Tiskové zprávy
Svazek měst a obcí Krkonoše: Produkty pro rodiny s dětmi a moderní trendy. Nové aktivity zapojí zájemce do mnoha činností
Krkonoše svazek měst a obcí připravil k podpoře vyšší návštěvnosti a zatraktivnění regionu moderní projekt s názvem „Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší“. V nejvyšších českých horách a jejich podhůří dosud nebyl podobný realizován.
Produkt „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“ je zacílen především na skupinu rodin s dětmi a mládež. Bude aplikován do podmínek, které nabízí nejvyšší české hory a podhůří. Pomocí moderních trendů a technologií nabídne a podpoří zapojení návštěvníků do mnohých činností a aktivit.
Partnery projektu jsou Sdružení Podzvičinsko, Revitalizace Kuks o.p.s. a ZOO Dvůr Králové a.s.
Kampaň „Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší“ bude ucelená škála atraktivit a možných nabídek, z nichž si bude moci návštěvník vybrat kombinaci dle vlastního zájmu. Jednotlivé produkty byly zvoleny pro využití různými cílovými skupinami (rodiny s dětmi, mladí lidé, sportovci, zahraniční turisté). Bude na každém, jak si sestaví svůj balíček a naplánuje aktivity.
Kampaň volně naváže na známé Krkonošské pohádky. Budou sestaveny příběhy Krakonoše a dalších postav, vydána razítkovací hra „Pohádkové Krkonoše“ a „Pohádkové Podkrkonoší“, vyrobeny velkoformátové postavy Krakonoše, realizovány vědomostní soutěže, questy „Putování Krakonoše“, geolokační hry, geocashing.
V rámci marketingové kampaně budou vyrobeny videospoty, v rozhlase proběhnou „Rozhovory s Krakonošem“, bude vytvořena internetová prezentace, soutěže pro fanoušky profilů. Budou zhotoveny trhací mapy s tématy: „Tipy na výlety pro rodiny s dětmi a kočárky“, „Program na 4 dny“, „Co dělat, když prší“, „Atraktivity Podkrkonoší“.
Organizovány budou konference a slavnosti (např. zahájení cykloturistické sezóny a lyžařské sezóny, konference k ukončení letní a zimní sezóny, cyklojízda Podkrkonoším).
Svazek Krkonoše do projektu zahrnul i přípravu potřebných strategických dokumentů: „Program rozvoje cestovního ruchu Krkonoš“, „Akční plán Krkonoš“, „Akční plán Podkrkonoší“. Vydány budou propagačních desky Krkonoš a Podkrkonoší i vyrobeny propagační tašky. Služby a výstupy (propagační materiály, mapy, webové stránky, atd.) budou poskytovány zdarma.
Propagace aktivit bude zajištěna hlavním nástrojem projektu - webovými stránkami www.krkonose.eu a www.podkrkonosi.eu, prostřednictvím nově vydávaných newsletterů – měsíčních elektronických zpravodajů o novinkách a akcích v regionu, dále prostřednictvím podporovaných sociálních sítí Facebook, Twitter a Google+, kde budou spravovány profily. Na profilech budou vyhlašovány fotografické a vědomostní soutěže.
Propagace projektu bude dále popularizována cílenou reklamou na facebooku, pomocí tzv. doporučených příspěvků. Prostřednictvím Google Adwords – reklamou ve vyhledávači Google pomocí zadaných klíčových slov. Internetovou prezentací, mikrostránkou kampaně „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“. Prostřednictvím public relations a tiskových zpráv, ale i třídenním press tripem do Krkonoš a Podkrkonoší pro polské novináře.
Propagační materiály, motivující k akcím, soutěžím a hrám, budou místním obyvatelům, návštěvníkům a turistům nabízeny prostřednictvím turistických informačních center, skiareálů, v cyklobusech a díky partnerům.
Ředitelka Svazku Krkonoše Kamila Hlinková k tomu doplnila: „Věříme, že projekt doplní a rozšíří nabídku, která je v území potřebná. Produktem „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“, který bude realizován průřezově v rámci regionu od Kořenova po Žacléř, jsme pečlivě vybírali smysluplné aktivity, zacílené na početné skupiny návštěvníků, ale i místních obyvatel, na rodiny s dětmi a se současnými moderními trendy, jež využívá mládež. Cílem je kompaktní prezentace celého území, zlepšení ucelené turistické nabídky a tím i podpora rozvoje. Projekt vyžaduje spolupráci početné skupiny subjektů. Pak přinese kýžený efekt.“
Další informace o aktuálním dění z turistického regionu Krkonoše a ze života Svazku Krkonoše najdete na: www.krkonose.eu, www.svazek.krkonose.eu, www.rozvoj.krkonose.eu a také na facebookovém profilu: www.facebook.com/Krkonose.eu
Produkt „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“ je zacílen především na skupinu rodin s dětmi a mládež. Bude aplikován do podmínek, které nabízí nejvyšší české hory a podhůří. Pomocí moderních trendů a technologií nabídne a podpoří zapojení návštěvníků do mnohých činností a aktivit.
Partnery projektu jsou Sdružení Podzvičinsko, Revitalizace Kuks o.p.s. a ZOO Dvůr Králové a.s.
Kampaň „Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší“ bude ucelená škála atraktivit a možných nabídek, z nichž si bude moci návštěvník vybrat kombinaci dle vlastního zájmu. Jednotlivé produkty byly zvoleny pro využití různými cílovými skupinami (rodiny s dětmi, mladí lidé, sportovci, zahraniční turisté). Bude na každém, jak si sestaví svůj balíček a naplánuje aktivity.
Kampaň volně naváže na známé Krkonošské pohádky. Budou sestaveny příběhy Krakonoše a dalších postav, vydána razítkovací hra „Pohádkové Krkonoše“ a „Pohádkové Podkrkonoší“, vyrobeny velkoformátové postavy Krakonoše, realizovány vědomostní soutěže, questy „Putování Krakonoše“, geolokační hry, geocashing.
V rámci marketingové kampaně budou vyrobeny videospoty, v rozhlase proběhnou „Rozhovory s Krakonošem“, bude vytvořena internetová prezentace, soutěže pro fanoušky profilů. Budou zhotoveny trhací mapy s tématy: „Tipy na výlety pro rodiny s dětmi a kočárky“, „Program na 4 dny“, „Co dělat, když prší“, „Atraktivity Podkrkonoší“.
Organizovány budou konference a slavnosti (např. zahájení cykloturistické sezóny a lyžařské sezóny, konference k ukončení letní a zimní sezóny, cyklojízda Podkrkonoším).
Svazek Krkonoše do projektu zahrnul i přípravu potřebných strategických dokumentů: „Program rozvoje cestovního ruchu Krkonoš“, „Akční plán Krkonoš“, „Akční plán Podkrkonoší“. Vydány budou propagačních desky Krkonoš a Podkrkonoší i vyrobeny propagační tašky. Služby a výstupy (propagační materiály, mapy, webové stránky, atd.) budou poskytovány zdarma.
Propagace aktivit bude zajištěna hlavním nástrojem projektu - webovými stránkami www.krkonose.eu a www.podkrkonosi.eu, prostřednictvím nově vydávaných newsletterů – měsíčních elektronických zpravodajů o novinkách a akcích v regionu, dále prostřednictvím podporovaných sociálních sítí Facebook, Twitter a Google+, kde budou spravovány profily. Na profilech budou vyhlašovány fotografické a vědomostní soutěže.
Propagace projektu bude dále popularizována cílenou reklamou na facebooku, pomocí tzv. doporučených příspěvků. Prostřednictvím Google Adwords – reklamou ve vyhledávači Google pomocí zadaných klíčových slov. Internetovou prezentací, mikrostránkou kampaně „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“. Prostřednictvím public relations a tiskových zpráv, ale i třídenním press tripem do Krkonoš a Podkrkonoší pro polské novináře.
Propagační materiály, motivující k akcím, soutěžím a hrám, budou místním obyvatelům, návštěvníkům a turistům nabízeny prostřednictvím turistických informačních center, skiareálů, v cyklobusech a díky partnerům.
Ředitelka Svazku Krkonoše Kamila Hlinková k tomu doplnila: „Věříme, že projekt doplní a rozšíří nabídku, která je v území potřebná. Produktem „Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší“, který bude realizován průřezově v rámci regionu od Kořenova po Žacléř, jsme pečlivě vybírali smysluplné aktivity, zacílené na početné skupiny návštěvníků, ale i místních obyvatel, na rodiny s dětmi a se současnými moderními trendy, jež využívá mládež. Cílem je kompaktní prezentace celého území, zlepšení ucelené turistické nabídky a tím i podpora rozvoje. Projekt vyžaduje spolupráci početné skupiny subjektů. Pak přinese kýžený efekt.“
Další informace o aktuálním dění z turistického regionu Krkonoše a ze života Svazku Krkonoše najdete na: www.krkonose.eu, www.svazek.krkonose.eu, www.rozvoj.krkonose.eu a také na facebookovém profilu: www.facebook.com/Krkonose.eu
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk