Tiskové zprávy
ENVIC, občanské sdružení: EKOPORADNY se představují veřejnosti
Druhá fáze kampaně zaměřené na propagaci Sítě environmentálních informačních a poradenských center v České republice právě probíhá.
Jejím cílem je veřejnost upozornit na existenci a nabídku služeb jednotlivých ekoporaden, které tvoří na území České republiky hustou síť informačních a poradenských center. Spojuje organizace, které poskytují informace a poradenství o životním prostředí, environmentálních problémech a jejich řešeních.
Zadavatelem kampaně je Ministerstvo životního prostředí a zpracovatelem bylo ve výběrovém řízení vybráno občanské sdružení ENVIC.
„Druhá fáze kampaně stojí na propagaci internetových stránek www.ekoporadny.cz. Na nich lidé řešící nějaký problém týkající se životního prostředí, najdou informace o ekoporadnách v jednotlivých krajích a okresech, jejich službách apod., konstatuje Tomáš Popp z občanského sdružení ENVIC. Stránky obsahují informace o více než 120 ekoporadnách z celé České republiky.
V průběhu května a června bylo a ještě bude uveřejněno několik inzerátů, propagujících nejen zmíněné internetové stránky, ale i nabídku služeb ekoporaden. Cílová skupina kampaně je široká veřejnost, ekoporadenstvím minimálně zasažená. „Proto byla ke komunikaci zvolena elektronická i tištěná média pokrývající všechny podstatné segmenty cílové skupiny“, vysvětluje Popp. V elektronických médiích se reklama objevila na www.blesk.cz, www.reflex.cz, www.ahaonline.cz, www.idnes.cz. V tištěných bude k vidění v měsíčníku Dům a zahrada, týdeníku Týden a denících MF DNES (krajské přílohy – celá ČR) a DENÍK (regiony – všechna vydání). Celkový rozpočet kampaně je 1 200 000 Kč.
Motivy inzerátů by měly veřejnosti přiblížit nabídku služeb ekoporaden a poradenství personifikovat. „Běžný občan většinou netuší, že jsou v ČR organizace, které poskytují velmi zajímavé služby v oblasti životního prostředí. Poradí například jak šetřit energii, čím zateplit dům, jak využít dotaci v programu Zelená úsporám, jak zacházet se zraněným živočichem, jak poznat ekologicky šetrný výrobek atp. Informace a poradenství nabízí také podnikatelům, zemědělcům, obcím či školám. Základní poradenství navíc poskytují zdarma“, sděluje Ing. Jana Soběslavská, vedoucí oddělení spolupráce s NNO na Ministerstvu životního prostředí.
Kampaň je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jejím cílem je veřejnost upozornit na existenci a nabídku služeb jednotlivých ekoporaden, které tvoří na území České republiky hustou síť informačních a poradenských center. Spojuje organizace, které poskytují informace a poradenství o životním prostředí, environmentálních problémech a jejich řešeních.
Zadavatelem kampaně je Ministerstvo životního prostředí a zpracovatelem bylo ve výběrovém řízení vybráno občanské sdružení ENVIC.
„Druhá fáze kampaně stojí na propagaci internetových stránek www.ekoporadny.cz. Na nich lidé řešící nějaký problém týkající se životního prostředí, najdou informace o ekoporadnách v jednotlivých krajích a okresech, jejich službách apod., konstatuje Tomáš Popp z občanského sdružení ENVIC. Stránky obsahují informace o více než 120 ekoporadnách z celé České republiky.
V průběhu května a června bylo a ještě bude uveřejněno několik inzerátů, propagujících nejen zmíněné internetové stránky, ale i nabídku služeb ekoporaden. Cílová skupina kampaně je široká veřejnost, ekoporadenstvím minimálně zasažená. „Proto byla ke komunikaci zvolena elektronická i tištěná média pokrývající všechny podstatné segmenty cílové skupiny“, vysvětluje Popp. V elektronických médiích se reklama objevila na www.blesk.cz, www.reflex.cz, www.ahaonline.cz, www.idnes.cz. V tištěných bude k vidění v měsíčníku Dům a zahrada, týdeníku Týden a denících MF DNES (krajské přílohy – celá ČR) a DENÍK (regiony – všechna vydání). Celkový rozpočet kampaně je 1 200 000 Kč.
Motivy inzerátů by měly veřejnosti přiblížit nabídku služeb ekoporaden a poradenství personifikovat. „Běžný občan většinou netuší, že jsou v ČR organizace, které poskytují velmi zajímavé služby v oblasti životního prostředí. Poradí například jak šetřit energii, čím zateplit dům, jak využít dotaci v programu Zelená úsporám, jak zacházet se zraněným živočichem, jak poznat ekologicky šetrný výrobek atp. Informace a poradenství nabízí také podnikatelům, zemědělcům, obcím či školám. Základní poradenství navíc poskytují zdarma“, sděluje Ing. Jana Soběslavská, vedoucí oddělení spolupráce s NNO na Ministerstvu životního prostředí.
Kampaň je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




