Tom Václavík "> Bio Summit 2008 reaguje na trend rostoucí poptávky po biopotravinách v Evropě a představí příležitosti pro obchod s biopotravinami v ČR - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/bio-summit-2008-reaguje-na-trend-rostouci-poptavky-po-biopotravinach-v-evrope-a-predstavi-prilezitosti-pro-obchod-s
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Greenmarketing: Bio Summit 2008 reaguje na trend rostoucí poptávky po biopotravinách v Evropě a představí příležitosti pro obchod s biopotravinami v ČR

11. prosince 2007 | Greenmarketing
Autor: Tom Václavík, tel: 776 760 700
Přírodní produkty a biopotraviny se staly součástí středního proudu. Hodnota spotřeby biopotravin v Evropě je více než 15 miliard euro ročně a její růst je výrazně rychlejší než růst spotřeby celého trhu s potravinami. Růst prodejů biopotravin ve většině středo a východoevropských zemí dosáhl vloni desítky procent a očekává se, že poptávka po biopotravinách, bionápojích a ekologickém zboží se bude nadále prudce vyvíjet.
Dnešní spotřebitel je zejména v oblasti potravin a nápojů ekologicky a eticky vzdělanější než kdykoli dříve, zvyšuje se potřeba zákazníků vědět, odkud pochází potraviny, které konzumují. Avšak …
Jsou to aktivity skutečně vyvolané spotřebiteli – nebo je to něco, co prosazují sami obchodníci?
Opravdu zákazníci chápou, co kupují? Jak porozumět jejich postojům a nabídnout jim, co požadují?
Čemu dávají prioritu - biopotravinám, férovému obchodu, zboží s nízkou uhlíkovou stopu, domácímu zboží...?
To jsou jen některé z otázek, které si dnes kladou pracovníci marketingu, komunikace či corporate responsibility, jak na straně výrobců tak v maloobchodě.
Ve snaze o nalezení jejich odpovědí rozhodly se společnosti Green marketing a Blue Events uspořádat dne 27.3. 2008 mezinárodní odbornou konferenci BioSummit na téma marketing a prodej biopotravin, a to v rámci doprovodného programu veletrhu BioStyl v Průmyslovém paláci na pražském Výstavišti.
Konference je určena pro top management maloobchodních řetězců, současných či potenciálních výrobců biopotravin, specializovaných bioprodejen, nezávislého maloobchodu, gastro provozoven a hotelů a velkoobchodů, a dále pro zástupce reklamních, průzkumných a servisních agentur, svazů, asociací, státních institucí a médií.
Bio Summit nabídne příležitost pro interaktivní diskuse s nejrespektovanějšími odborníky v oboru biopotravin v Evropě, od kterých se lze dozvědět, jak úspěšně využít segment biopotravin ke zvýšení tržeb a loajality zákazníků, jaká specifika má trh s biopotravinami, v čem se liší očekávání zákazníků či jaké komunikační strategie v oboru biopotravin lze nejlépe využít.
Více informací o akci a speciální podmínky pro registraci lze získat na adrese www.biosummit.cz.

Green marketing, Tom Vaclavik, Vinohradská 261, 664 34 Moravské Knínice,
T: +420 541 263 456, 776 760 700, E-mail: tom@greenmarketing.cz
Tom Václavík, tel: 776 760 700
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist