Katarína Nachtnebl "> HORNBACH vstupuje do jara nekonvenčně – s kampaní Nech to na přírodě! - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/hornbach-vstupuje-do-jara-nekonvencne-s-kampani-nech-to-na-prirode
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Hornbach : HORNBACH vstupuje do jara nekonvenčně – s kampaní Nech to na přírodě!

28. března 2023 | Hornbach
Autor: Katarína Nachtnebl, tel: 725782848
Vzhledem k dlouhodobému suchu, nedostatku vody, klimatickým změnám a klesajícímu počtu ptáků i hmyzu, je podle společnosti Hornbach na čase zásadně poopravit představu o dokonalé zahradě. Nechte zahradničit přírodu, a budete překvapeni, co díky náhodě vzejde na vaší zahradě.
Kampaň probíhá téměř současně po celé Evropě, a kromě uvedení v TV, kinech i rádiích, zahrnuje širokou škálu obsahu na sociálních sítích, v digitálních médiích, v OOH a tisku. Titulek zní "Nech to na přírodě" a už nyní koluje v tisku a online prostoru v České republice.
Kampaňové spoty
Čtyři kampaňové filmy vyprávějí v monumentální epice příběh o tom, co se stane, když svou zahradu jednoduše necháte napospas přírodě. Jsme svědky událostí, kdy semínko putuje vzduchem, pak vodou, až z něho vznikne divoká rostlina. Celý příběh se nese ve stylu akčního filmu. Filmy téměř bez počítačových efektů režíroval Hauke Hilberg a produkovala je společnost CZAR. Hudbu napsali skladatelé z 2WEI, ruční zvukový design dodali kreativní tvůrci z foleys.berlin.
Tým HeimatTBWA\ a HORNBACHu vždy najde způsob, jak řešit ekologické výzvy a témata, jako je biodiverzita nebo přeplněnost měst, svým vlastním způsobem, aniž by sklouzl k prvoplánovým reklamním sdělením. Stačí si vzpomenout na kampaň s kopulujícím hmyzem nebo monumentální proměnu fasády domu ve vertikální zahradu.
"Vždy jsme si zakazovali typickou melancholii, s níž se obvykle komunikují ekologická témata. To není HORNBACH," říká Guido Heffels, který je za HORNBACH kreativně zodpovědný, "to je stejně tak lživé jako neúčinné." Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodního oddělení značky HORNBACH dodává "Chceme lidi vyzvat k přemýšlení o alternativách. A samozřejmě být pro ně vhodným projektovým partnerem."
V rámci kampaně se o další doplnění nezbytných znalostí o přírodních zahradách postarají webové stránky a poradenský tým Hornbachu.



Videa ke kampani si můžete předem prohlédnout zde:
Nech to na přírodě | Film: https://youtu.be/i3uCOA_ekYE
Nech to na přírodě | Semena 30": https://youtu.be/i0CwVEJfPVg
Nech to na přírodě | Vítr 25": https://youtu.be/FA9UT8aNeUM
Nech to na přírodě | Voda 20": https://youtu.be/rZgu70z-tME
Nech to na přírodě | Semena 15": https://youtu.be/NgajvgiBX_g
Nech to na přírodě | Vítr 15": https://youtu.be/dk6BJ0Kffvc
Nech to na přírodě | Semena 10": https://youtu.be/6BDyO_C_ED4

Fakta o kampani:
Kreativní agentura: HeimatTBWA
Mediální agentura: Mediaplus
Režie: Hauke Hilberg
Kanály: TV, kino, (D)OOH, tisk, sociální média, rádiový spot
Období: od 15.3. do poloviny června
Země: Německo, Rakousko, Švýcarsko, Česká republika, Slovensko, Švédsko, Nizozemsko, Rumunsko.
Hudební složení: 2WEI.
Zvukový design: foleys.berlin
Filmová produkce: CZAR

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist