Radek Drahný "> Propagace Krkonoš - společně a moderně - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/propagace-krkonos-spolecne-a-moderne
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Správa KRNAP: Propagace Krkonoš - společně a moderně

26. června 2015 | Správa KRNAP
Autor: Radek Drahný, tel: 737 209 900
Krkonoše jsou významným turistickým centrem česko-polského pohraničí. Důležitým prvkem dalšího rozvoje tohoto území ve vztahu k cestovnímu ruchu je vzájemné propojení nabídek z obou stran hranice. V rámci projektu Propagace Krkonoš se proto spojily tři významné organizace - Správa Krkonošského národního parku, Krkonoše - svazek měst a obcí a Jelenohorský okres, aby společnými silami propagovaly zdejší region.

Partneři v minulých měsících realizovali společnou marketingovou kampaň, která měla za cíl ukázat Krkonoše jako jeden celek. Společně se prezentovali na veletrzích cestovního ruchu Tourtec 2014 v Jelení Hoře, Holiday World v Praze, Infotour v Hradci Králové a na veletrzích ve Vratislavi a Jablonci nad Nisou. Všichni partneři vydávali tiskové materiály jako například turistické noviny, letáky a brožury s různou tematikou aj. Tiskoviny vydané Správou KRNAP lze získat na našich akcích, v informačních centrech a nebo si stáhnout elektronickou verzi (http://www.krnap.cz/tiskoviny/).

Kromě tradičních marketingových nástrojů, jako jsou různé tiskoviny, jsme se také zaměřili na moderní a netradiční formy propagace. Ve zdejších školách a dalších institucích jsme vylepili velkoformátové křížovky s krkonošskou tematikou a vznikla také síť míst označených QR kódem[i]. To je unikátní obrázek složený z černobílých čtverečků, který má v sobě zakódovaný odkaz na podrobné informace. Po celých Krkonoších jsme vytipovali 250 zajímavých míst, o kterých emeritní pracovník Správy KRNAP, geobotanik a zkušený znalec Krkonoš - Jan Štursa - sepsal zajímavé informace. Každé takové místo má svou vlastní webovou stránku, kde jsou v českém, polském, anglickém a německém jazyce uveřejněny zajímavosti o daném místě. V praxi stačí vyfotit QR kód "chytrým" mobilním telefonem a skrze nainstalovanou aplikaci si informace přečíst.

Projekt Propagace Krkonoš přispěl ke komplexní přeshraniční propagaci turistických regionů po obou stranách hranice a opět jasně ukázal, že i díky dobré spolupráci partnerů v regionu jsou české i polské Krkonoše jedním pohořím.

Projekt Propagace Krkonoš byl podpořen z Operačního programu přeshraniční spolupráce Česká republika - Polská republika 2007-2013.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist