Tiskové zprávy
České Švýcarsko, o.p.s.: Region České Švýcarsko má své logo
České Švýcarsko je regionem, v němž tradice turistiky patří k těm nejdelším a nejbohatším. Po vyhlášení národního parku v roce 2000 se začal rozvíjet v moderní turistickou destinaci, která má potenciál stát se jednou z nejatraktivnějších nejen v České republice. Pokud chce určitý turistický region efektivně působit na své budoucí návštěvníky, musí se jasně vymezit a odlišit od ostatních a stát se lehce zapamatovatelný. Aby toho bylo dosaženo, je důležité sjednotit způsob, jakým region komunikuje navenek.
„Od zavedení společného loga a jednotného vizuálního stylu si naše společnost slibuje kromě výše uvedených důvodů také prohloubení vzájemné soudružnosti a vztahu k regionu u těch, kteří budou logo i vizuální styl na svých tiskovinách používat – jako například podnikatelé v oblasti cestovního ruchu, neziskové organizace, obecní úřady v Českém Švýcarsku na své propagační materiály atd.“, upřesňuje projektová manažerka Martina Kulíková ze společnosti České Švýcarsko.
Vizuální styl regionu České Švýcarsko vznikal v těsné návaznosti na podobný projekt v Saském Švýcarsku, proto i logo vychází s barevné i vizuální podoby saského vzoru, čímž se hlásíme k myšlence přeshraničního turistického regionu Českosaské Švýcarsko. Základní podobu logu dalo německé grafické studio ‚Ö-Grafik, které navrhlo i logo pro Tourismusverband Sächsische Schweiz, působící v regionu Saské Švýcarsko. Logo nese dvě základní sdělení. Dominantní nápis „České Švýcarsko“ upevňuje povědomí o existenci regionu a vymezuje jej, horní řádek s nápisem „podporuji region“ nese vnitřní sdělení o vztahu k regionu, ke kterým se hlásí všichni, kteří logo budou využívat na svých tiskovinách. Dvojtečka slouží k připoutání pozornosti a symbolizuje očekávání.
Pravidla pro použití loga jsou shrnuta v grafickém minimanuálu a spolu s logotypem v základních variantách jej obecně prospěšná společnost České Švýcarsko nabízí zdarma subjektům, působícím v regionu, kteří se chtějí připojit k jednotnému regionálnímu image.
Logo si můžete stáhnout na www.ceskesvycarsko.cz/logo/, bližší informace o podmínkách použití najdete na www.ceskesvycarsko.cz nebo na e-mailu: komunikace@ceskesvycarsko.cz. Na této adrese je možno získat informace v případě nejasností ohledně konkrétního použití logotypu na tiskovinách.
Logo regionu je spolufinancováno z prostředků Strukturálních fondů Evropské unie, Společného regionálního operační programu (SROP) v rámci projektu „České Švýcarsko – Propagační a informační kampaň 2006“.
„Od zavedení společného loga a jednotného vizuálního stylu si naše společnost slibuje kromě výše uvedených důvodů také prohloubení vzájemné soudružnosti a vztahu k regionu u těch, kteří budou logo i vizuální styl na svých tiskovinách používat – jako například podnikatelé v oblasti cestovního ruchu, neziskové organizace, obecní úřady v Českém Švýcarsku na své propagační materiály atd.“, upřesňuje projektová manažerka Martina Kulíková ze společnosti České Švýcarsko.
Vizuální styl regionu České Švýcarsko vznikal v těsné návaznosti na podobný projekt v Saském Švýcarsku, proto i logo vychází s barevné i vizuální podoby saského vzoru, čímž se hlásíme k myšlence přeshraničního turistického regionu Českosaské Švýcarsko. Základní podobu logu dalo německé grafické studio ‚Ö-Grafik, které navrhlo i logo pro Tourismusverband Sächsische Schweiz, působící v regionu Saské Švýcarsko. Logo nese dvě základní sdělení. Dominantní nápis „České Švýcarsko“ upevňuje povědomí o existenci regionu a vymezuje jej, horní řádek s nápisem „podporuji region“ nese vnitřní sdělení o vztahu k regionu, ke kterým se hlásí všichni, kteří logo budou využívat na svých tiskovinách. Dvojtečka slouží k připoutání pozornosti a symbolizuje očekávání.
Pravidla pro použití loga jsou shrnuta v grafickém minimanuálu a spolu s logotypem v základních variantách jej obecně prospěšná společnost České Švýcarsko nabízí zdarma subjektům, působícím v regionu, kteří se chtějí připojit k jednotnému regionálnímu image.
Logo si můžete stáhnout na www.ceskesvycarsko.cz/logo/, bližší informace o podmínkách použití najdete na www.ceskesvycarsko.cz nebo na e-mailu: komunikace@ceskesvycarsko.cz. Na této adrese je možno získat informace v případě nejasností ohledně konkrétního použití logotypu na tiskovinách.
Logo regionu je spolufinancováno z prostředků Strukturálních fondů Evropské unie, Společného regionálního operační programu (SROP) v rámci projektu „České Švýcarsko – Propagační a informační kampaň 2006“.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk