https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/ivan-trojan-jako-robot-iq-3000-opet-v-akci-tentokrat-doporucuje-apku-muj-vlak
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

České dráhy: Ivan Trojan jako robot IQ 3000 opět v akci – tentokrát doporučuje apku Můj vlak

26. srpna 2024 | České dráhy
Dnes vstupuje na televizní obrazovky nová reklama s Ivanem Trojanem, který se stejně jako v jarní kampani představí v roli robota IQ 3000. Tentokrát spot přiblíží hlavní výhody aplikace Můj vlak, která je už pro tisíce zákazníků nedílnou součástí online světa Českých drah.

Nový televizní spot s robotem se zaměřuje na představení výhod aplikace Můj vlak, ve které je možné nejen rychle a pohodlně pořídit jízdenky, ale také získat mnoho užitečných informací a notifikací před jízdou i během ní. „Nyní cílíme na zvýšení znalosti aplikace Můj vlak. Nový spot v televizi, rádiu a na sociálních sítích navazuje na kampaň v online médiích, tisku a outdooru, kterou jsme spustili v polovině srpna a která už přímo popisuje jednotlivé benefity aplikace Můj vlak,“ říká Jakub Otava, ředitel odboru komunikace Českých drah.

V příběhu míří startupové duo s robotem IQ 3000 žádat o investici. Nemá ale aplikaci Můj vlak, což se ukáže jako komplikace. Zachrání je pohotová průvodčí i sám robot Ivan Trojan, který alespoň dokáže vyjmenovat, co všechno aplikace umí.

Spot v režii Ondřeje Trojana představuje aplikaci Můj vlak, která je mezi zákazníky stále oblíbenější. O jejích kvalitách vypovídá už více než milion stažení na platformách iOS a Android a průměrné hodnocení uživatelů 4,5*. České dráhy aplikaci neustále vylepšují a nabízejí nové funkcionality. K nákupu jízdenky a výběru místa stačí pár kliknutí, pohodlné je také placení, ať už platební kartou, ČD Kreditem nebo pomocí Apple Pay, případně je možné uplatnit i slevový kód nebo voucher. Před cestou se zákazník dozví číslo nástupiště, aplikace oznamuje přestupy a velmi snadné je také případné vrácení jízdenky.

Spot k nové kampani si můžete prohlédnout na účtech Českých drah na sociálních sítích Facebook, X, Instagram nebo LinkedIn.
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist