https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/frosch-vstupuje-i-do-noveho-roku-s-ekologickym-programem
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Muniga s.r.o.: Frosch vstupuje i do nového roku s ekologickým programem

7. února 2025 | Muniga s.r.o.
Rakouská metropole hostila na konci minulého roku mimo jiné zodpovědné značky z České republiky a Slovenska. Těm byla ve Vídni předána ocenění GREEN BRANDS, a to za přítomnosti rakouské Ministryně pro ochranu klimatu Leonore Gewessler. Značka Frosch nemohla chybět a za obě země si toto ocenění převzala obchodní a marketingová ředitelka Markéta Terčová. Tuto cenu získal Frosch opakovaně. Zařadila se tak mezi další ocenění, kterých si značka velmi cení a jejichž principy v celém dodavatelském, výrobním a distribučním procesu striktně dodržuje. Právě proto se výrobce může pyšnit také certifikací EMAS, kterou obhajuje již od roku 2003. Při výrobě produktů v moderní továrně jsou využívány přírodní a obnovitelné zdroje energie, jako solární, geotermální či větrné. Voda je získávána z vlastní studny a zpracovávána ve specializovaném vodním centru, odkud je po přečištění vypouštěna zpět do přírody, do řeky Rýn. Energie a teplo vyprodukované během výrobního procesu je využíváno také pro zajištění provozu kancelářské budovy a sídla výrobce. To získalo v roce 2012 nejvyšší certifikát ekologického stavitelství LEED Platinum. Výrobce produktů značky Frosch myslí rovněž na co nejefektivnější využití přírodních surovin, které pocházejí z lokálních evropských zdrojů. Značka Frosch udržitelnost staví na detailech a apeluje na to, aby se k ní přistupovalo smysluplně. Proto nepřetržitě zlepšuje a obohacuje své ekologické snahy. Nejinak tomu bude i letošním roce.

„Evropa každoročně likviduje stovky milionů sprejů formou tepelné likvidace nebo dokonce uložením na skládky, místo aby měly možnost se tyto obaly vrátit zpět do užívání. V současnosti jsou oblíbené plastové rozprašovače často složeny z různých druhů navzájem neoddělitelných plastů včetně kovových součástí, což zabraňuje možnost recyklace. Vyrobit snadno a rychle dnes už prostě nestačí, uvádí Markéta Terčová, obchodní a marketingová ředitelka značky Frosch. „Proto Frosch jako první na světě přišel s revolučními 3R spreji. Redukce – o osmnáct procent méně použitého materiálu, Reuse = použití znovu a znovu, sprej vydrží až 5 000 stříknutí, Recyklace = 100%ně recyklované a opět recyklovatelné obaly. Aktuálně Frosch vyrábí plastové lahve z 80% z recyklátu ze žlutých kontejnerů, tedy plastu, který vytřídili spotřebitelé a zbylých 20% z plastového odpadu z výroby. Cílem firmy je vyrábět v blízké budoucnosti obaly ze 100% z plastů ze žlutých kontejnerů. Používání recyklátu při výrobě plastových obalů je výrazně nákladnější než výroba lahví z granulátu z primárního plastu, avšak to není v souladu s udržitelností a filozofií Frosche. Tento přístup oceňují a vnímají i spotřebitelé, kteří výrobky Frosch opakovaně zvolili například i v soutěži Volba spotřebitelů v České republice a na Slovensku,“ dodává Markéta Terčová.

„GREEN BRANDS je jedna z nejstarších, nezávislých, transparentních, důvěryhodných a spolehlivých ekologických certifikací v Evropě, kterou může získat každý, bez ohledu na odvětví nebo velikost společnosti, která působí udržitelně nebo poskytuje udržitelné služby nebo výrobky, které hrají výjimečnou roli při prosazování ochrany životního prostředí a udržitelnosti,“ řekl András Wiszkidenszky, regionální ředitel GREEN BRANDS.

Ocenění GREEN BRANDS uděluje odborná porota na základě důkladného auditu a třístupňového výběrového procesu, který prověří ekologické fungování, aktivní kroky směrem k udržitelnosti a společenskou odpovědnost nominovaných značek. Na základě pozitivních výsledků auditu získaly ocenění GREEN BRANDS v České republice značky Alterra, BIOSONNE, lavera, DEDRA enerBiO, alverde, dmBio a Frosch. Na Slovensku to byly značky: BKS Bank, Kneipp, Goldbeck CEE South, Alverde, dmBio a Frosch. Ocenění GREEN BRAND oceňuje osobnosti, produkty, potraviny, služby a společnosti, které prokazatelně praktikují ekologickou udržitelnost a zaslouží si tak vysoké národní a mezinárodní uznání. GREEN BRANDS tak ctí závazek k ochraně klimatu a životního prostředí, udržitelnosti a ekologické odpovědnosti.

Zleva: Prof. Dr. Carsten Baumgarth, člen Odborné poroty GREEN BRANDS Austria, Director of Institute for Sustainability of Berlin School of Economics and Law, Markéta Terčová – obchodní a marketingová ředitelka značky Frosch pro ČR a SR, Tamás Burkus – Managing Director FCB Maďarsko (distributor Frosche v HU), Michael Spitzer – Senior Key account Manager Erdal Rakousko, Zoltán Eszéki – Sales and Marketing Director FCB Maďarsko (distributor Frosche v HU), András Wiszkidenszky, Regionální ředitel GREEN BRANDS CEE, Norbert Lux, Iniciátor a Managing Director GREEN BRANDS Organisation
Frosch EKO Čistič na kuchyně s přírodní sodou 500 ml

Je vlajkovou lodí značky Frosch. A tak byl jako jeden z prvních uveden na trh v novém revolučními 3R spreji. Zákazníci díky němu mohou objevovat sílu přírodní sody, která je vhodná i pro použití v blízkosti potravin. Ekologický čistič na kuchyně s recepturou na bázi sody je navržený tak, aby v okamžiku odstranil mastnotu, odolnou špínu i zaschlé nečistoty. Čištění sporáku, grilu nebo třeba mikrovlnné trouby bude díky tomuto čističi snadnější než kdy dříve. Pozornost si bezesporu zaslouží i skutečnost, že čistič zanechává příjemnou vůni.

Z lásky k životnímu prostředí a lidskému zdraví je naším cílem nabízet ekologické a šetrné alternativy čisticích prostředků pro celou domácnost https://frosch-eko.cz/,
https://www.youtube.com/watch?…
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist