Dáša Palátková "> Produkty pro rodiny s dětmi a moderní trendy. Nové aktivity zapojí zájemce do mnoha činností - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/produkty-pro-rodiny-s-detmi-a-moderni-trendy-nove-aktivity-zapoji-zajemce-do-mnoha-cinnosti
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Svazek měst a obcí Krkonoše: Produkty pro rodiny s dětmi a moderní trendy. Nové aktivity zapojí zájemce do mnoha činností

17. března 2014 | Svazek měst a obcí Krkonoše
Autor: Dáša Palátková, tel: 605 711 719
Krkonoše svazek měst a obcí připravil k podpoře vyšší návštěvnosti a zatraktivnění regionu moderní projekt s názvem „Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší“. V nejvyšších českých horách a jejich podhůří dosud nebyl podobný realizován.

Produkt „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“ je zacílen především na skupinu rodin s dětmi a mládež. Bude aplikován do podmínek, které nabízí nejvyšší české hory a podhůří. Pomocí moderních trendů a technologií nabídne a podpoří zapojení návštěvníků do mnohých činností a aktivit.
Partnery projektu jsou Sdružení Podzvičinsko, Revitalizace Kuks o.p.s. a ZOO Dvůr Králové a.s.

Kampaň „Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší“ bude ucelená škála atraktivit a možných nabídek, z nichž si bude moci návštěvník vybrat kombinaci dle vlastního zájmu. Jednotlivé produkty byly zvoleny pro využití různými cílovými skupinami (rodiny s dětmi, mladí lidé, sportovci, zahraniční turisté). Bude na každém, jak si sestaví svůj balíček a naplánuje aktivity.

Kampaň volně naváže na známé Krkonošské pohádky. Budou sestaveny příběhy Krakonoše a dalších postav, vydána razítkovací hra „Pohádkové Krkonoše“ a „Pohádkové Podkrkonoší“, vyrobeny velkoformátové postavy Krakonoše, realizovány vědomostní soutěže, questy „Putování Krakonoše“, geolokační hry, geocashing.

V rámci marketingové kampaně budou vyrobeny videospoty, v rozhlase proběhnou „Rozhovory s Krakonošem“, bude vytvořena internetová prezentace, soutěže pro fanoušky profilů. Budou zhotoveny trhací mapy s tématy: „Tipy na výlety pro rodiny s dětmi a kočárky“, „Program na 4 dny“, „Co dělat, když prší“, „Atraktivity Podkrkonoší“.

Organizovány budou konference a slavnosti (např. zahájení cykloturistické sezóny a lyžařské sezóny, konference k ukončení letní a zimní sezóny, cyklojízda Podkrkonoším).

Svazek Krkonoše do projektu zahrnul i přípravu potřebných strategických dokumentů: „Program rozvoje cestovního ruchu Krkonoš“, „Akční plán Krkonoš“, „Akční plán Podkrkonoší“. Vydány budou propagačních desky Krkonoš a Podkrkonoší i vyrobeny propagační tašky. Služby a výstupy (propagační materiály, mapy, webové stránky, atd.) budou poskytovány zdarma.

Propagace aktivit bude zajištěna hlavním nástrojem projektu - webovými stránkami www.krkonose.eu a www.podkrkonosi.eu, prostřednictvím nově vydávaných newsletterů – měsíčních elektronických zpravodajů o novinkách a akcích v regionu, dále prostřednictvím podporovaných sociálních sítí Facebook, Twitter a Google+, kde budou spravovány profily. Na profilech budou vyhlašovány fotografické a vědomostní soutěže.

Propagace projektu bude dále popularizována cílenou reklamou na facebooku, pomocí tzv. doporučených příspěvků. Prostřednictvím Google Adwords – reklamou ve vyhledávači Google pomocí zadaných klíčových slov. Internetovou prezentací, mikrostránkou kampaně „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“. Prostřednictvím public relations a tiskových zpráv, ale i třídenním press tripem do Krkonoš a Podkrkonoší pro polské novináře.

Propagační materiály, motivující k akcím, soutěžím a hrám, budou místním obyvatelům, návštěvníkům a turistům nabízeny prostřednictvím turistických informačních center, skiareálů, v cyklobusech a díky partnerům.

Ředitelka Svazku Krkonoše Kamila Hlinková k tomu doplnila: „Věříme, že projekt doplní a rozšíří nabídku, která je v území potřebná. Produktem „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“, který bude realizován průřezově v rámci regionu od Kořenova po Žacléř, jsme pečlivě vybírali smysluplné aktivity, zacílené na početné skupiny návštěvníků, ale i místních obyvatel, na rodiny s dětmi a se současnými moderními trendy, jež využívá mládež. Cílem je kompaktní prezentace celého území, zlepšení ucelené turistické nabídky a tím i podpora rozvoje. Projekt vyžaduje spolupráci početné skupiny subjektů. Pak přinese kýžený efekt.“

Další informace o aktuálním dění z turistického regionu Krkonoše a ze života Svazku Krkonoše najdete na: www.krkonose.eu, www.svazek.krkonose.eu, www.rozvoj.krkonose.eu a také na facebookovém profilu: www.facebook.com/Krkonose.eu

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist