Tiskové zprávy
MDS ČR: Dne 2. dubna 2002 zasedal výbor Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI)
4. dubna 2002 | MDS ČR
Dne 2. dubna 2002 zasedal výbor Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI). Mimo jiné jednal i o vzrůstajících dopravních problémech na komunikaci I/11 v úseku Poděbrady – Hradec Králové. Největší zátěž je v úseku Poděbrady – Nové Město, kde část vozidel odbočuje na komunikaci I/36 do Pardubic. Třebaže se dopravní problémy týkají všech obcí na této trase, dopravní zácpy se nejvíce projevují v Chlumci nad Cidlinou, kde je několik napojení na další komunikace a světelná křižovatka. Přechod přes vozovku je po větší část dne velmi komplikovaný a opakovaně dochází k vážným smrtelným úrazům.
Proto výbor SFDI schválil rozpočtové opatření na výstavbu okružních křižovatek V Chlumci nad Cidlinou a v Novém Městě. Tyto křižovatky připraví napojení komunikací na dálnici tak, aby byl vytvořen obchvat Chlumce nad Cidlinou. Jde o etapové řešení, protože křižovatky jsou součástí výsledného řešení pro napojení přivaděčů k D 11. Křižovatky budou současně působit jako zpomalovací retardéry do doby zprovoznění obchvatu.
Proto výbor SFDI schválil rozpočtové opatření na výstavbu okružních křižovatek V Chlumci nad Cidlinou a v Novém Městě. Tyto křižovatky připraví napojení komunikací na dálnici tak, aby byl vytvořen obchvat Chlumce nad Cidlinou. Jde o etapové řešení, protože křižovatky jsou součástí výsledného řešení pro napojení přivaděčů k D 11. Křižovatky budou současně působit jako zpomalovací retardéry do doby zprovoznění obchvatu.
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk