Tiskové zprávy
MDS ČR: Sdělení MDS ČR, odboru plavby a vodních cest ve věci obnovení plavby na labsko-vltavské dopravně významné vodní cestě
4. září 2002 | MDS ČR
Sdělení MDS ČR, odboru plavby a vodních cest ve věci obnovení plavby na labsko-vltavské dopravně významné vodní cestě:
„Dne 20.8.2002 v důsledku poškození vodní cesty povodňovou situací zastavil plavební úřad ČR – Státní plavební správa plavbu na labsko-vltavské vodní cestě v úseku Třebenice – Mělník a v úseku Chvaletice – st. hranice. Ve snaze zpřístupnit alespoň část labsko-vltavské vodní cesty, provozovatelům vodní dopravy, MDS sděluje, že plavba od 3.9.2002 je povolena na úseku:
Labe
ř. km. 19,00 – 68,70 s následujícím omezením: Povolení se vztahuje na jednotlivě plující plavidla a tlačné sestavy do celk. délky 100 m a šířky 10,6 m. Plavba je povolena pouze plavidlům s max. ponorem 2 m, a to bez ohledu na aktuální průtok profilem úředního vodočtu v Mělníku. Plavba je možná pouze ve dne a za nesnížené viditelnosti. Z povolení jsou vyňata plavidla zabezpečující osobní lodní dopravu.
ř. km. 9,6 – 109,27 – Povolení se vztahuje pouze na plavidla a tlačné sestavy do celk. délky 60 m. Plavba je možná pouze za vodního stavu vyššího než 275 cm na úředním vodočtu v Ústí nad Labem. Plavba je možná pouze ve dne a za nesnížené viditelnosti. Z povolení jsou vyňata plavidla zabezpečující osobní lodní dopravu.
Labe
ř.km. 20,12 – 102,50
Vltava
ř. km. 51,15 – 53,25 – pro plavidla s max. ponorem 0,5 m.
ř. km. 54,25 – 59,30 – pro plavidla s max. ponorem 1,5 m.
Plavba se řídí podle aktuálních vodních stavů, přeprava plavidel přes vodní díla Slapy, Kamýk, Orlík a Kořensko je i nadále zastavena“.
V Praze dne 4.9.2002
Ing. Magdalena Konvičková, v.r.
ředitelka odboru plavby a vodních cest
„Dne 20.8.2002 v důsledku poškození vodní cesty povodňovou situací zastavil plavební úřad ČR – Státní plavební správa plavbu na labsko-vltavské vodní cestě v úseku Třebenice – Mělník a v úseku Chvaletice – st. hranice. Ve snaze zpřístupnit alespoň část labsko-vltavské vodní cesty, provozovatelům vodní dopravy, MDS sděluje, že plavba od 3.9.2002 je povolena na úseku:
Labe
ř. km. 19,00 – 68,70 s následujícím omezením: Povolení se vztahuje na jednotlivě plující plavidla a tlačné sestavy do celk. délky 100 m a šířky 10,6 m. Plavba je povolena pouze plavidlům s max. ponorem 2 m, a to bez ohledu na aktuální průtok profilem úředního vodočtu v Mělníku. Plavba je možná pouze ve dne a za nesnížené viditelnosti. Z povolení jsou vyňata plavidla zabezpečující osobní lodní dopravu.
ř. km. 9,6 – 109,27 – Povolení se vztahuje pouze na plavidla a tlačné sestavy do celk. délky 60 m. Plavba je možná pouze za vodního stavu vyššího než 275 cm na úředním vodočtu v Ústí nad Labem. Plavba je možná pouze ve dne a za nesnížené viditelnosti. Z povolení jsou vyňata plavidla zabezpečující osobní lodní dopravu.
Labe
ř.km. 20,12 – 102,50
Vltava
ř. km. 51,15 – 53,25 – pro plavidla s max. ponorem 0,5 m.
ř. km. 54,25 – 59,30 – pro plavidla s max. ponorem 1,5 m.
Plavba se řídí podle aktuálních vodních stavů, přeprava plavidel přes vodní díla Slapy, Kamýk, Orlík a Kořensko je i nadále zastavena“.
V Praze dne 4.9.2002
Ing. Magdalena Konvičková, v.r.
ředitelka odboru plavby a vodních cest
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk