Tiskové zprávy
Evropská komise, český text ICEU: Označení ekologických výrobků v EU: Evropský květinový týden začíná
18. října 2004 | Evropská komise, český text ICEU
18. říjen byl prvním dnem Evropského květnového týdne, který v devíti evropských zemích propagoval unijní označení ekologických výrobků, tzv. ekonálepku. Konala se celá řada nejrůznějších marketingových aktivit zaměřených na spotřebitele i akce pro děti, všechny s cílem zviditelnit Květinu a informovat veřejnost jak hledat výrobky a služby, jimž bylo uděleno prestižní evropské označení ekologického výrobku resp. služby. Květina jako symbol byla poprvé uvedena v roce 1992. Potvrzuje, že výrobek vyhovuje přísným ekologickým kritériím a zároveň náročným normám na výkonnost. Kampaň Květinový týden je akce kooperativní - angažují se v ní maloobchodníci a výrobci, spotřebitelé a ekologické iniciativy a také státní orgány. Mezi aktivity zařazené do kampaně patří soutěže ve školách, reklamní kampaně v obchodech i módní přehlídky. Podrobnosti o Květině a informace o kontaktních místech v členských státech najdete na http://europa.eu.int/ecolabel.
[Podkladový text IP/04/1242]
[Podkladový text IP/04/1242]
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk