Natálie Sedláčková "> Program partnerství Zelená úsporám pomáhá snižovat rodinné rozpočty až o stovky korun ročně - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/program-partnerstvi-zelena-usporam-pomaha-snizovat-rodinne-rozpocty-az-o-stovky-korun-rocne
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Partnerství Zelená úsporám: Program partnerství Zelená úsporám pomáhá snižovat rodinné rozpočty až o stovky korun ročně

10. prosince 2010 | Partnerství Zelená úsporám
Autor: Natálie Sedláčková, tel: 225 304 311
Včera představil program Partnerství Zelená úsporám pokračování kampaně pro rok 2011, kterou na podporu energeticky nejúspornějších domácích spotřebičů vytvořilo pro širokou veřejnost Ministerstvo životního prostředí a Státní fond životního prostředí. Součástí kampaně bude spotřebitelská soutěž a roadshow, která navazuje na kreativní ideu „Zloději energie“. Celý kreativní koncept kampaně pracuje s vtipnou nadsázkou zlodějů v domácnosti a realizuje ho komunikační skupina Mather. Má vést širokou veřejnost k zamyšlení o úsporách za elektrickou energii v rodinném rozpočtu a pomáhat ke konkrétním nákupním rozhodnutím.

„Kampaň bude probíhat především v první polovině roku 2011 a bude cílit na širokou veřejnost, důraz však bude kladen na spotřebitele, kteří aktivně ovlivňují výdajovou stránku rodinného rozpočtu a zároveň přemýšlí o svém přístupu k životnímu prostředí,“ řekl Juraj Krivošík, ze SEVEn, Střediska pro efektivní využívání energie, o.p.s., které je organizátorem programu Partnerství Zelená úsporám.

“Program Partnerství Zelená úsporám vznikl na podporu zodpovědného přístupu k životnímu prostředí u každého jednotlivce. Kampaň realizovaná v celkovém nákladu 2,5 milionu Kč zábavným a nenásilným způsobem motivuje veřejnost k nákupu nejúspornějších spotřebičů a vede tak k celkovému snížení energetické náročnosti společnosti,“ řekl Tomáš Kažmierski, ředitel odboru nástrojů politiky životního prostředí z Ministerstva životního prostředí.
Vizuální část kampaně byla připravena ve spolupráci s portugalským výtvarníkem a profesionálem oboru 3D vizualizace José Alvasem da Silvou a českým fotografem Lukášem Havlenou.

Celorepubliková spotřebitelská soutěž bude navázána na internetovou mikrostránku, fungující v rámci webových stránek www.zelenausporam-partnerstvi.cz. Roadshow bude probíhat v pěti obchodních centrech v Praze, Brně a Plzni. Vtipnou formou bude upozorňovat na to, jak nás doma spotřebiče dokážou okrádat. „Stáří spotřebičů v České republice jasně ukazuje, že potenciál k úsporám v domácnostech rozhodně je. Například chladničky v průměru dosahují stáří téměř 10 let. Přitom spotřeba současných nejúspornějších typů ledniček je až třikrát nižší než tomu je u výrobků, které pochází z počátku 90. let,“ řekl Martin Sailer, generální ředitel Sdružení evropských výrobců domácích spotřebičů, partner programu.


--------------------------------------------------------------------------
Program Partnerství Zelená úsporám je součástí programu Zelená úsporám a věnuje se problematice elektrospotřebičů, je nedotační a neposkytuje finanční podporu na jejich nákup. Přináší spotřebitelům informace a návod, jaké spotřebiče mohou být nejúspornější, jak je provozovat a recyklovat po ukončení jejich provozu. Kritéria pro zapojení konkrétních výrobků do programu jsou nastavena tak, že je splní pouze energeticky nejúspornější výrobky dostupné na našem trhu. Účast v programu si nelze koupit ani formou reklamy, ani sponzorstvím. Více informací na www. zelenausporam-partnerstvi.cz

Program Partnerství Zelená úsporám zaštiťuje:
Ministerstvo životního prostředí, www.mzp.cz
Státní fond životního prostředí ČR, www.sfzp.cz
Organizací programu bylo pověřeno:
SEVEn, Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s., www.svn.cz

Spoluorganizátoři tiskové konference
CECED CZ – Sdružení evropských výrobců domácích spotřebičů, www.cecedcz.cz
PRE, www.energetickyporadce.cz
Jose Alves da Silva, http://josealvessilva.daportfolio.com, portugalský profesionál v oblasti 3D vizualizace, který získal celou řadu mezinárodních ocenění včetně nejvyššího ocenění v rámci soutěže CGSociety Challenge XXIV. Jeho díla byla prezentována v celé řadě profesních časopisů jako je například Exotique či 3D Creative.
Lukáš Havlena, www.zoomproduction.cz,
Komunikační skupina Mather, www.mather.cz, poskytuje ucelenou nabídku reklamních a marketingových služeb a umožňuje tak klientům efektivně a flexibilně řídit a uskutečňovat jejich komunikační aktivity. Skupinu tvoří Mather Communications, Mather Public Relations, Mather Activation, Mather Advertures a Mather RMG (dříve RMG Connect).
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist