Tiskové zprávy
Telefónica Czech Republi: Open Air Festival obhájil cenu v celosvětové soutěži ekologických akcí
14. prosince 2011 | Telefónica Czech Republi
Komise soutěže A Greener Festival Awards se opět rozhodla vyzdvihnout český Open Air Festival v celosvětovém měřítku. Zařadila ho totiž do stupně “Commended”, tedy mezi doporučené akce z hlediska čistoty a ekologie. Domácí “OAF” se tak opět ocitl po boku zavedených světových festivalů, například britského Sonisphere, ale i dalších vyspělých akcí ve Finsku, USA, Kanadě, Francii nebo Austrálii.
I letos tedy Open Air Festival obhájil své loňské umístění mezi nejčistšími venkovními akcemi vůbec, a to především díky eko konceptu generálního partnera akce společnosti Telefónica, letos pod záštitou programu Think Big. “Těší nás, že zelený koncept umožnil na festivalu vytřídit více než 90 % vyprodukovaného odpadu. Letiště nedaleko Panenského Týnce tak i v průběhu třídenní akce připomínalo zelenou louku a nikoliv kelímkové smetiště. Je tak jasně vidět, že se i takhle velké akce dají uspořádat bez nepříznivých následků na prostředí, kde se konají,” vysvětlila Dana Dvořáková, ředitelka pro korporátní komunikaci společnosti Telefónica.
“Díky samozřejmě patří také návštěvníkům,” usmívá se spokojeně promotér akce Michal Lukeš. “Protože se většina z nich snažila chovat podle našeho “ekologického desatera” jsme docílili čistého a příjemného festivalu pro všechny,” dodává s tím, že i v roce 2012 můžeme počítat s pokračováním konceptu čistého a ekologického festivalu. Další informace o podobě příštího ročníku prozradí pořadatelé už 1. prosince, kdy bude také možné pořídit vstupenky na příští ročník za vůbec nejvýhodnější cenu.
Kontakty
Hany Farghali
Tiskový mluvčí
Telefónica Czech Republic, a.s.
public.relations.cz@o2.com
tel: +420 606 02 02 02
O společnosti Telefónica Czech Republic
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.
O společnosti Telefónica
Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje téměř 300 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.
I letos tedy Open Air Festival obhájil své loňské umístění mezi nejčistšími venkovními akcemi vůbec, a to především díky eko konceptu generálního partnera akce společnosti Telefónica, letos pod záštitou programu Think Big. “Těší nás, že zelený koncept umožnil na festivalu vytřídit více než 90 % vyprodukovaného odpadu. Letiště nedaleko Panenského Týnce tak i v průběhu třídenní akce připomínalo zelenou louku a nikoliv kelímkové smetiště. Je tak jasně vidět, že se i takhle velké akce dají uspořádat bez nepříznivých následků na prostředí, kde se konají,” vysvětlila Dana Dvořáková, ředitelka pro korporátní komunikaci společnosti Telefónica.
“Díky samozřejmě patří také návštěvníkům,” usmívá se spokojeně promotér akce Michal Lukeš. “Protože se většina z nich snažila chovat podle našeho “ekologického desatera” jsme docílili čistého a příjemného festivalu pro všechny,” dodává s tím, že i v roce 2012 můžeme počítat s pokračováním konceptu čistého a ekologického festivalu. Další informace o podobě příštího ročníku prozradí pořadatelé už 1. prosince, kdy bude také možné pořídit vstupenky na příští ročník za vůbec nejvýhodnější cenu.
Kontakty
Hany Farghali
Tiskový mluvčí
Telefónica Czech Republic, a.s.
public.relations.cz@o2.com
tel: +420 606 02 02 02
O společnosti Telefónica Czech Republic
Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.
O společnosti Telefónica
Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje téměř 300 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk