Tiskové zprávy
Hl. m. Praha: Do systému One Stop Shop se zapojily i Pražské služby
6. prosince 2006 | Hl. m. Praha
Nové Zákaznické centrum Pražských služeb, a.s., v přízemí budovy Magistrátu hl. m. Prahy v Jungmannově ulici otevřel dnes pražský radní Petr Štěpánek, který má na starosti životní prostředí. Pražské služby se tak zařadily do systému "One Stop Shop", kterým vedení města chce zajistit Pražanům co největší komfort při vyřizování jejich záležitostí.
„Návštěvníci Škodova paláce mají tak v rámci jedné návštěvy možnost vyřídit více náležitostí na jednom místě. Vzhledem k tomu, že budova Škodova paláce je blízko významného dopravního uzlu – stanice metra Můstek, je velmi dobře přístupná občanům Prahy,“ řekl radní Štěpánek. Zdůraznil, že je dobře, že v poslední době se v hlavním městě nezvyšuje objem směsného odpadu a naopak roste snaha o recyklaci. „V tuto chvíli třídíme odpad na sklo, plasty a papír, ale dnes je významnou součástí i organický odpad a začínáme s pilotními programy k separaci bioodpadu od směsného odpadu. Začínají se objevovat první vlaštovky v podobě pilotních programů a naší snahou bude tyto projekty rozšiřovat a informovat o nich Pražany také v zákaznických centrech Pražských služeb.“.
Otevírací doba nového centra umístěného v pasáži Škodova paláce, která spojuje ulici Jungmannovu a Charvátovu, je stejná jako v ostatních zákaznických centrech Pražských služeb v Praze – tj. pondělí, středa 8 - 18 hodin, úterý, čtvrtek, pátek 8 - 15 hodin.
K rozsahu služeb uvedl generální ředitel Pražských služeb Patrik Roman: „V novém zákaznickém centru si mohou občané i podnikatelé a firmy uzavřít, změnit nebo ukončit smluvní vztah na odvoz odpadu, domluvit se na termínu dodání nebo výměny nádoby na odpad, podat stížnost, získat potřebné informace.“
Společnost Pražské služby, a.s., zajišťuje na základě smlouvy s hl. m. Prahou, systém nakládání s komunálním odpadem a ve spolupráci s dalšími subdodavateli zajišťuje soustřeďování, využívání a odstraňování veškerého odpadu vyprodukovaného občany hl. města Prahy a dalšími subjekty.
„Návštěvníci Škodova paláce mají tak v rámci jedné návštěvy možnost vyřídit více náležitostí na jednom místě. Vzhledem k tomu, že budova Škodova paláce je blízko významného dopravního uzlu – stanice metra Můstek, je velmi dobře přístupná občanům Prahy,“ řekl radní Štěpánek. Zdůraznil, že je dobře, že v poslední době se v hlavním městě nezvyšuje objem směsného odpadu a naopak roste snaha o recyklaci. „V tuto chvíli třídíme odpad na sklo, plasty a papír, ale dnes je významnou součástí i organický odpad a začínáme s pilotními programy k separaci bioodpadu od směsného odpadu. Začínají se objevovat první vlaštovky v podobě pilotních programů a naší snahou bude tyto projekty rozšiřovat a informovat o nich Pražany také v zákaznických centrech Pražských služeb.“.
Otevírací doba nového centra umístěného v pasáži Škodova paláce, která spojuje ulici Jungmannovu a Charvátovu, je stejná jako v ostatních zákaznických centrech Pražských služeb v Praze – tj. pondělí, středa 8 - 18 hodin, úterý, čtvrtek, pátek 8 - 15 hodin.
K rozsahu služeb uvedl generální ředitel Pražských služeb Patrik Roman: „V novém zákaznickém centru si mohou občané i podnikatelé a firmy uzavřít, změnit nebo ukončit smluvní vztah na odvoz odpadu, domluvit se na termínu dodání nebo výměny nádoby na odpad, podat stížnost, získat potřebné informace.“
Společnost Pražské služby, a.s., zajišťuje na základě smlouvy s hl. m. Prahou, systém nakládání s komunálním odpadem a ve spolupráci s dalšími subdodavateli zajišťuje soustřeďování, využívání a odstraňování veškerého odpadu vyprodukovaného občany hl. města Prahy a dalšími subjekty.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk