Tiskové zprávy
Royal Philips Electronics: Philips dosáhl vynikající výsledky v oblasti udržitelného rozvoje v roce 2009 a představuje nové cíle pro rok 2015
9. března 2010 | Royal Philips Electronics
Philips vytvořil v roce 2009 31 % celkového obratu prodejem zelených výrobků a svůj cíl tím splnil tři roky před plánem. V roce 2010 dosáhne Philips svého cíle v oblasti investic do zelených inovací ve výši 1 miliardy eur. Program EcoVision5 uvádí ambiciózní cíle v oblasti udržitelného rozvoje pro rok 2015, např. plán zajistit péči pro 500 miliónů lidí.
Společnost Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) oznámila, že dosáhla významného pokroku ve svém programu EcoVision4, který byl uvedený v roce 2007 a nastavuje cíle pro prodej zelených produktů, pro investice do zelených inovací a pro vyšší efektivitu spotřeby energie do konce roku 2012. Philips uvádí, že 31 % z celkového obratu v roce 2009 pocházelo z prodejů zelených výrobků*, což představuje tříletý náskok oproti plánu a očekává se dosažení 50% hranice v roce 2015. Společnost v roce 2010 dosáhne svého cíle investic do zelených inovací v celkové hodnotě 1 miliardy eur a je v dobré pozici, aby splnila svůj závazek zlepšit efektivitu provozní spotřeby energie o 25 %.
„Skutečnost, že máme takový náskok před tím, co jsme si stanovili v programu EcoVision4 na konci roku 2007 ukazuje, že udržitelný rozvoj je bezpochyby hybnou silou naší obchodní strategie,“ řekl Rudy Provoost, předseda výboru pro udržitelný rozvoj společnosti Philips a vrchní výkonný ředitel Philips Lighting. „Udržitelný rozvoj je nedílnou součástí naší DNA, jako společnosti působící v oblasti Health and Well-being. S ohledem na skvělé výsledky si nadále budeme stanovovat ambiciózní cíle a plnit je.“
Pod názvem EcoVision5 oznámil Philips své cíle v oblasti udržitelného rozvoje do roku 2015, které vycházejí z globálních trendů, pro něž společnost nabízí smysluplná řešení. Nové cíle prohlubují přístup společnosti Philips v oblasti udržitelného rozvoje za hranice ekologické stopy a v souladu se strategií společnosti v oblasti Health and Well-being.
I to je důvodem, proč se Philips snaží zajistit péči pro více než 500 miliónů lidí do roku 2015. Tento cíl se bude sledovat se zohledněním všech výrobků a řešení Philips, které souvisí s péčí. Příkladem je zařízení MammoDiagnost DR, které se stalo součástí mobilní prsní vyšetřovací jednotky, jež zpřístupňuje preventivní péči pro ženy v odlehlých oblastech Blízkého východu.
Do roku 2015 vylepší Philips svoji efektivitu ve spotřebě energie u svých výrobků o 50 %. Svícení představuje 19 %, tedy téměř jednu pětinu, celkové světové spotřeby energie. Philips má znalosti a schopnosti, aby pomocí technologie LED, která se rychle stává průmyslovou normou, vytvořil globálně významné inovace v oblasti osvětlení. Příkladem je první solárně poháněné osvětlovací řešení na bázi LED na světě, které Philips představil v Jižní Africe. Philips tím umožňuje komunitám jednoduše vylepšit svoji životní úroveň po západu slunce bez použití elektrické infrastruktury.
Philips rovněž chce do roku 2015 zdvojnásobit sběr a recyklaci svých výrobků na konci jejich životnosti a rovněž i množství recyklovaných materiálů používaných ve svých výrobcích .Vzácnost materiálových zdrojů a nedostatečná legislativa pro sběr a recyklaci v určitých oblastech světa společně s rostoucí poptávkou v rozvíjejících se ekonomikách, představují pro planetu vážná ekologická rizika. Přístup EcoDesign společnosti Philips k vývoji výrobků vyústil v taková řešení, jako je vysavač Performer Energy Care, který je ze 60 % vyrobený z recyklovaných a biologických plastů. Philips byl rovněž partnerem při tvorbě legislativy pro sběr a recyklaci v Evropské unii. Ta rozšířila své dobrovolné sběrné a recyklační služby a zahájila je v roce 2008 v Indii a v Brazílii a v roce 2009 je představila v Argentině.
--------------------------------------------------
* Za zelený výrobek se považuje takový, který dosahuje lepšího výsledku (minimálně o 10 %) v jedné nebo více environmentálních aspektech ve srovnání se shodným konkurenčním výrobkem nebo svým předchůdcem. Mezi tyto aspekty patří: spotřeba energie, balení, nebezpečné látky, hmotnost, recyklace a likvidace, spolehlivost
po dobu životnosti. Navíc se u každého výrobku určuje jeho celkový vliv na životní prostředí, přičemž se počítá odhadovaný dopad výrobku na životní prostředí po celou dobu jeho životnosti.
O programu EcoVision4:
Po splnění prvních tří programů, které pokrývaly dopad výroby a vývoje všech produktů Philips na životní prostředí, představila společnost v roce 2007 EcoVision4, v němž byly pro období 2007 – 12 stanovené následující cíle:
Vytvářet 30 celkového obratu prodejem zelených výrobků, těmito výrobky přispívat k efektivitě spotřeby energie a inspirovat jednotlivce, aby činili jednoduché změny, které v součtu mohou mít významné výsledky.
Zdvojnásobit investice do zelených inovací až na celkovou 1 miliardu eur,
se zaměřením na zlepšení výrobků a na řešení pro zelené technologie, včetně snížení chemického obsahu ve výrobcích a jejich lepší návrh s ohledem na sběr a recyklaci.
Další prohloubení efektivity spotřeby energie u operací o 25 %, se zaměřením
na efektivitu spotřeby energie a přidružené redukce CO2 jako hlavního tématu interních snah společnosti v oblasti udržitelného rozvoje.
Pro více informací kontaktujte:
Dagmar Krausová
Fleishman-Hillard
E-mail: krausova@fleishman.com
Tel: 234 669 508
O společnosti Royal Philips Electronics
Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) je společností zaměřující se na zlepšování kvality života pomocí inovací. Jako vedoucí společnost
v oblastech zdravotní péče, životního stylu a osvětlovací techniky propojuje Philips technologie a design s cílem vytvářet produkty, které vychází z potřeb spotřebitelů a jsou v souladu s filosofií firmy „Sense and Simplicity“. S centrálou v Holandsku, zaměstnává Philips více než 116 000 zaměstnanců ve více než 60 zemích světa. Obrat společnosti
23 miliard EUR v roce 2009 řadí společnost jako vedoucí firmu v oblastech léčby srdečních onemocnění, akutní a domácí péče, energeticky úsporné osvětlovací techniky a výrobků souvisejících s moderním životním stylem a pohodlím spotřebitelů. Novinky týkající se společnosti Philips najdete na internetové stránce www.philips.com/newscenter.
Společnost Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) oznámila, že dosáhla významného pokroku ve svém programu EcoVision4, který byl uvedený v roce 2007 a nastavuje cíle pro prodej zelených produktů, pro investice do zelených inovací a pro vyšší efektivitu spotřeby energie do konce roku 2012. Philips uvádí, že 31 % z celkového obratu v roce 2009 pocházelo z prodejů zelených výrobků*, což představuje tříletý náskok oproti plánu a očekává se dosažení 50% hranice v roce 2015. Společnost v roce 2010 dosáhne svého cíle investic do zelených inovací v celkové hodnotě 1 miliardy eur a je v dobré pozici, aby splnila svůj závazek zlepšit efektivitu provozní spotřeby energie o 25 %.
„Skutečnost, že máme takový náskok před tím, co jsme si stanovili v programu EcoVision4 na konci roku 2007 ukazuje, že udržitelný rozvoj je bezpochyby hybnou silou naší obchodní strategie,“ řekl Rudy Provoost, předseda výboru pro udržitelný rozvoj společnosti Philips a vrchní výkonný ředitel Philips Lighting. „Udržitelný rozvoj je nedílnou součástí naší DNA, jako společnosti působící v oblasti Health and Well-being. S ohledem na skvělé výsledky si nadále budeme stanovovat ambiciózní cíle a plnit je.“
Pod názvem EcoVision5 oznámil Philips své cíle v oblasti udržitelného rozvoje do roku 2015, které vycházejí z globálních trendů, pro něž společnost nabízí smysluplná řešení. Nové cíle prohlubují přístup společnosti Philips v oblasti udržitelného rozvoje za hranice ekologické stopy a v souladu se strategií společnosti v oblasti Health and Well-being.
I to je důvodem, proč se Philips snaží zajistit péči pro více než 500 miliónů lidí do roku 2015. Tento cíl se bude sledovat se zohledněním všech výrobků a řešení Philips, které souvisí s péčí. Příkladem je zařízení MammoDiagnost DR, které se stalo součástí mobilní prsní vyšetřovací jednotky, jež zpřístupňuje preventivní péči pro ženy v odlehlých oblastech Blízkého východu.
Do roku 2015 vylepší Philips svoji efektivitu ve spotřebě energie u svých výrobků o 50 %. Svícení představuje 19 %, tedy téměř jednu pětinu, celkové světové spotřeby energie. Philips má znalosti a schopnosti, aby pomocí technologie LED, která se rychle stává průmyslovou normou, vytvořil globálně významné inovace v oblasti osvětlení. Příkladem je první solárně poháněné osvětlovací řešení na bázi LED na světě, které Philips představil v Jižní Africe. Philips tím umožňuje komunitám jednoduše vylepšit svoji životní úroveň po západu slunce bez použití elektrické infrastruktury.
Philips rovněž chce do roku 2015 zdvojnásobit sběr a recyklaci svých výrobků na konci jejich životnosti a rovněž i množství recyklovaných materiálů používaných ve svých výrobcích .Vzácnost materiálových zdrojů a nedostatečná legislativa pro sběr a recyklaci v určitých oblastech světa společně s rostoucí poptávkou v rozvíjejících se ekonomikách, představují pro planetu vážná ekologická rizika. Přístup EcoDesign společnosti Philips k vývoji výrobků vyústil v taková řešení, jako je vysavač Performer Energy Care, který je ze 60 % vyrobený z recyklovaných a biologických plastů. Philips byl rovněž partnerem při tvorbě legislativy pro sběr a recyklaci v Evropské unii. Ta rozšířila své dobrovolné sběrné a recyklační služby a zahájila je v roce 2008 v Indii a v Brazílii a v roce 2009 je představila v Argentině.
--------------------------------------------------
* Za zelený výrobek se považuje takový, který dosahuje lepšího výsledku (minimálně o 10 %) v jedné nebo více environmentálních aspektech ve srovnání se shodným konkurenčním výrobkem nebo svým předchůdcem. Mezi tyto aspekty patří: spotřeba energie, balení, nebezpečné látky, hmotnost, recyklace a likvidace, spolehlivost
po dobu životnosti. Navíc se u každého výrobku určuje jeho celkový vliv na životní prostředí, přičemž se počítá odhadovaný dopad výrobku na životní prostředí po celou dobu jeho životnosti.
O programu EcoVision4:
Po splnění prvních tří programů, které pokrývaly dopad výroby a vývoje všech produktů Philips na životní prostředí, představila společnost v roce 2007 EcoVision4, v němž byly pro období 2007 – 12 stanovené následující cíle:
Vytvářet 30 celkového obratu prodejem zelených výrobků, těmito výrobky přispívat k efektivitě spotřeby energie a inspirovat jednotlivce, aby činili jednoduché změny, které v součtu mohou mít významné výsledky.
Zdvojnásobit investice do zelených inovací až na celkovou 1 miliardu eur,
se zaměřením na zlepšení výrobků a na řešení pro zelené technologie, včetně snížení chemického obsahu ve výrobcích a jejich lepší návrh s ohledem na sběr a recyklaci.
Další prohloubení efektivity spotřeby energie u operací o 25 %, se zaměřením
na efektivitu spotřeby energie a přidružené redukce CO2 jako hlavního tématu interních snah společnosti v oblasti udržitelného rozvoje.
Pro více informací kontaktujte:
Dagmar Krausová
Fleishman-Hillard
E-mail: krausova@fleishman.com
Tel: 234 669 508
O společnosti Royal Philips Electronics
Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) je společností zaměřující se na zlepšování kvality života pomocí inovací. Jako vedoucí společnost
v oblastech zdravotní péče, životního stylu a osvětlovací techniky propojuje Philips technologie a design s cílem vytvářet produkty, které vychází z potřeb spotřebitelů a jsou v souladu s filosofií firmy „Sense and Simplicity“. S centrálou v Holandsku, zaměstnává Philips více než 116 000 zaměstnanců ve více než 60 zemích světa. Obrat společnosti
23 miliard EUR v roce 2009 řadí společnost jako vedoucí firmu v oblastech léčby srdečních onemocnění, akutní a domácí péče, energeticky úsporné osvětlovací techniky a výrobků souvisejících s moderním životním stylem a pohodlím spotřebitelů. Novinky týkající se společnosti Philips najdete na internetové stránce www.philips.com/newscenter.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




