https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/ceske-drahy-spousti-novou-kampan-ivan-trojan-tentokrat-netradicne-v-roli-robota
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

České dráhy: České dráhy spouští novou kampaň, Ivan Trojan tentokrát netradičně v roli robota

4. dubna 2024 | České dráhy
Dnes vstupuje do online prostoru nový reklamní spot Českých drah. Hlavním cílem kampaně je tentokrát ukázat komfort a služby, které moderní vlaky nabízejí. V hlavní roli se představuje opět Ivan Trojan. A protože velkým tématem je dnes umělá inteligence, představuje se tentokrát známý herec v roli chytrého robota, který má na všechno odpověď.

Stříbrný oblek, světélkující mozek a nechybí ani anténka, to je Ivan Trojan v roli chytrého robota v nejnovější kampani ČD. A co ho vlastně přivádí do vlaku? Humanoid s označením IQ 3000 se jako výsledek úsilí pražského start-upu jede představit do Ostravy a žádat o investici. Nejlepší volbou pro pohodlný přesun na sever Moravy je samozřejmě vlak. „Rostoucí investice do modernizace vlakových souprav přinášejí našim cestujícím více komfortu. Cílíme tedy nejen na běžné cestující, ale i na byznysové klienty, kteří vyžadují vyšší úroveň služeb. A nápad s AI start-upem to ve zkratce skvěle vystihl,“ říká Jakub Otava, ředitel odboru komunikace Českých drah.

Nejnovější kampaň Českých drah připomíná, že vlakem můžete rychle a pohodlně cestovat např. na trase Praha – Ostrava nebo Praha – Brno. V dálkových vlacích najdou zákazníci veškerý komfort, který na svých cestách ocení, tedy pohodlné soupravy vybavené klimatizací, zásuvkami pro nabíjení drobné elektroniky, USB, Wi-Fi sítí, palubním informačním systémem, nabíječkami pro elektrokola atd. V rámci služeb pak nechybí ani pestrý jídelní lístek. I proto se děj aktuálního spotu odehrává v restauračním voze.

Např. z Prahy do Ostravy trvá cesta nejrychlejšími spoji SC Pendolino nebo některými spoji IC Ostravan jen něco málo přes tři hodiny. Trasu mezi Prahou a Brnem zvládnou vlaky railjet a spoje EC Metropolitan za zhruba 2,5 hodiny. Velkou novinkou letošního roku v dálkové dopravě je plánované nasazení první soupravy ComfortJet, nejmodernějšího vlaku ve flotile Českých drah. Poprvé se s ním cestující svezou v polovině roku na trase Praha – Bohumín.

Natáčení reklamního spotu přineslo i řadu technických výzev. Třeba jen na výrobě mozku robota pracovali tři odborníci na speciální efekty více než týden. Výsledkem je elektro-mechanická přilba, kde se hýbe téměř každá součástka, včetně napřimovací anténky. A samotným líčením a nasazováním mozku strávil Ivan Trojan v maskérně skoro čtyři hodiny. Závěr reklamy, kterou režíroval Ondřej Trojan, pak patří robohitovce „Palačinka – lívanec, kapučíno na konec“. Spoty jsou nasazeny ode dnešního dne v online médiích a na sociálních sítích. Kampaň doplňují vizuály s prezentací konkrétních benefitů jízdy vlakem na venkovních plochách, v printu a v online prostředí.

Spot k nové kampani si můžete prohlédnout na účtech Českých drah na sociálních sítích Facebook, X, Instagram a LinkedIn.
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist