Tiskové zprávy
Městská část Praha - Suchdol a městská část Praha - Dolní Chabry: Chceme okruh okolo Prahy
16. března 2008 | Městská část Praha - Suchdol a městská část Praha - Dolní Chabry
Autor: Ing. Petr Hejl, starosta MČ Praha - Suchdol, tel: 603 279 678
Autor: Ing. Petr Hejl, starosta MČ Praha - Suchdol, tel: 603 279 678
Špatná politická rozhodnutí stojí Českou republiku a její občany stále více peněz, nervů a zdraví.
Bude mezi tato rozhodnutí patřit i právě projednávané schvalování vnějšího silničního okruhu kolem severozápadního okraje Prahy?
Špatná politická rozhodnutí stojí Českou republiku a její občany stále více peněz, nervů a zdraví.
Bude mezi tato rozhodnutí patřit i právě projednávané schvalování vnějšího silničního okruhu kolem severozápadního okraje Prahy?
Městská část Praha - Suchdol a městská část Praha - Dolní Chabry
si Vás dovolují pozvat na tiskovou konferenci Chceme okruh okolo Prahy
v úterý 18. března 2008 v 10.00 v Týnské literární kavárně
Týnská ulice č. 6 (vchod z boku objektu galerie)
Již několik let Magistrát hl.m. Prahy a Ředitelství silnic a dálnic ČR prosazují kontroverzní trasu s nebezpečným dvoupatrovým ocelovým mostem (ocelové konstrukce mají standardně požární odolnost 15 minut) a několika tunely – tzv. jižní variantu, která má přivést evropskou tranzitní kamionovou dopravu do hustě obydlených částí Prahy a do chráněných přírodních území Roztocký háj, Sedlecké skály, Zámky a park Drahaň – Troja.
Jižní varianta nevyhovuje několika evropským směrnicím a českým normám, je v rozporu s pravidly bezpečnosti a navíc je o 8 – 10 miliard Kč dražší než Ministerstvem životního prostředí ČR doporučovaná severní varianta. Realizace jižní varianty je natolik složitá, že ve výsledku bude pravděpodobně trvat ještě déle, než kdyby se v tuto chvíli přistoupilo k přípravě varianty severní.
Co vede naše politiky k takovýmto rozhodnutím?
Proč chtějí v okruhu „zabetonovat“ 5 miliard?
Co je vede k prosazování varianty, kterou nebude možno financovat z prostředků EU?
Proč chtějí vytvořit po Barrandovském mostě další kritické místo v pražské dopravě?
Aktuálně
Podrobnosti velmi nestandardního jednání o územním řízení pro stavbu 518 Ruzyně – Suchdol v pondělí 10. března a ústního jednání o územním řízení pro stavbu 519 Suchdol – Březiněves dne 17. března 2008?
Bylo jednání v souladu se zákonem?
Jaké byly konkrétní problémy?
Tiskové konference se zúčastní
starosta MČ Praha - Suchdol Ing. Petr Hejl
starostka MČ Praha - Dolní Chabry Jaroslava Plevová
zastupitel MČ Praha 8 Ing. Jaroslav Korf
autor návrhu severní varianty okruhu Karel Čapek
urbanista Ing. arch. Ivan Lejčar
Účast dále přislíbili
poslankyně Věra Jakubková, členka Dozorčí rady Státního fondu dopravní infrastruktury (SZ)
poslankyně Kateřina Jacques, předsedkyně poslaneckého klubu SZ
Přítomní novináři obdrží kromě kvalitních tiskových materiálů a odborné studie též dobré pohoštění.
Bližší informace
Ing. Petr Hejl, starosta MČ Praha - Suchdol, e-mail:starosta@praha-suchdol.cz,
telefon: 603 279 678
Bude mezi tato rozhodnutí patřit i právě projednávané schvalování vnějšího silničního okruhu kolem severozápadního okraje Prahy?
Špatná politická rozhodnutí stojí Českou republiku a její občany stále více peněz, nervů a zdraví.
Bude mezi tato rozhodnutí patřit i právě projednávané schvalování vnějšího silničního okruhu kolem severozápadního okraje Prahy?
Městská část Praha - Suchdol a městská část Praha - Dolní Chabry
si Vás dovolují pozvat na tiskovou konferenci Chceme okruh okolo Prahy
v úterý 18. března 2008 v 10.00 v Týnské literární kavárně
Týnská ulice č. 6 (vchod z boku objektu galerie)
Již několik let Magistrát hl.m. Prahy a Ředitelství silnic a dálnic ČR prosazují kontroverzní trasu s nebezpečným dvoupatrovým ocelovým mostem (ocelové konstrukce mají standardně požární odolnost 15 minut) a několika tunely – tzv. jižní variantu, která má přivést evropskou tranzitní kamionovou dopravu do hustě obydlených částí Prahy a do chráněných přírodních území Roztocký háj, Sedlecké skály, Zámky a park Drahaň – Troja.
Jižní varianta nevyhovuje několika evropským směrnicím a českým normám, je v rozporu s pravidly bezpečnosti a navíc je o 8 – 10 miliard Kč dražší než Ministerstvem životního prostředí ČR doporučovaná severní varianta. Realizace jižní varianty je natolik složitá, že ve výsledku bude pravděpodobně trvat ještě déle, než kdyby se v tuto chvíli přistoupilo k přípravě varianty severní.
Co vede naše politiky k takovýmto rozhodnutím?
Proč chtějí v okruhu „zabetonovat“ 5 miliard?
Co je vede k prosazování varianty, kterou nebude možno financovat z prostředků EU?
Proč chtějí vytvořit po Barrandovském mostě další kritické místo v pražské dopravě?
Aktuálně
Podrobnosti velmi nestandardního jednání o územním řízení pro stavbu 518 Ruzyně – Suchdol v pondělí 10. března a ústního jednání o územním řízení pro stavbu 519 Suchdol – Březiněves dne 17. března 2008?
Bylo jednání v souladu se zákonem?
Jaké byly konkrétní problémy?
Tiskové konference se zúčastní
starosta MČ Praha - Suchdol Ing. Petr Hejl
starostka MČ Praha - Dolní Chabry Jaroslava Plevová
zastupitel MČ Praha 8 Ing. Jaroslav Korf
autor návrhu severní varianty okruhu Karel Čapek
urbanista Ing. arch. Ivan Lejčar
Účast dále přislíbili
poslankyně Věra Jakubková, členka Dozorčí rady Státního fondu dopravní infrastruktury (SZ)
poslankyně Kateřina Jacques, předsedkyně poslaneckého klubu SZ
Přítomní novináři obdrží kromě kvalitních tiskových materiálů a odborné studie též dobré pohoštění.
Bližší informace
Ing. Petr Hejl, starosta MČ Praha - Suchdol, e-mail:starosta@praha-suchdol.cz,
telefon: 603 279 678
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk