Tiskové zprávy
Olma, a.s.: Biopotraviny jsou stále více žádané
15. června 2007 | Olma, a.s.
Segment biopotravin se díky měnícímu se životnímu stylu spotřebitelů stále rozrůstá. Přibývá také českých výrobců a dodavatelů biovýrobků, kteří díky stoupající poptávce svůj sortiment neustále rozšiřují. Mezi ně patří akciová společnost OLMA, která se zpracování biomléka začala věnovat jako jedna z prvních mlékáren v České republice a certifikát opravňující ji k výrobě biopotravin získala již v roce 2000.
Ve snaze vyhovět rostoucí poptávce spotřebitelů hledá mlékárna nové dodavatele biomléka, kterých je v České republice stále nedostatek. Přesto se jí díky nově uzavřeným kontraktům s dodavateli v zahraničí podařilo zvýšit nákup biomléka na 20 000 litrů denně, což je o třetinu více než v loňském roce. To Olmě umožňuje rozšířit svůj doposud vyráběný sortiment biomléka a biojogurtů o zakysaný nápoj Bio Jogurt Drink. „Všechny použité suroviny pochází z certifikovaných ekofarem. Biomléko je zpracováno ve své původní tučnosti, což jen podtrhuje přírodní charakter výrobku a zvýrazňuje jeho chuťové kvality. Zakysaný nápoj BIO Jogurt drink neochucený se objeví v prodejnách během června a nabídne spotřebitelům jemnou, avšak plnou přírodní chuť,“ řekl Lubomír Románek z oddělení marketingu olomoucké mlékárny. „Do budoucna připravujeme i jeho ochucenou verzi.“
Ve snaze vyhovět rostoucí poptávce spotřebitelů hledá mlékárna nové dodavatele biomléka, kterých je v České republice stále nedostatek. Přesto se jí díky nově uzavřeným kontraktům s dodavateli v zahraničí podařilo zvýšit nákup biomléka na 20 000 litrů denně, což je o třetinu více než v loňském roce. To Olmě umožňuje rozšířit svůj doposud vyráběný sortiment biomléka a biojogurtů o zakysaný nápoj Bio Jogurt Drink. „Všechny použité suroviny pochází z certifikovaných ekofarem. Biomléko je zpracováno ve své původní tučnosti, což jen podtrhuje přírodní charakter výrobku a zvýrazňuje jeho chuťové kvality. Zakysaný nápoj BIO Jogurt drink neochucený se objeví v prodejnách během června a nabídne spotřebitelům jemnou, avšak plnou přírodní chuť,“ řekl Lubomír Románek z oddělení marketingu olomoucké mlékárny. „Do budoucna připravujeme i jeho ochucenou verzi.“
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk