Tiskové zprávy
Škoda Auto: Škoda Auto podporuje národní kampaň "Hledáme řidiče třídy A"
Společnost Škoda Auto je jedním z hlavních partnerů informační kampaně „Hledáme řidiče třídy A“, jenž právě startuje v České republice. Cílem kampaně bude poukázat na význam úspor energie a s tím spojených emisí v automobilové dopravě v souvislosti s chováním řidičů za volantem a se stylem jejich jízdy.
Tato aktivita je součástí celoevropské iniciativy podporované Evropskou komisí a měla by se stát součástí právě formulovaného tzv. integrovaného přístupu ke snižování emisí. Ten zahrnuje kromě vlastního automobilového průmyslu v podobě výroby a vývoje stále úspornějších a pro životní prostředí šetrnějších vozů také například výrobce a dodavatele paliv, pneumatik, autority zodpovědné za plánování infrastruktury a v neposlední řadě i řidiče a jejich styl jízdy.
S ohledem na národní specifika bude kampaň v ČR zaměřená především na řidiče, které chce přesvědčit o významu energetické náročnosti (a doprovodných emisí) provozu vozů a učinit z něj více sledovaný a významnější faktor, který bude rozhodovat nejenom při volbě nového vozu, ale také při jeho následném provozu. Kampaň budou proto doprovázet bezplatné „kurzy úsporné jízdy“, pořádané v průběhu letošního roku, kde si budou moci řidiči otestovat své schopnosti a osvojit si návyky pro úspornou jízdu.
Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto při této příležitosti uvedl: „Ke snížování emisí automobilů přispívá kromě moderních technologií právě způsob jízdy. Vozy Škoda mají pro úspornou jízdu velmi dobré předpoklady.“
Kampaň „Hledáme řidiče třídy A“ rozbíhá SEVEn – Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s.. Bližší informace jsou k dispozici na internetové stránce: www.uspornajizda.cz.
Tato aktivita je součástí celoevropské iniciativy podporované Evropskou komisí a měla by se stát součástí právě formulovaného tzv. integrovaného přístupu ke snižování emisí. Ten zahrnuje kromě vlastního automobilového průmyslu v podobě výroby a vývoje stále úspornějších a pro životní prostředí šetrnějších vozů také například výrobce a dodavatele paliv, pneumatik, autority zodpovědné za plánování infrastruktury a v neposlední řadě i řidiče a jejich styl jízdy.
S ohledem na národní specifika bude kampaň v ČR zaměřená především na řidiče, které chce přesvědčit o významu energetické náročnosti (a doprovodných emisí) provozu vozů a učinit z něj více sledovaný a významnější faktor, který bude rozhodovat nejenom při volbě nového vozu, ale také při jeho následném provozu. Kampaň budou proto doprovázet bezplatné „kurzy úsporné jízdy“, pořádané v průběhu letošního roku, kde si budou moci řidiči otestovat své schopnosti a osvojit si návyky pro úspornou jízdu.
Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto při této příležitosti uvedl: „Ke snížování emisí automobilů přispívá kromě moderních technologií právě způsob jízdy. Vozy Škoda mají pro úspornou jízdu velmi dobré předpoklady.“
Kampaň „Hledáme řidiče třídy A“ rozbíhá SEVEn – Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s.. Bližší informace jsou k dispozici na internetové stránce: www.uspornajizda.cz.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




