Tiskové zprávy
Kraft Foods: Společnost Kraft Foods zorganizovala dosud největší brigádu na pomoc Krkonošským horám
23. června 2011 | Kraft Foods
Spolupráce společnosti Kraft Foods a Správy Krkonošského národního parku na záchraně ohrožených krkonošských enkláv úspěšně pokračuje. V sobotu 18. června přijelo do okolí Špindlerova Mlýna pomáhat více než 250 dobrovolníků z řad zaměstnanců potravinářské společnosti, což byla vůbec největší akce tohoto druhu v historii KRNAP. Práce brigádníků tak ušetřila náklady na revitalizaci horských luk v hodnotě převyšující 150 tisíc korun.
Přední potravinářská firma Kraft Foods, výrobce čokolád Milka, rozsáhlou dobrovolnickou akcí navázala na lokální projekt značky Milka zaměřený na ochranu životního prostředí na horách - Milka pomáhá českým horám. V rámci tohoto projektu byla Správě KRNAP poskytnuta podpora jak finančního charakteru, a to darem v hodnotě 200 tisíc korun, ale také materiálně čokoládami a multifunkčními čelenkami. Celý výtěžek z prodeje těchto produktů potom mohla Správa KRNAP využít k péči o horské louky a ohrožené druhy flóry.
V sobotu 18. června se do Krkonoš sjelo přes dvě stě padesát zaměstnanců Kraft Foods, aby v KRNAP vypomohli s potřebnými pracemi jako je například sázení stromků, pročišťování odvodňovacích kanálů, údržba turistických cest, úklid potěžebního klestí a s mnoha dalšími nejnutnějšími činnostmi. Pomoci přijela také naše nejlepší reprezentantka v alpském lyžování a patronka projektu Milka pomáhá horám Šárka Záhrobská, která se do pomocných prací zapojila spolu se zaměstnanci firmy.
„Velice oceňuji, že naši zaměstnanci neváhali a téměř všichni se rozhodli přírodě našich nejnavštěvovanějších hor aktivně pomoci ve svém volném čase,“ vyjádřila své potěšení nad úspěšnou akcí Jaroslava Hájková, manažerka vnějších vztahů společnosti Kraft Foods. „Věříme, že touto největší dobrovolnickou brigádou v historii KRNAP naše spolupráce nekončí a dále se budeme snažit aktivně vyhledávat další příležitosti, jak pomoci krkonošské přírodě na horách,“ dodává Jaroslava Hájková.
Proaktivní přístup společnosti Kraft Foods ocenila také samotná Správa KRNAP. „Pomoc v terénu takovýchto rozměrů má pro nás opravdu velký význam,“ říká ředitel Správy KRNAP Jan Hřebačka. „Během jediného dne se nám tak podařilo odvést práci, která by se jinak odehrála v řádech týdnů a její finanční náročnost by se vyšplhala do několika desítek až stovek tisíc.
---
O společnosti Kraft Foods
Northfield, Ill.-based Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) patří mezi největší světové potravinářské velmoci s bezkonkurenčním portfoliem značek, které lidé milují. Přibližně ve 170 zemích světa společnost hrdě prezentuje své výrobky, jako jsou vynikající sušenky, sladkosti, nápoje, sýry, polotovary a jiné potravinářské výrobky. V roce 2010 dosáhla společnost Kraft Foods obratu 49,2 miliard dolarů, z čehož více než polovinu v zemích mimo Severní Ameriku. Jedenáct dnes již kultovních značek společnosti, mezi něž patří Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia a Trident, dosáhlo ročního obratu více než 1 milidardu dolarů. Čtyřicet značek zákazníci milují již více než sto let. Společnost Kraft Foods je jakožto lídr v oblasti inovací, marketingu, zdravého životního stylu a udržitelnosti součástí indexu Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index a Ethibel Sustainability Index. Více informací se dozvíte na www.kraftfoodscompany.com a na www.facebook.com/kraftfoodscorporate.
Přední potravinářská firma Kraft Foods, výrobce čokolád Milka, rozsáhlou dobrovolnickou akcí navázala na lokální projekt značky Milka zaměřený na ochranu životního prostředí na horách - Milka pomáhá českým horám. V rámci tohoto projektu byla Správě KRNAP poskytnuta podpora jak finančního charakteru, a to darem v hodnotě 200 tisíc korun, ale také materiálně čokoládami a multifunkčními čelenkami. Celý výtěžek z prodeje těchto produktů potom mohla Správa KRNAP využít k péči o horské louky a ohrožené druhy flóry.
V sobotu 18. června se do Krkonoš sjelo přes dvě stě padesát zaměstnanců Kraft Foods, aby v KRNAP vypomohli s potřebnými pracemi jako je například sázení stromků, pročišťování odvodňovacích kanálů, údržba turistických cest, úklid potěžebního klestí a s mnoha dalšími nejnutnějšími činnostmi. Pomoci přijela také naše nejlepší reprezentantka v alpském lyžování a patronka projektu Milka pomáhá horám Šárka Záhrobská, která se do pomocných prací zapojila spolu se zaměstnanci firmy.
„Velice oceňuji, že naši zaměstnanci neváhali a téměř všichni se rozhodli přírodě našich nejnavštěvovanějších hor aktivně pomoci ve svém volném čase,“ vyjádřila své potěšení nad úspěšnou akcí Jaroslava Hájková, manažerka vnějších vztahů společnosti Kraft Foods. „Věříme, že touto největší dobrovolnickou brigádou v historii KRNAP naše spolupráce nekončí a dále se budeme snažit aktivně vyhledávat další příležitosti, jak pomoci krkonošské přírodě na horách,“ dodává Jaroslava Hájková.
Proaktivní přístup společnosti Kraft Foods ocenila také samotná Správa KRNAP. „Pomoc v terénu takovýchto rozměrů má pro nás opravdu velký význam,“ říká ředitel Správy KRNAP Jan Hřebačka. „Během jediného dne se nám tak podařilo odvést práci, která by se jinak odehrála v řádech týdnů a její finanční náročnost by se vyšplhala do několika desítek až stovek tisíc.
---
O společnosti Kraft Foods
Northfield, Ill.-based Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT) patří mezi největší světové potravinářské velmoci s bezkonkurenčním portfoliem značek, které lidé milují. Přibližně ve 170 zemích světa společnost hrdě prezentuje své výrobky, jako jsou vynikající sušenky, sladkosti, nápoje, sýry, polotovary a jiné potravinářské výrobky. V roce 2010 dosáhla společnost Kraft Foods obratu 49,2 miliard dolarů, z čehož více než polovinu v zemích mimo Severní Ameriku. Jedenáct dnes již kultovních značek společnosti, mezi něž patří Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia a Trident, dosáhlo ročního obratu více než 1 milidardu dolarů. Čtyřicet značek zákazníci milují již více než sto let. Společnost Kraft Foods je jakožto lídr v oblasti inovací, marketingu, zdravého životního stylu a udržitelnosti součástí indexu Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index a Ethibel Sustainability Index. Více informací se dozvíte na www.kraftfoodscompany.com a na www.facebook.com/kraftfoodscorporate.
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk