Dana Štefáčková "> Region České Švýcarsko má své logo - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/region-ceske-svycarsko-ma-sve-logo
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

České Švýcarsko, o.p.s.: Region České Švýcarsko má své logo

České Švýcarsko je regionem, v němž tradice turistiky patří k těm nejdelším a nejbohatším. Po vyhlášení národního parku v roce 2000 se začal rozvíjet v moderní turistickou destinaci, která má potenciál stát se jednou z nejatraktivnějších nejen v České republice. Pokud chce určitý turistický region efektivně působit na své budoucí návštěvníky, musí se jasně vymezit a odlišit od ostatních a stát se lehce zapamatovatelný. Aby toho bylo dosaženo, je důležité sjednotit způsob, jakým region komunikuje navenek.

„Od zavedení společného loga a jednotného vizuálního stylu si naše společnost slibuje kromě výše uvedených důvodů také prohloubení vzájemné soudružnosti a vztahu k regionu u těch, kteří budou logo i vizuální styl na svých tiskovinách používat – jako například podnikatelé v oblasti cestovního ruchu, neziskové organizace, obecní úřady v Českém Švýcarsku na své propagační materiály atd.“, upřesňuje projektová manažerka Martina Kulíková ze společnosti České Švýcarsko.

Vizuální styl regionu České Švýcarsko vznikal v těsné návaznosti na podobný projekt v Saském Švýcarsku, proto i logo vychází s barevné i vizuální podoby saského vzoru, čímž se hlásíme k myšlence přeshraničního turistického regionu Českosaské Švýcarsko. Základní podobu logu dalo německé grafické studio ‚Ö-Grafik, které navrhlo i logo pro Tourismusverband Sächsische Schweiz, působící v regionu Saské Švýcarsko. Logo nese dvě základní sdělení. Dominantní nápis „České Švýcarsko“ upevňuje povědomí o existenci regionu a vymezuje jej, horní řádek s nápisem „podporuji region“ nese vnitřní sdělení o vztahu k regionu, ke kterým se hlásí všichni, kteří logo budou využívat na svých tiskovinách. Dvojtečka slouží k připoutání pozornosti a symbolizuje očekávání.

Pravidla pro použití loga jsou shrnuta v grafickém minimanuálu a spolu s logotypem v základních variantách jej obecně prospěšná společnost České Švýcarsko nabízí zdarma subjektům, působícím v regionu, kteří se chtějí připojit k jednotnému regionálnímu image.

Logo si můžete stáhnout na www.ceskesvycarsko.cz/logo/, bližší informace o podmínkách použití najdete na www.ceskesvycarsko.cz nebo na e-mailu: komunikace@ceskesvycarsko.cz. Na této adrese je možno získat informace v případě nejasností ohledně konkrétního použití logotypu na tiskovinách.


Logo regionu je spolufinancováno z prostředků Strukturálních fondů Evropské unie, Společného regionálního operační programu (SROP) v rámci projektu „České Švýcarsko – Propagační a informační kampaň 2006“.


Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist