud pochází potraviny, které konzumují. Avšak …
Jsou to aktivity skutečně vyvolané spotřebiteli – nebo je to něco, co prosazují sami obchodníci?
Opravdu zákazníci chápou, co kupují? Jak porozumět jejich postojům a nabídnout jim, co požadují?
Čemu dávají prioritu - biopotravinám, férovému obchodu, zboží s nízkou uhlíkovou stopu, domácímu zboží...?
To jsou jen některé z otázek, které si dnes kladou pracovníci marketingu, komunikace či corporate responsibility, jak na straně výrobců tak v maloobchodě.
Ve snaze o nalezení jejich odpovědí rozhodly se společnosti Green marketing a Blue Events uspořádat dne 27.3. 2008 mezinárodní odbornou konferenci BioSummit na téma marketing a prodej biopotravin, a to v rámci doprovodného programu veletrhu BioStyl v Průmyslovém paláci na pražském Výstavišti.
Konference je určena pro top management maloobchodních řetězců, současných či potenciálních výrobců biopotravin, specializovaných bioprodejen, nezávislého maloobchodu, gastro provozoven a hotelů a velkoobchodů, a dále pro zástupce reklamních, průzkumných a servisních agentur, svazů, asociací, státních institucí a médií.
Bio Summit nabídne příležitost pro interaktivní diskuse s nejrespektovanějšími odborníky v oboru biopotravin v Evropě, od kterých se lze dozvědět, jak úspěšně využít segment biopotravin ke zvýšení tržeb a loajality zákazníků, jaká specifika má trh s biopotravinami, v čem se liší očekávání zákazníků či jaké komunikační strategie v oboru biopotravin lze nejlépe využít.
Více informací o akci a speciální podmínky pro registraci lze získat na adrese www.biosummit.cz.
Green marketing, Tom Vaclavik, Vinohradská 261, 664 34 Moravské Knínice,
T: +420 541 263 456, 776 760 700, E-mail: tom@greenmarketing.cz
Dnešní spotřebitel je zejména v oblasti potravin a nápojů ekologicky a eticky vzdělanější než kdykoli dříve, zvyšuje se potřeba zákazníků vědět, odkud pochází potraviny, které konzumují. Avšak …
Jsou to aktivity skutečně vyvolané spotřebiteli – nebo je to něco, co prosazují sami obchodníci?
Opravdu zákazníci chápou, co kupují? Jak porozumět jejich postojům a nabídnout jim, co požadují?
Čemu dávají prioritu - biopotravinám, férovému obchodu, zboží s nízkou uhlíkovou stopu, domácímu zboží...?
To jsou jen některé z otázek, které si dnes kladou pracovníci marketingu, komunikace či corporate responsibility, jak na straně výrobců tak v maloobchodě.
Ve snaze o nalezení jejich odpovědí rozhodly se společnosti Green marketing a Blue Events uspořádat dne 27.3. 2008 mezinárodní odbornou konferenci BioSummit na téma marketing a prodej biopotravin, a to v rámci doprovodného programu veletrhu BioStyl v Průmyslovém paláci na pražském Výstavišti.
Konference je určena pro top management maloobchodních řetězců, současných či potenciálních výrobců biopotravin, specializovaných bioprodejen, nezávislého maloobchodu, gastro provozoven a hotelů a velkoobchodů, a dále pro zástupce reklamních, průzkumných a servisních agentur, svazů, asociací, státních institucí a médií.
Bio Summit nabídne příležitost pro interaktivní diskuse s nejrespektovanějšími odborníky v oboru biopotravin v Evropě, od kterých se lze dozvědět, jak úspěšně využít segment biopotravin ke zvýšení tržeb a loajality zákazníků, jaká specifika má trh s biopotravinami, v čem se liší očekávání zákazníků či jaké komunikační strategie v oboru biopotravin lze nejlépe využít.
Více informací o akci a speciální podmínky pro registraci lze získat na adrese www.biosummit.cz.
Green marketing, Tom Vaclavik, Vinohradská 261, 664 34 Moravské Knínice,
T: +420 541 263 456, 776 760 700, E-mail: tom@greenmarketing.cz
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk