Tiskové zprávy
Green marketing: Sedmý ročník soutěže Česká biopotravina roku vyhlášen
S cílem podpořit vynikající kvalitu v celém dodavatelském řetězci oboru biopotravin a zviditelnit nejkvalitnější české biopotraviny vyhlásila dnes Potravinářská komora společně s Pro-bio svazem ekologických zemědělců již 7. ročník soutěže Česká biopotravina roku 2008.
„Biopotraviny jsou mezi Čechy stále populárnější a jejich spotřeba raketově roste. Zvyšuje se také počet českých výrobců, přesto podíl biopotravin z dovozu roste. Soutěž chce napomoci zvýšit povědomí o kvalitách a výhodách biopotravin a spotřebitelům představit ty nejlepší biopotraviny českého původu“, zdůraznil Miroslav Toman, prezident Potravinářské komory České republiky.
Soutěž a s ní spojená oslava nejvyšší kvality, kterou biopotraviny přináší, je šancí pro výrobce biopotravin vyzdvihnout hodnoty a důležitost biopotravin v rozvoji českého potravinářského oboru. Přihlásit nový biovýrobek do prestižní soutěže využilo vloni více než 30 českých potravinářských firem a o titul Česká biopotravina roku soutěžilo téměř 75 biopotravin. „Účast v soutěži nabízí výrobcům jedinečnou marketingovou příležitost, jak své výrobky zviditelnit na trhu“, říká Tom Václavík, organizátor soutěže.
I v letošním roce budou kromě hlavní ceny vyhlášeni vítězové dalších kategorií, konkrétně pečivo, mléko a mléčné výrobky, maso a výrobky z masa, nápoje, ovoce a zelenina a pochutiny.
Porota pod vedením Pavla Maurera, vydavatele výběru nejlepších restaurací Grand Restaurant, hodnotí přihlášené výrobky podle kritérií, odrážející nejen chuť, způsob zpracování a výroby a použité suroviny, ale také celkový koncept výrobku, od výhod pro zákazníky, obal, přes celkový vzhled až po použitý marketingový mix. Hodnotící kritéria soutěže také slouží k informování, inspiraci a jako měřítko pro začínající i stávající výrobce biopotravin.
Uzávěrka soutěže je 31. prosince 2008, do té doby musí výrobci své letošní novinky nominovat prostřednictvím formuláře, dostupného na www.biopotravinaroku.cz. Odborná porota se sejde v průběhu letošního roku pro posouzení nominací do kategorie ovoce a zelenina, následně v únoru roku 2009 pro posouzení trvanlivých biopotravin.
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 25. března 2009 na exkluzivním společenském biovečeru konference Bio Summit 2009 v hotelu Intercontinental Praha.
Mediálními partnery soutěže jsou i tentokrát časopisy Moderní obchod, Food Servis a e-magazín Bio Obchod. Mediální partneři nabízí výrobcům další důležitý důvod, proč se soutěže účastnit. V průběhu roku budou všechny nominované biopotraviny detailně představeny jejich čtenářům a na začátku roku 2009 bude vyhlášen vítěz čtenářské soutěže.
Zájemci o nominaci do soutěže najdou veškeré informace na www.biopotravinaroku.cz, kde je možno zjistit vše o soutěži, pravidlech, stáhnout nominační formulář a přihlásit se do soutěže.
V nebývalé konkurenci více než 70 nominovaných biopotravin získal loňský titul Česká biopotravina roku 2007 Pošumavský bio med ekologického včelaře Dr. Ing. Jan Pintíře, Ph.D. z Nedaniček u Švihova v okrese Klatovy.
Praha, 7.7.2008
Další informace rádi poskytnou:
Organizace soutěže: Mgr. Tom Václavík, Green marketing, tel.: 541 263 456, tom@greenmarketing.cz
Vyhlašovatel soutěže: Potravinářská komora ČR, Tomáš Kreuzer, ředitel úřadu PK, tel.: 296 411 185, kreuzer@foodnet.cz
Kontakt:
Green marketing, Tom Vaclavik, Vinohradská 261, 664 34 Moravské Knínice, T: +420 541 263 456,
E-mail: tom@greenmarketing.cz, www.greenmarketing.cz
„Biopotraviny jsou mezi Čechy stále populárnější a jejich spotřeba raketově roste. Zvyšuje se také počet českých výrobců, přesto podíl biopotravin z dovozu roste. Soutěž chce napomoci zvýšit povědomí o kvalitách a výhodách biopotravin a spotřebitelům představit ty nejlepší biopotraviny českého původu“, zdůraznil Miroslav Toman, prezident Potravinářské komory České republiky.
Soutěž a s ní spojená oslava nejvyšší kvality, kterou biopotraviny přináší, je šancí pro výrobce biopotravin vyzdvihnout hodnoty a důležitost biopotravin v rozvoji českého potravinářského oboru. Přihlásit nový biovýrobek do prestižní soutěže využilo vloni více než 30 českých potravinářských firem a o titul Česká biopotravina roku soutěžilo téměř 75 biopotravin. „Účast v soutěži nabízí výrobcům jedinečnou marketingovou příležitost, jak své výrobky zviditelnit na trhu“, říká Tom Václavík, organizátor soutěže.
I v letošním roce budou kromě hlavní ceny vyhlášeni vítězové dalších kategorií, konkrétně pečivo, mléko a mléčné výrobky, maso a výrobky z masa, nápoje, ovoce a zelenina a pochutiny.
Porota pod vedením Pavla Maurera, vydavatele výběru nejlepších restaurací Grand Restaurant, hodnotí přihlášené výrobky podle kritérií, odrážející nejen chuť, způsob zpracování a výroby a použité suroviny, ale také celkový koncept výrobku, od výhod pro zákazníky, obal, přes celkový vzhled až po použitý marketingový mix. Hodnotící kritéria soutěže také slouží k informování, inspiraci a jako měřítko pro začínající i stávající výrobce biopotravin.
Uzávěrka soutěže je 31. prosince 2008, do té doby musí výrobci své letošní novinky nominovat prostřednictvím formuláře, dostupného na www.biopotravinaroku.cz. Odborná porota se sejde v průběhu letošního roku pro posouzení nominací do kategorie ovoce a zelenina, následně v únoru roku 2009 pro posouzení trvanlivých biopotravin.
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 25. března 2009 na exkluzivním společenském biovečeru konference Bio Summit 2009 v hotelu Intercontinental Praha.
Mediálními partnery soutěže jsou i tentokrát časopisy Moderní obchod, Food Servis a e-magazín Bio Obchod. Mediální partneři nabízí výrobcům další důležitý důvod, proč se soutěže účastnit. V průběhu roku budou všechny nominované biopotraviny detailně představeny jejich čtenářům a na začátku roku 2009 bude vyhlášen vítěz čtenářské soutěže.
Zájemci o nominaci do soutěže najdou veškeré informace na www.biopotravinaroku.cz, kde je možno zjistit vše o soutěži, pravidlech, stáhnout nominační formulář a přihlásit se do soutěže.
V nebývalé konkurenci více než 70 nominovaných biopotravin získal loňský titul Česká biopotravina roku 2007 Pošumavský bio med ekologického včelaře Dr. Ing. Jan Pintíře, Ph.D. z Nedaniček u Švihova v okrese Klatovy.
Praha, 7.7.2008
Další informace rádi poskytnou:
Organizace soutěže: Mgr. Tom Václavík, Green marketing, tel.: 541 263 456, tom@greenmarketing.cz
Vyhlašovatel soutěže: Potravinářská komora ČR, Tomáš Kreuzer, ředitel úřadu PK, tel.: 296 411 185, kreuzer@foodnet.cz
Kontakt:
Green marketing, Tom Vaclavik, Vinohradská 261, 664 34 Moravské Knínice, T: +420 541 263 456,
E-mail: tom@greenmarketing.cz, www.greenmarketing.cz
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk